Detail,niet op lettendennisvr schreef:zoiets wilde ik ook tikken daarnetMaarten GTT schreef:je had wel ff je matten mogen uitkloppen![]()
![]()
![]()
![]()

Detail,niet op lettendennisvr schreef:zoiets wilde ik ook tikken daarnetMaarten GTT schreef:je had wel ff je matten mogen uitkloppen![]()
![]()
![]()
![]()
Die moet ik ff onthouden.chris-r19 schreef:Als je eenzaam,of met vele in een tunel rijdt,en je denkt...........he wat stil........ff gas,gas los,knoppie in voor meer dan 3 sec...........bam....daar ging de rest van de stilte.
En dan na een tijdje...knoppie in...en daar ging de rest van je motor...chris-r19 schreef:Als je eenzaam,of met vele in een tunel rijdt,en je denkt...........he wat stil........ff gas,gas los,knoppie in voor meer dan 3 sec...........bam....daar ging de rest van de stilte.
Gaat er mischien weer neon onder de 19?edwin19 schreef:goed bezig![]()
waarschijnlijk wel, en ik ga dan waarschijnlijk ook voor de groenechris-r19 schreef:Gaat er mischien weer neon onder de 19?edwin19 schreef:goed bezig![]()
![]()
![]()
zo ja welke kleur?
chris-r19 schreef:Hehe ook groen![]()
dan is m'n hulkmobiel niet de enigste onder de 19's
hoezo, kom je volgende week dan al naar mijchris-r19 schreef:Thx![]()
Volgende week komt er een optie bij,de ramen hoeven straks niet meer gezwengelt te worden,maar worden ze dan automatisch bedient
nope, gebeurt niks meeLarshil schreef:Ziet er mooi uit, maar vriest neon niet stuk in de winter? Is dit dan niet een beter alternatief, niet kijkend naar de hoge prijs.
Is goed, ik zorg dat hij warm ischris-r19 schreef:Volgend weekend is het al weer zover![]()
zet de koffie maar alvast dan
Dat setje zou ik dolgraag willen,maar ik heb er geen 725 euro voor overLarshil schreef:Ziet er mooi uit, maar vriest neon niet stuk in de winter? Is dit dan niet een beter alternatief, niet kijkend naar de hoge prijs.
kan het ook een dubbele bak worden,maarten gtt gaat ook meebartuitlauwe schreef:Is goed, ik zorg dat hij warm ischris-r19 schreef:Volgend weekend is het al weer zover![]()
is goedchris-r19 schreef:kan het ook een dubbele bak worden,maarten gtt gaat ook meebartuitlauwe schreef:Is goed, ik zorg dat hij warm ischris-r19 schreef:Volgend weekend is het al weer zover![]()
Ik rij nu al een groot jaar met zo'n set, en d'r mankeert nog niks aan.Larshil schreef:Ziet er mooi uit, maar vriest neon niet stuk in de winter? Is dit dan niet een beter alternatief, niet kijkend naar de hoge prijs.
ja die zitten er nog steeds op,begin volgend jaar ga ik het iets laten veranderen,verder blijft het het zelfde.Mrtn schreef:Had je nou nog die witte striping over de zijkant lopen?? of heb je die al weggegumd?