Mij toch wel?mark 5t schreef:verder heb ik nog wat renault mensen gezien waarvan ik sommige niet eens herkende sorry daarvoor hoor.

Mij toch wel?mark 5t schreef:verder heb ik nog wat renault mensen gezien waarvan ik sommige niet eens herkende sorry daarvoor hoor.
yep was wel deze die ik gezien had, nrbord aan de rechterkant van de bumpert !
waar stond die dan?Niels Takken schreef:nOUW............ Niet eens mijn Williams gespot!
moest ook wel, stond erbij naastknoerd schreef:haha, de mijne eindelijk eens gespot!!!!
whahaha oke dan gabri dan wordt jij onze pitstop master moeten we ook nog wat lekkere dames vinden die de auto onder tussen ff wat opleuke.Gabri schreef:moest ook wel, stond erbij naastknoerd schreef:haha, de mijne eindelijk eens gespot!!!!![]()
maar dus 12 Augustus meer renaultjes aan de start, offer ik me wel op voor de banden/velgen opslag
ga je dan weer van die foto`s maken en niet delen met ons?jiggy schreef:whahaha oke dan gabri dan wordt jij onze pitstop master moeten we ook nog wat lekkere dames vinden die de auto onder tussen ff wat opleuke.Gabri schreef:moest ook wel, stond erbij naastknoerd schreef:haha, de mijne eindelijk eens gespot!!!!![]()
maar dus 12 Augustus meer renaultjes aan de start, offer ik me wel op voor de banden/velgen opslag
als we van die dames vinden moet je zelf maar ff kijken whaaah5gt8vturbo schreef:ga je dan weer van die foto`s maken en niet delen met ons?jiggy schreef:whahaha oke dan gabri dan wordt jij onze pitstop master moeten we ook nog wat lekkere dames vinden die de auto onder tussen ff wat opleuke.Gabri schreef:moest ook wel, stond erbij naastknoerd schreef:haha, de mijne eindelijk eens gespot!!!!![]()
als mijn auto klaar is kom ik misschien ook wel ff langs, maar denk niet dat ik het ga halen.
zou overigens wel super zijn dat er meer rtc-ers helemaal naar Drachten komen om te racen5gt8vturbo schreef: als mijn auto klaar is kom ik misschien ook wel ff langs, maar denk niet dat ik het ga halen.
wil best meedoen, maar vrees dat er weer een chamade sneuvelt danGabri schreef:zou overigens wel super zijn dat er meer rtc-ers helemaal naar Drachten komen om te racen5gt8vturbo schreef: als mijn auto klaar is kom ik misschien ook wel ff langs, maar denk niet dat ik het ga halen.
edit: wie van de modjes kan even de datum veranderen in 12 augustus?
Hahaha, nou Mark, volgende keer herken je me welmark 5t schreef: verder heb ik nog wat renault mensen gezien waarvan ik sommige niet eens herkende sorry daarvoor hoor.
had ook een strart nummer toen ik naar een autoshow in drogeham was geweest wou het de volgende dag er af halen wou het niet meer.Foeke schreef:Die bling bling audi kwam ik gisteravond nog tegen in leeuwarden, had z'n startnummer nog op de auto staan