ACT: Mobiele telefonie
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Pat, laat ff weten of die W995i je bevalt. En heeft mogelijkheid voor uitbreidbaar geheugen toch ??
Ben in de markt voor een ander en deze lijkt mij wel wat. Is eens wat anders dan een Nokia....
Ben in de markt voor een ander en deze lijkt mij wel wat. Is eens wat anders dan een Nokia....
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Moderator
- Car: Megane
Heb uhm een middag kan nog niet zeggen hoe die bevalt.Arco Straver schreef:Pat, laat ff weten of die W995i je bevalt. En heeft mogelijkheid voor uitbreidbaar geheugen toch ??
Geluid is goed
menu is vrij makkelijk.
smsen is ook vrij makkelijk
Alles is vrij overzichtelijk
Voelt solide en stevig aan
Niet te dik en te groot
Geen touchscreen. (wat ik dus niet wil)
Ben nu bezig om filmpjes erop te zetten kijken hoe die dat doet
Ik heb overigens gratis 8gb kaart erbij gekregen en een losse speaker.
Nadeel vind ik een vreemd soort usb kabel die alleen op een sony erison past.
Ook ben ik bezig om een navigatie erop te zetten. Weet niet of dat lukt. Ik heb zowiezo google maps maar geen inet dus sja dan moet je wat.
later meer.
-
- Contacteer:
dat is inderdaad wel een nadeel van SE die rare connectors..
net even met een Iphone gespeeld.. is toch wel erg leuk!

net even met een Iphone gespeeld.. is toch wel erg leuk!

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Contacteer:
heb net nokia n97 gekocht.. En hij is geweldig!
nu mee aan het forummen.. Heeerlijk dat qwerty toetsenbord

nu mee aan het forummen.. Heeerlijk dat qwerty toetsenbord

Nav4all is gratisPatrick.B schreef:Heb uhm een middag kan nog niet zeggen hoe die bevalt.Arco Straver schreef:Pat, laat ff weten of die W995i je bevalt. En heeft mogelijkheid voor uitbreidbaar geheugen toch ??
Geluid is goed
menu is vrij makkelijk.
smsen is ook vrij makkelijk
Alles is vrij overzichtelijk
Voelt solide en stevig aan
Niet te dik en te groot
Geen touchscreen. (wat ik dus niet wil)
Ben nu bezig om filmpjes erop te zetten kijken hoe die dat doet
Ik heb overigens gratis 8gb kaart erbij gekregen en een losse speaker.
Nadeel vind ik een vreemd soort usb kabel die alleen op een sony erison past.
Ook ben ik bezig om een navigatie erop te zetten. Weet niet of dat lukt. Ik heb zowiezo google maps maar geen inet dus sja dan moet je wat.
later meer.
-
- Contacteer:
nav4all is een heel goed progamma!
Zo ook ff installeren
zal van de week wel ff uitgebreid verslag doen..
Zo ook ff installeren

zal van de week wel ff uitgebreid verslag doen..
Ik heb er ook naar zitten kijken maar heb gehoord dat hij nogal dik is? 2 van die kanonnen in de broek wordt wat volAnthonyR schreef:Indien je wat uitgebreider je verslag wil doen van deze phone graag![]()
Heb hem ook op het oog

Dat is ook geen kleine. Dan ben je er al aan gewend. Nu heb ik een klein simpel oldskool toestel van de baas. Die lever ik binnenkort in omdat ik toch een gadget wil en met het abonnement van de baas betaal ik veel te veel aan bel- en smskosten en wil nu wat nieuws.
De Iphone 3GS lijkt me wel wat maar ik zit niet zo te wachten op T-Mobile.
De Iphone 3GS lijkt me wel wat maar ik zit niet zo te wachten op T-Mobile.
Ik ga binnenkort eens kijken voor n HTC Magic.
Die ontwikkeling gaat toch erg, erg hard en er is zoveel moois voor te krijgen. Iphone-specs met meer vrijheid en mogelijkheden .. voor n paar hondertjes minder!
Trouwens, koop het toestel gewoon los, en neem een sim-only. Ik heb het vaak nageteld en je wordt gewoon in je nek geslagen.
Voorbeeld iPhone 3g 8gb
Actie GSM-WEB, gratis Iphone
Tmob. 300
44,50 per maand
= 1068
Sim only:
Tmob 300
11 euro per maand
= 264 euro
Kosten Iphone 3g: 575 euro (redcoon)
= 839
Scheelt 250 euro, ofwel dik n tientje per maand.
Die ontwikkeling gaat toch erg, erg hard en er is zoveel moois voor te krijgen. Iphone-specs met meer vrijheid en mogelijkheden .. voor n paar hondertjes minder!
Trouwens, koop het toestel gewoon los, en neem een sim-only. Ik heb het vaak nageteld en je wordt gewoon in je nek geslagen.
Voorbeeld iPhone 3g 8gb
Actie GSM-WEB, gratis Iphone
Tmob. 300
44,50 per maand
= 1068
Sim only:
Tmob 300
11 euro per maand
= 264 euro
Kosten Iphone 3g: 575 euro (redcoon)
= 839
Scheelt 250 euro, ofwel dik n tientje per maand.
Ik ben een beetje aan het rondsnuffelen voor een HTC Touch Cruise 2. Klein, licht en alles erop en eraan. Tomtom probleemloos erop, volgens mj draaien die dingen op Windows Mobile? Maatje van me heef er ook een, lijkt me een fijn toestel.
Waarom de HTC Magic Riël?
Waarom de HTC Magic Riël?
Immer wieder die verdammte Holländer
Android. Dat is de reden. Heb er een paar keer mee gespeeld, en het werkt gewoon erg, erg netjes. http://www.youtube.com/watch?v=4QOxWe2DvEY
Navigatie moet nog komen, maar ik heb nog een paar oude HTC toestellen die navi kunnen draaien (trouewns, voor die WinMo toestellen is Igo8 een veel mooier navigatiesysteem, met 3d gebouwen en hoogtes).
WinMobile is gewoon super uitgebreid en je kan er alles mee, maar je moet leven met slome reacties en slechte respons.
Ik raad de Diamond 2 aan ipv de touch-cruise trouwens ivm snelheid, die Diamond2 is stukken beter dan mijn huidige Diamond (die ook super is maar een beetje traag
)
Navigatie moet nog komen, maar ik heb nog een paar oude HTC toestellen die navi kunnen draaien (trouewns, voor die WinMo toestellen is Igo8 een veel mooier navigatiesysteem, met 3d gebouwen en hoogtes).
WinMobile is gewoon super uitgebreid en je kan er alles mee, maar je moet leven met slome reacties en slechte respons.
Ik raad de Diamond 2 aan ipv de touch-cruise trouwens ivm snelheid, die Diamond2 is stukken beter dan mijn huidige Diamond (die ook super is maar een beetje traag

ok, hebben we weer wat te marktplaatsen 

Immer wieder die verdammte Holländer

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Heeft er hier iemand ervaring met de Samsung i780? Lijkt wle een leuk toestel, touchscreen, volledig toetsenbord, wlan en gps.
Beeldscherm is niet super, maar dat neem ik wel voor lief dan.
Beeldscherm is niet super, maar dat neem ik wel voor lief dan.
-
- Contacteer:
Goed eerste indrukken van de N97 na een dag spelenAnthonyR schreef:Indien je wat uitgebreider je verslag wil doen van deze phone graag![]()
Heb hem ook op het oog
Snelheid: Zeer goed! opent zeer snel bestanden, omschakelen naar horizontaal beeld vs verticaal beeld gaat zeer snel. Snelle gps fix.
Smsen: Geweldig!! love dat qwerty toetsenbord, zoveel meer waarde tov de iphone. (waar ik dus tussen zat te twijfelen)
Internet: heerlijk op het grote scherm

overal.. beste phone die ik tot nu toe gehad heb, beter dan N95, beter dan N79, beter dan htc diamond ja zelfs beter dan Iphone (die ik twee weken geleend had)

-
- Contacteer:
Hij is uiteraard wel groot, maar dun genoeg om in je broekzak te passen zonder dat het lijkt alsof je een derde been hebt

En dan die software voor symbian
Is gewoon een no-go voor mij

-
- Contacteer:
extra progamma's bedoel je?
Voor mij werkt het perfect, navigatie, email op internet surfen

-
- Contacteer:
Sneller, makkelijker, betere feeling maarja.. dat is persoonlijk 

Da's mooi!Erik (Schepjes) schreef:extra progamma's bedoel je?
Met symbian wordt je ook beperkt in mogelijkheden. De ontwikkeling voor symbian is lang niet zo groot als voor bijv. een WM telefoon. Slecht heb ik niet genoemd.Riël Notermans schreef:En dan die software voor symbian![]()
Mijn probleem met deze toestellen is dat ik niet de vrijheid heb die ik wil terwijl ik de hoofdprijs betaal voor een stukje electronica uit massaproductie! An sich zal het allemaal prima fijn functioneren, maar de keuze heb ik niet echt.
Een WM-toestel is momenteel nog het flexibelst. En dat nog niet (vandaar ook mijn stap naar het open android).
Simpel statement toch?

Ik kan op android installeren wat ik wil. Het besturingssysteem is open.
Ik bepaal de look and feel (als ik daar de kennis voor heb).
Hierdoor zijn er veel mensen aan de slag met androidontwikkeling. Kleine foutjes in programmatuur worden dan door slimme gebruikers opgemerkt maar meteen gefixed. Nu al zijn er duizenden programmeurs bezig met ontwikkeling van android.
Dit open systeem is dan ook weer interessant voor ontwikkelaars van toepassingen.
Als ik ontwikkelaar ben, en ik koop een iPhone (als voorbeeld), programmeer een programma wat ik wil, dan mag ik dat niet op mijn iPhone installeren van apple.
Met WinMo is dit wel mogelijk, en daardoor zijn er indertijd allerlei toepassingen ontwikkeld om bijv. mijn wifiverbinding te delen, om gps-data op te slaan en te tracken, zelfs een stuk software welke TMC informatie uit de FM-transmitter haalt, en een hardware TMC-ontvanger nabootst, zodat mijn navi met TMC werkt!
Dit soort ontwikkeling is niet mogelijk met Symbian en iPhone.
Kijk in functionaliteit zijn alle telefoons erg op peil, kan ook niet anders. Maar voor (even kijken 600 euro voor een nokia!) wil ik wel zelf bepalen wat ik er mee doe.
Ik bepaal de look and feel (als ik daar de kennis voor heb).
Hierdoor zijn er veel mensen aan de slag met androidontwikkeling. Kleine foutjes in programmatuur worden dan door slimme gebruikers opgemerkt maar meteen gefixed. Nu al zijn er duizenden programmeurs bezig met ontwikkeling van android.
Dit open systeem is dan ook weer interessant voor ontwikkelaars van toepassingen.
Als ik ontwikkelaar ben, en ik koop een iPhone (als voorbeeld), programmeer een programma wat ik wil, dan mag ik dat niet op mijn iPhone installeren van apple.
Met WinMo is dit wel mogelijk, en daardoor zijn er indertijd allerlei toepassingen ontwikkeld om bijv. mijn wifiverbinding te delen, om gps-data op te slaan en te tracken, zelfs een stuk software welke TMC informatie uit de FM-transmitter haalt, en een hardware TMC-ontvanger nabootst, zodat mijn navi met TMC werkt!
Dit soort ontwikkeling is niet mogelijk met Symbian en iPhone.
Kijk in functionaliteit zijn alle telefoons erg op peil, kan ook niet anders. Maar voor (even kijken 600 euro voor een nokia!) wil ik wel zelf bepalen wat ik er mee doe.
-
- Contacteer:
€750
Je hebt goede redenen,

Je hebt goede redenen,

Dit is ook een duidelijk stukje over dit probleem:
http://wapreview.com/blog/?p=496
Maar nog eens, ik vind het geen slechte foons, ze doen super wat ze zeggen dat ze doen.
http://wapreview.com/blog/?p=496
Maar nog eens, ik vind het geen slechte foons, ze doen super wat ze zeggen dat ze doen.
-
- Moderator
- Car: Megane
~thijs~ schreef:Patrick.B schreef:Nav4all is gratisArco Straver schreef:Pat, laat ff weten of die W995i je
later meer.
Kan je alleen downloaden op je telefoon. Ik heb geen inet op mijn telefoon. Dus dat word lastig. Kan dit ook Anders?
-
- Contacteer:
Het programma werkt tijdens navigeren ook met internet (opzoeken van plaats en straatnamen etc)
Dus zal voor jou niks zijn denk ik.
Dus zal voor jou niks zijn denk ik.

Waarom geen internetabo? Dat kost toch niks tegenwoordig ... ik kan niet meer zonder eigenlijk