Ik begreep uit het FNB topic dat dit Chris was.....effe afwachten tot nader berichtCySt schreef:Wie stond er tussen Nijkerk en Utrecht met pech? Er stonden twee vijfjes op de vluchtstrook..
Verder was het een toffe dag! Allemaal goed geregeld, kudos voor de organisatie..
Klopt leiding gesprongen denk dat die zelf wel met meer nieuws komt.Lex schreef:Ik begreep uit het FNB topic dat dit Chris was.....effe afwachten tot nader berichtCySt schreef:Wie stond er tussen Nijkerk en Utrecht met pech? Er stonden twee vijfjes op de vluchtstrook..
Verder was het een toffe dag! Allemaal goed geregeld, kudos voor de organisatie..
Als we t optijd gezien hadden hadden we wel kunnen stoppen met de sleepkabel, maar we zagen t te laat.Joost van der Hammen schreef:Klopt leiding gesprongen denk dat die zelf wel met meer nieuws komt.Lex schreef:Ik begreep uit het FNB topic dat dit Chris was.....effe afwachten tot nader berichtCySt schreef:Wie stond er tussen Nijkerk en Utrecht met pech? Er stonden twee vijfjes op de vluchtstrook..
Jammer van de afloop maar wat een TOP dag!!!!!
Tja die stoet viel wel op natuurlijk, en Mark (van Nierop) had net zijn Megane in de verzekering, dus bij hun nog niet bekend.tutuur schreef:waarom werd de organisatie aangehouden dan? vielen jullie teveel op?![]()
wel leuke foto, de hele stoet met de klpd auto ervoor
Eindelijk op de fotoPatrick schreef:Kan natuurlijk een heel verhaal lullen hier over vandaag, maar wat een leuke dag!![]()
Geweldige hoe de boel was opgezet, mooi mooi mooi supper strak geregeld allemaal![]()
Als mensen dit zien en horen dan volgen er zeker meer "VOLLE" meetings![]()
Mijn complimenten
We reden voorbij een parkeerplaats. We zagen ze staan en achter ons aan komen. Toen ze voorbij kwamen koppeling intrappen of zelfs een versnelling terug i.v.m. het uitlaatgeluid. Oei..... Lastig lastig.tutuur schreef:waarom werd de organisatie aangehouden dan? vielen jullie teveel op?![]()
wel leuke foto, de hele stoet met de klpd auto ervoor
Dat dacht ik nog vandaag, een ijverige éénstreper had mooi bij de uitgang kunnen gaan staan om alle passerende auto's aan een decibelmeting te onderwerpen. Ik denk dat minstens 50% gezakt zou zijn.Willeon de Zoete schreef: We zagen ze staan en achter ons aan komen. Toen ze voorbij kwamen koppeling intrappen of zelfs een versnelling terug i.v.m. het uitlaatgeluid. Oei..... Lastig lastig.
(meer) fotos komen vast wel.Tom schreef:hij moest natuurlijk zelf even een illegale waarden blazen ter referentie![]()
Heeft iemand ook foto's van de rode gtt van Miranda (??). Wordt er wel eens mee gereden? daar kon je verd@#me je haar in kammen in die onderkant
Ja eindelijk op de foto, ben al de hele tijd aan het kijken maar ziet niks verschijnenAnthonyR schreef:Eindelijk op de fotoPatrick schreef:Kan natuurlijk een heel verhaal lullen hier over vandaag, maar wat een leuke dag!![]()
Geweldige hoe de boel was opgezet, mooi mooi mooi supper strak geregeld allemaal![]()
Als mensen dit zien en horen dan volgen er zeker meer "VOLLE" meetings![]()
Mijn complimenten