Ik mis een oranje megane.. Volgens mij stond die toendertijd in de verkoop.Remon schreef:Inderdaad, ik was daar aan het tanken en had contact met hem om mijn verlaging destijds te laten zien. Aangezien het daar licht was ben ik blijven wachten op hem, dus getankt heeft hij daar nietIk tank daar trouwens altijd (omdat haast nergens ander 98 te krijgen is in de buurt) en bevalt mij prima!
Ik weet wel dat de V6 niks te kort krijgt bij zijn huidige baasje hoor.![]()
[img]http://i648.photobucket.com/albums/uu20 ... WA0000.jpg[/img]
Beetje ver gezocht naar mijn idee maargoed, dat je zoiets hier neerzet zegt denk ik meer over jourasit.. schreef:Het is toch eigenlijk heel simpel ?
Het hoeft maar bij de verkeerde persoon terecht te komen met connecties hier en daar en hij laadt 4 auto's een vrachtwagen in..
De V6 mag ie in Rotterdam weer uitladen van mij
Is dit wie ik denk dat het is bij jullie uit het dorp dennis?DennisT schreef:Er staan daar idd zat mooie spulletjes! Zie ze ook wel eens rijden
Er hoeft maar iemand te werken bij de belastingdienst, rdw of een andere overheidsinstelling en je hebt zelfs toegang tot de kleur van iemands onderbroek met zulke gegevens...tutuur schreef:Er hier 1 iemand (voor zover ik weet) die meer info kan zien adhv kentekens dan anderen en zelf die kan geen eigenaar of adres zien!
offtopic Dus wanneer iemand een mening heeft die anders is dan het merendeel, ben je anormaal volgens je redenering..tutuur schreef:Dat heb ik nooit gezegd![]()
Maar mocht het zo zijn dat het grootste deel hier er geen probleem in ziet ben jij blijkbaar niet normaal, zoek de defenitie van normaal maar eens op in het woordenboek
Dat denk ik wel jaGerald schreef:Is dit wie ik denk dat het is bij jullie uit het dorp dennis?DennisT schreef:Er staan daar idd zat mooie spulletjes! Zie ze ook wel eens rijden
Dank je! Hij staat nu dus al wel een stukje hoger dan eerst, aangezien ik de brug niet opkwam voor de apk en hij achter ook nog best vaak aanliep tijdens sportief rijden. Moet nog wat verzinnen zodat hij achter wat minder veert, dan kan hij weer omlaagthe reaper schreef:wat een dikke bak zeg!!! mooi laag ook ..