ACT: Clio Williams Deel 1
had vanmiddag ff nix te doen op het werk, laat me maar eens een ode aan de Williams maken dacht ik.
DE BESTE GTI ALLER TIJDEN
hij heeft gouden velgen en is blauw
een dodelijke combinatie, die zie je niet gauw
het is een superauto om erin te chillen
de dames beginnen spontaan te schudden met hun billen
de naam zou je al genoeg moeten zeggen,
maar als je het niet begrijpt wil ik je nog 1 x uitleggen
vernoemd naar de Frank Williams uit de Formule 1
als je hem ziet herken je hem meteen
naast me bij het stoplicht kijk je me aan
bij het groene sein laat ik je staan
denk je me uit te kunnen dagen
mag je gerust een poging wagen
mocht je me de baas zijn
dan heb je nog lang niet een Clio Williams
als die van mijn!!!
Williamsryder till I die!!
DE BESTE GTI ALLER TIJDEN
hij heeft gouden velgen en is blauw
een dodelijke combinatie, die zie je niet gauw
het is een superauto om erin te chillen
de dames beginnen spontaan te schudden met hun billen
de naam zou je al genoeg moeten zeggen,
maar als je het niet begrijpt wil ik je nog 1 x uitleggen
vernoemd naar de Frank Williams uit de Formule 1
als je hem ziet herken je hem meteen
naast me bij het stoplicht kijk je me aan
bij het groene sein laat ik je staan
denk je me uit te kunnen dagen
mag je gerust een poging wagen
mocht je me de baas zijn
dan heb je nog lang niet een Clio Williams
als die van mijn!!!
Williamsryder till I die!!
-
- Moderator
- Car: Megane
leuk verzonnen

-
hij is goed

----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
-
vet man 

Willie lovers,
dit lees ik net, gepubliceerd op 22 july 2003:
This comes from the horses mouth. Big Frank himself. I wrote to him about 3 weeks ago and he has replied. Apparently Clio Williams 0001 is alive and well. Frank was given 0001 in exchange for the race winning FW14b formula one car he had at the end of the 1992 formula one season. There was a ceremony with all the Renault big men there and Frank himself. Clio Williams 0001 is in the Williams Formula one private collection with just a poxy 19 kilometres on the clock. Now this is bad from my point of view as it makes my car look sh*te. However there is a twist in the tale. 0001 is a left hand drive car. So mine is the first production of a right hand drive model. I have also been invited to go and see the car, so im hopefully going to get some pics that i can put on here. They also sent me a digital pic of the 0001 plaque, as soon as my scanner is working, ill get it posted.
is toch vet!?!?
dit lees ik net, gepubliceerd op 22 july 2003:
This comes from the horses mouth. Big Frank himself. I wrote to him about 3 weeks ago and he has replied. Apparently Clio Williams 0001 is alive and well. Frank was given 0001 in exchange for the race winning FW14b formula one car he had at the end of the 1992 formula one season. There was a ceremony with all the Renault big men there and Frank himself. Clio Williams 0001 is in the Williams Formula one private collection with just a poxy 19 kilometres on the clock. Now this is bad from my point of view as it makes my car look sh*te. However there is a twist in the tale. 0001 is a left hand drive car. So mine is the first production of a right hand drive model. I have also been invited to go and see the car, so im hopefully going to get some pics that i can put on here. They also sent me a digital pic of the 0001 plaque, as soon as my scanner is working, ill get it posted.
is toch vet!?!?
zelfs als niet-willie rijder vind ik dit phat!
Immer wieder die verdammte Holländer
-

-
idd leuke sites alleen wat die duitser met zijn hoeden plank heeft gedaan is eeuwig zonde
ik zou dan een hoedeplank uit een 16v nemen om zoiets te doen
ik vind die hoes idiaal om kleine spullen in op te bergen

ik vind die hoes idiaal om kleine spullen in op te bergen

-
he tom ff een vraagje hebben die ph2 ook die zelfde hoes standaard mee geleverd ???
-
het is omdat mijn willie (ph1)er wel een heeft en die van gilles niet en die heeft een ph2
-
dat zal best heel goed kunnen ik was al blij dat ik hem der wel in heb zitten 

-
idd darom ben ik er ook heel zuinig op 
-
- Moderator
- Car: MB
effe een vraagje
Ik heb besloten toch een schroef setje te bestellen voor de williams inclusief achter dempers. Nu had ik de volgende vraag. Er is de keuze uit KW, FK en H&r. Welke zijn het beste? (mijn eigen voorkeur gaat eigenlijk naar KW). En dan nog de vraag ofdat ik beter in hardheid verstelbare kan nemen of niet.
alvast bedankt
Ik heb besloten toch een schroef setje te bestellen voor de williams inclusief achter dempers. Nu had ik de volgende vraag. Er is de keuze uit KW, FK en H&r. Welke zijn het beste? (mijn eigen voorkeur gaat eigenlijk naar KW). En dan nog de vraag ofdat ik beter in hardheid verstelbare kan nemen of niet.
alvast bedankt
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
ik heb op mijn willie alleen voor H&R zitten ben er zelf wel over te spreeken er zit verstelling op maar hoe dat werkt heb ik geen idee van zater al onder toen ik hem kocht
-
- Moderator
ik kreeg net nog een mailtje terug van improve en ik denk idd dat KW de betere optie is (KW en KONI werken bovendie ook nauw samen). De dempers van KW zijn namelijk een van de weinige in hun soort van het materiaal INOX. Deze gaan dus absoluut niet roesten en blijven ook na een aantal jaar nog moeiteloos instelbaar.
Verder raadde hij het mij min of meer af om in hardheid verstelbare te nemen. Je kunt namelijk alleen de hardheid van de demper regelen en wil je het echt goed doen dan moet je ook je veren aanpassen aan je dempers. Bij niet instelbare varianten is dat dus het geval maar wanneer je zelf (ondeskundig en wel) gaat kloten aan die instelling klopt dat dus niet meer.
Ik denk dus dat ik moet gaan voor de niet in hardheid verstelbare schroefset van KW met achter dempers (696 euro)
Verder raadde hij het mij min of meer af om in hardheid verstelbare te nemen. Je kunt namelijk alleen de hardheid van de demper regelen en wil je het echt goed doen dan moet je ook je veren aanpassen aan je dempers. Bij niet instelbare varianten is dat dus het geval maar wanneer je zelf (ondeskundig en wel) gaat kloten aan die instelling klopt dat dus niet meer.
Ik denk dus dat ik moet gaan voor de niet in hardheid verstelbare schroefset van KW met achter dempers (696 euro)
bij mij zit ie er ook in, was volgens mij gewoon standaart.Maarten GTT schreef:he tom ff een vraagje hebben die ph2 ook die zelfde hoes standaard mee geleverd ???
die van mij ligt ook veilig opgeborgen, zal ik ook niet weg doen.
bij mij niet,misschien was het een optie?
-
- Contacteer:
Zo maar een vraag maar heb je hier al eens overnagedacht: [img]http://www.k-tecracing.com/products/r5/ ... er_set.jpg[/img]Tom schreef:ik kreeg net nog een mailtje terug van improve en ik denk idd dat KW de betere optie is (KW en KONI werken bovendie ook nauw samen). De dempers van KW zijn namelijk een van de weinige in hun soort van het materiaal INOX. Deze gaan dus absoluut niet roesten en blijven ook na een aantal jaar nog moeiteloos instelbaar.
Volledig instelbaar,en alleen nog maar tevreden klanten.Vraag gerust na op het forum.
Is zeer goede kwaliteit,en door het gegalvaniseerde metaal blijft hij ook verstelbaar,en dus niet de eigenschap heeft zoals aluminium dat de verstelbare ring nog wel eens vast oxideerd.
kosten: 635 inc btw en 75 euro montage,zelfde als de gtt
-
- Moderator
Onderstaande stukkie komt van de site van K-tec. Hoezo 4 springs ???? en hoeze geven de achterse veren 30mm verlaging?? Weten die knakkers wel hoe een clio eruit ziet
The kit contains 4 shock absorbers and 4 springs. The front shocks are fully adjustable for damping (16 settings) and for ride height while the rears are adjustable for damping (42 settings) with the rear springs giving a 30mm ride height drop. All the shocks can be easily adjusted on the car so you can set your car up for superb handling and looks in minutes. This kit is idealy suited for fast road and track use due to the huge range of adjustments available and is a very worthwhile upgrade on any 172. The shocks are also zinc plated to protect them from the elements which also means the ride height is always easily adjusted as the threads on the front shocks will not rust as on some kits.
The kit contains 4 shock absorbers and 4 springs. The front shocks are fully adjustable for damping (16 settings) and for ride height while the rears are adjustable for damping (42 settings) with the rear springs giving a 30mm ride height drop. All the shocks can be easily adjusted on the car so you can set your car up for superb handling and looks in minutes. This kit is idealy suited for fast road and track use due to the huge range of adjustments available and is a very worthwhile upgrade on any 172. The shocks are also zinc plated to protect them from the elements which also means the ride height is always easily adjusted as the threads on the front shocks will not rust as on some kits.
-
- Contacteer:
verbeterde uitvoering.Tom schreef:Onderstaande stukkie komt van de site van K-tec. Hoezo 4 springs ???? en hoeze geven de achterse veren 30mm verlaging?? Weten die knakkers wel hoe een clio eruit ziet
The kit contains 4 shock absorbers and 2 springs. The front shocks are fully adjustable for damping (16 settings) and for ride height while the rears are adjustable for damping (42 settings) All the shocks can be easily adjusted on the car so you can set your car up for superb handling and looks in minutes. This kit is idealy suited for fast road and track use due to the huge range of adjustments available.The shocks are also zinc plated to protect them from the elements which also means the ride height is always easily adjusted as the threads on the front shocks will not rust as on some kits.

-
- Contacteer:
Inox of te wel rvs variant.....
Is ook goed,alleen ben ik bang dat dit net zoals de andere uitvoeringen met alu en rvs stelringen dat ze door oxidatie vast blijven zitten.Ik heb al eens eerder gehad met een set van h&r (aluminium)
en met een set van spax (rvs).
Maar goed das mijn mening,kw is zeker geen rommel dus ook een goeie keus.
Is ook goed,alleen ben ik bang dat dit net zoals de andere uitvoeringen met alu en rvs stelringen dat ze door oxidatie vast blijven zitten.Ik heb al eens eerder gehad met een set van h&r (aluminium)
en met een set van spax (rvs).
Maar goed das mijn mening,kw is zeker geen rommel dus ook een goeie keus.
-
- Moderator
http://www.kwsuspension.de/e_version/sa ... /info.html
check die test eens. dan lijkt mij gegalvaniseerd staal ineens minder leuk
check die test eens. dan lijkt mij gegalvaniseerd staal ineens minder leuk