motor ombouw van clio 1.1 naar gtt(28-07-03)laatse loodjes
-
nou mijn gtt blokje ligt er nu ook in naar enige aanpassingen nu alleen nog de kabelboom aansluiten iemand nog tips???????
lees t topic eens door, staat alles in 
ook al gedacht aan de RDW en verzekering?

ook al gedacht aan de RDW en verzekering?
-
de clio loopt weer heb even paar boeken erbij gehad en alles onder de kap vernieuwd aan kabels en hij klinkt super nu nog even turbo afstellen staat nog op 1.4 bar iets teveel van het goeie
-
goed bezig rolf, 

Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
@ rolf: Wat werkt niet dan?
@ Haas: groot gelijk...dingen hebben een dikke RDW keuring nodig...kun je anders enigzins gekloot mee krijgen (bij een ongeluk bijv.) én omdat je meer dan 40% vermogenstoename krijgt...maarja iedereen moet het voor zichzelf weten...
maarre idd,
@ Haas: groot gelijk...dingen hebben een dikke RDW keuring nodig...kun je anders enigzins gekloot mee krijgen (bij een ongeluk bijv.) én omdat je meer dan 40% vermogenstoename krijgt...maarja iedereen moet het voor zichzelf weten...

maarre idd,

-
- Car: Renault Clio III RS
Moet hij iets van zeggen met zijn clio turboAREXSTYLE schreef:
maarre idd,

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Maar haas wil hem wel laten keurenantoine schreef:Moet hij iets van zeggen met zijn clio turbo![]()
![]()
En het is deze auto trouwens ook die hij nu net gekocht heeft

Project: GTT Blue Sport
voor alle duidelijkheid: ik ga er mee naar de RDW. Je hebt ook nog ziets als verantwoordelijkheid... Ten opzichte van jezelf en ten opzichte van een ander!!!
Iedereen moet zelf weten wat hij doet en laat, maar ik ga liever aan de veilige kant zitten....

Iedereen moet zelf weten wat hij doet en laat, maar ik ga liever aan de veilige kant zitten....

@Haas: ben erg benieuwd hoe dat verloopt bij de RDW, heb je daar een topic over lopen?
Ben ook zeer benieuwt hoe dat gaat lopen, heb zelf een GTT PHI met een 1.8-16V die niet RDW gekeurd is. Eens kijken hoe dat loopt en wat dat gaat kosten. Nou is bij mij de toename van vermogen ook maar iets van 17% dus dat valt nog mee.
Suc6 en maak er een mooi verslag van, daar hebben een hop mensen hier nog iets aan.
gr s
nder
Suc6 en maak er een mooi verslag van, daar hebben een hop mensen hier nog iets aan.

gr s

Ik heb een 2.0T motor in de auto liggen, maar ook niet RDW gekeurd.
Kheb nagevraagd wanneer dat nou precies nodig was, maar dat geldt vooral als je afwijkt van het aantal cilinders en brandstof. Dan is herkeuring verplicht, dus nu niet echt noodzakelijk.
Kheb nagevraagd wanneer dat nou precies nodig was, maar dat geldt vooral als je afwijkt van het aantal cilinders en brandstof. Dan is herkeuring verplicht, dus nu niet echt noodzakelijk.
Mrtn = Maarten
klopt..tis ook niet verplicht, maar aangezien een Clio GTT nooit gebouwd is door Renault en dus ook niet als officiele auto bestaat, kun je wel gerechtelijk vervolgd worden in geval van een ongeluk door jouw schuld, aangezien je in een voertuig rijd, dat nooit officieel toegelaten is door de RDW en waar dus niet van bewezen is dat dit aan de ECE richtlijnen voldoet..
daarom meldde ik hiervoor ook, dat IK dat wil...wat ieder ander wil, ik heb er nix mee te maken, dus boeit t me weinig 
Het omkeuren valt als t goed is relatief mee...maar daar zijn ze bij de RDW ook nog niet uit...

Het omkeuren valt als t goed is relatief mee...maar daar zijn ze bij de RDW ook nog niet uit...
-
Kan je je auto eigenlijk wel goed verzekeren dan? of wordt ie verzekerd als 1.2 en er zit een GTT blok in ofzo. Dan ben je best wel de sjaak als je iemand bv invalide rijdt. Want officeel ben je dan niet geldig verzekerd.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
O[p het moment dat ie RDW gekeurd is, En dus ook de weg op mag. Dan moet je hem als Clio 1.4 T verzekerenpaulusdecliokabouter schreef:Kan je je auto eigenlijk wel goed verzekeren dan? of wordt ie verzekerd als 1.2 en er zit een GTT blok in ofzo. Dan ben je best wel de sjaak als je iemand bv invalide rijdt. Want officeel ben je dan niet geldig verzekerd.
Project: GTT Blue Sport
precies... 

-
nou jongens ik werk zelf vlak bij de rdw keuringsstation in zwolle zal er van de week eens even langsgaan kijken wat hun er van zeggen ik hou jullie op de hoogte