Op zich ist niet heel onlogisch als ik het zo bekijk. Ooknie moeilijk na te maken iig

Het frame heb je nodig omdat de ene kant van je rail lager ligt dan de andere kant.Tim_Coupe schreef:Ik snap het hele verhaaltje niet meer precies. Het is me zo verteld dat het met orginele rail niet ging passen. Als dat wel zo is dan is dat erg jammer van het geld![]()
Maar het is dat tussenframe, die moet aan de stoel en de rail aan de vloer. De gaten lijken op die manier alleen niet overeen te komen.
PM is erg welkom
Waar heb je dat gekocht ? witte kooi is inderdaad wel mooi.. al houd ik 'm voorlopig nog even Mat-zwart.. al moet ie er eerdaags nog "even" uit voor de kachelradiateurTim_Coupe schreef:Antoine, heb je ze gemaild? Kan momenteel even niet in de mail kijken.
Mijn dank is enorm!
Kooi wordt wit, voor erg weinig een fatsoenlijke motip bus kunnen kopen! Kon hem niet laten staan en wit valt erg op, lijkt me erg gaaf en op foto'sBevalt het niet is hij ook zo weer over gespoten
Ah ok, toch niet 't zelfde spul als wat op de foto staat ? Want dat is primerTim_Coupe schreef:Bij de verfboer in Oldebroek
Was er toevallig vanwege de verf die ik nodig had voor het schilderwerk thuis.
Dat komt vast wel goed, ik ga vanmiddag proberen om de schuur warm te krijgen, even kijken of ik die oude kachel nog aan de praat krijg.. je plek is bijna vrij in de toko.. de vorige knutselaar moet alleen nog 2 motorblokken en een werkbank meenemen.. dan heeft ie alles er uitTim_Coupe schreef:Volgens mij heb ik dat nog wel in de schuur staan ergens, anders maar is even een stukje proberen. Heeft niet zo heel veel te lijden dus zie wel even. Dat is overgens het project waar ik me het minst zorgen over maak
Binnenkort maar eens om tafel gaan zitten om het 1 en ander door te spreken
Geert schreef:kheb nog wel een willie
Ja mag ik toch wel hopen voor je, anders had je ws. Geertruida gehetenGeert schreef:kheb nog wel een willie