Klopt, iets van 250pk aan de wielen met een wagengewicht van een veerSander2 schreef:Nee ok, maar ja, twin turbo nietwaar?indolicious1980 schreef:Sander volgens mj pak jij alle kleine hot hatchesSander2 schreef:
Tja, wellicht wel een beetje![]()
Alleen denk ik dat je het tegen Menno niet gaat redden.
Ik reed een keer achter hem aan in zn 5je en toen hij gaf gas zag ik een dikke zwarte pluim rook en toen ik weer zicht had was hij al een kilometer verder....
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto
-
Vanavond, een VW Golf R32 achter me, die met zijn rijstel wel aangaf dat hij er zin in had. We zaten in een bocht de snelweg op, R32 achter me, nog een paar auto's voor me, toen vrij baan, gelijk linker baan, R32 achter me, ik bij zo'n 60 km/uur in z'n 3 ff opengetrokken. Man wat liep die clio hard weg van die R32. Niet normaal gewoon!!! Hij kwam me daarna met zo'n 170/180 voorbij blazen, ik liet me terugzakken naar 120. Keek me niet meer aan haha... 

-
- Car: Captur EDC130 Intens
Nice...Sander2 schreef:Vanavond, een VW Golf R32 achter me, die met zijn rijstel wel aangaf dat hij er zin in had. We zaten in een bocht de snelweg op, R32 achter me, nog een paar auto's voor me, toen vrij baan, gelijk linker baan, R32 achter me, ik bij zo'n 60 km/uur in z'n 3 ff opengetrokken. Man wat liep die clio hard weg van die R32. Niet normaal gewoon!!! Hij kwam me daarna met zo'n 170/180 voorbij blazen, ik liet me terugzakken naar 120. Keek me niet meer aan haha...

De dingen waar je van kan smullen.......
vanaaf de druk aan het afstellen geweest, stond maar op 1.2 terwijl ie 2.0 moest hebben. Dit door het plaatsen van een nieuwe 'straffere" actuator.
21 vs impreza: 2-0
21 vs golf 5 : 1-0
21 vs ferrari 348 : 0-1
21 vs audi A5 (onbekend welke motor): 1-0
21 vs wasda rx8: 3-0
21 vs civic vtec: 2-0
21 vs audi80 (RS2): 0-1 (bruut apparaaaaaaaaaat)
de ferrari hing naast me bij 160 en ging toen het gas op, kon mee tot 220-230, toen maar laten gaan. (ging het niet meer redden). Stijve hark aan het stuur.
RS2 vanaf 1 tot 5e, geen verhaal, dikke machine (460 bhp ook
)
RX8 had ik meer van verwacht. Gast bleef wel proberen en vond het vermakelijk.
Impreza was een eitje, ondanks zen invidia uitlaat, fmic en dikke chip. Ken de eigenaar dus na 2 keer zag ie er het nut ervan niet meer in.
Ondertussen is men druk afgesteld, alleen nog steeds last van spikeboost (piekboost) op 2.2-2.3 bar en een constante 1.9 bar.
21 vs impreza: 2-0
21 vs golf 5 : 1-0
21 vs ferrari 348 : 0-1
21 vs audi A5 (onbekend welke motor): 1-0
21 vs wasda rx8: 3-0
21 vs civic vtec: 2-0
21 vs audi80 (RS2): 0-1 (bruut apparaaaaaaaaaat)
de ferrari hing naast me bij 160 en ging toen het gas op, kon mee tot 220-230, toen maar laten gaan. (ging het niet meer redden). Stijve hark aan het stuur.
RS2 vanaf 1 tot 5e, geen verhaal, dikke machine (460 bhp ook

RX8 had ik meer van verwacht. Gast bleef wel proberen en vond het vermakelijk.
Impreza was een eitje, ondanks zen invidia uitlaat, fmic en dikke chip. Ken de eigenaar dus na 2 keer zag ie er het nut ervan niet meer in.
Ondertussen is men druk afgesteld, alleen nog steeds last van spikeboost (piekboost) op 2.2-2.3 bar en een constante 1.9 bar.
tis geen bleedvalve, maar meer een manuele boostcontroler. Een bleedvalve is een 3-weg systeem , het dawes device werk met een kogel. Of ik nu een bleedvalve steek of dit, men spike's blijven hetzelfde en ik wacht nog steeds op men greddy profec1 , als die ertussen komt zou het opgelost moeten zijn 
Had wel iets meer van een R32 verwacht. Wel een hele mooie auto hoor, en ditto geluid! Denk dat die 4 motion hem wel nekt op hogere snelheden...Arno17 schreef:Nice...Sander2 schreef:Vanavond, een VW Golf R32 achter me, die met zijn rijstel wel aangaf dat hij er zin in had. We zaten in een bocht de snelweg op, R32 achter me, nog een paar auto's voor me, toen vrij baan, gelijk linker baan, R32 achter me, ik bij zo'n 60 km/uur in z'n 3 ff opengetrokken. Man wat liep die clio hard weg van die R32. Niet normaal gewoon!!! Hij kwam me daarna met zo'n 170/180 voorbij blazen, ik liet me terugzakken naar 120. Keek me niet meer aan haha...
De dingen waar je van kan smullen.......
Nou die 4 motion werkt altijd als 2wd en pas zodra de voorwielen grip beginnen te verliezen doet de achterzijde mee. Op zich best mooi systeem.
Ware het niet dat het hele gedoe gewoon gekilled wordt door het debiel hoge gewicht van bijna 1500kg.
Ware het niet dat het hele gedoe gewoon gekilled wordt door het debiel hoge gewicht van bijna 1500kg.

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Hetzelfde met de VR6 die kon het niet eens winnen van de Alpine vroegah 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Viel me echt tegen, had verwacht dat die dingen sneller zouden zijn, zo snel is een Alpine nou ook weer niet.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Maar iedereen blijft die meuk wel kopen, terwijl er genoeg net zo goed en sneller voor handen is tegenwoordig.Steven schreef:Golfjes zijn lomp zwaar geworden bij de golf 3, daarna werd het er niet beter op.
-
Dat heeft meer te maken met het slag volk wat die dingen koopt.Arno17 schreef:Maar iedereen blijft die meuk wel kopen, terwijl er genoeg net zo goed en sneller voor handen is tegenwoordig.Steven schreef:Golfjes zijn lomp zwaar geworden bij de golf 3, daarna werd het er niet beter op.

hmpf 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Voel je je aangesproken Ray

Arno17 schreef:Maar iedereen blijft die meuk wel kopen, terwijl er genoeg net zo goed en sneller voor handen is tegenwoordig.Steven schreef:Golfjes zijn lomp zwaar geworden bij de golf 3, daarna werd het er niet beter op.

waar zit jij dan te internetten heej?

-
Want??Riël Notermans schreef:Arno17 schreef:Maar iedereen blijft die meuk wel kopen, terwijl er genoeg net zo goed en sneller voor handen is tegenwoordig.Steven schreef:Golfjes zijn lomp zwaar geworden bij de golf 3, daarna werd het er niet beter op.![]()
waar zit jij dan te internetten heej?
20 juli 10:00 u sprak ik je nog aan bij de Douches 

DomDom.
Kleur RS klopt ook al niet
T is die andere Arno, even te snel gelezen
Kleur RS klopt ook al niet

T is die andere Arno, even te snel gelezen

Vandaag wilde een oud type civic het even proberen, nou die heeft het geweten...
Clio was echt een stuk sneller. Weet niet precies wat voor type het was, moet zeggen dat hij niet traag was, denk dat een standaard RS het moet afleggen tegen die civic. Geloof dat ze geleverd zijn met zo'n 160 pk motor, en wellicht niet iets gekieteld. Maar ja, hij probeerde het een paar keer, maar helaas

Clio was echt een stuk sneller. Weet niet precies wat voor type het was, moet zeggen dat hij niet traag was, denk dat een standaard RS het moet afleggen tegen die civic. Geloof dat ze geleverd zijn met zo'n 160 pk motor, en wellicht niet iets gekieteld. Maar ja, hij probeerde het een paar keer, maar helaas