European Tuning Show, wie gaat de RTC presenteren?
-
- Über-Spammer
2 19s van de gebroeders schepers 
-
- Car: Renault Clio III RS
70 % kans dat ik kom kijken, weer eens problemen met de renault.Luco/Alpine-racer schreef:kom je nog kijken morgen?antoine schreef:Luco, pas maar op dat je morgen geen gratis spoiler setje van van de boom of van de band krijgt.![]()

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
koop dan een goede autoantoine schreef:70 % kans dat ik kom kijken, weer eens problemen met de renault.Luco/Alpine-racer schreef:kom je nog kijken morgen?antoine schreef:Luco, pas maar op dat je morgen geen gratis spoiler setje van van de boom of van de band krijgt.![]()

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Ik denk toch wel dat ik aanwezig ben, maar t is wel beetje jammer
maarja in februari de grote make-over
dan word t een echte show-off auto..
maarja in februari de grote make-over

Ik heb nog niets gezien
Ik heb deze mail gekregen:
Beste lezer,
Wegens het laat standruimte boeken van bedrijven en de voor ons onduidelijkheden omtrent de precieze beschikbare ruimte; hebben we voor jou helaas nog geen antwoord of je uitgekozen bent of niet. Onze excuses en we hopen op je begrip hiervoor; wij begrijpen namenlijk ook dat het lastig is om zo lang te moeten wachten in verband met het regelen van vervoer. We hopen je aanhet begin van volgende week een definitief antwoord te kunnen geven!
Wij willen er namelijk zeker van zijn dat we voor iedereen een plekje hebben en niet tijdens de opbouw iemand naar huis hoeven te sturen omdat we 'vol' zitten.
Met vriendelijke groet,
Sanne Blaauw
Beste lezer,
Wegens het laat standruimte boeken van bedrijven en de voor ons onduidelijkheden omtrent de precieze beschikbare ruimte; hebben we voor jou helaas nog geen antwoord of je uitgekozen bent of niet. Onze excuses en we hopen op je begrip hiervoor; wij begrijpen namenlijk ook dat het lastig is om zo lang te moeten wachten in verband met het regelen van vervoer. We hopen je aanhet begin van volgende week een definitief antwoord te kunnen geven!
Wij willen er namelijk zeker van zijn dat we voor iedereen een plekje hebben en niet tijdens de opbouw iemand naar huis hoeven te sturen omdat we 'vol' zitten.
Met vriendelijke groet,
Sanne Blaauw
Gabri schreef:2 19s van de gebroeders schepers
ZONDER 's'

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
nou. een dag verder.
Geen mail. Ook geen spam.
Wel weer een stukje verder met de clio.. Ga nu maar ff slapen. over 4.5 uur weer opstaan
Edit: de freshmail krijg ik wel. dus het kan niet zijn dat de hele zooi geblokt is of zo
Geen mail. Ook geen spam.
Wel weer een stukje verder met de clio.. Ga nu maar ff slapen. over 4.5 uur weer opstaan
Edit: de freshmail krijg ik wel. dus het kan niet zijn dat de hele zooi geblokt is of zo
Project: GTT Blue Sport
Frits, volgens mij moet je of een afwijzing hebben gekregen of de mail zoals ik hierboven heb gezet.
Ik weet niet of Lex mij afgemeld heeft, ik heb het in ieder geval niet bij Sanne gedaan.
Dus als ik het goed begrijp krijg ik komende week een mail dat als er nog ruimte is dat ik geselecteerd ben
Ik zal dat stiekem wel kicke vinden maar ik ga toch niet
Ik weet niet of Lex mij afgemeld heeft, ik heb het in ieder geval niet bij Sanne gedaan.
Dus als ik het goed begrijp krijg ik komende week een mail dat als er nog ruimte is dat ik geselecteerd ben
Ik zal dat stiekem wel kicke vinden maar ik ga toch niet

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nou ik heb een idee FUCK de ets
PS waar moet ik dat e-mailtje vinden ? ik neem aan op mjn eigen opgegeven e-mail adres..of heb je via automaxx nog een email adres ?
ik blokkeer alle popups namelijk

PS waar moet ik dat e-mailtje vinden ? ik neem aan op mjn eigen opgegeven e-mail adres..of heb je via automaxx nog een email adres ?
ik blokkeer alle popups namelijk
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb nog altijd niets gezien. En als ik jochem goed begrijp hij ook niet... gegevens nogmaals gecontroleerd op mn amaxx profiel. maar die staan gewoon goed.Jeroen schreef:Frits, volgens mij moet je of een afwijzing hebben gekregen of de mail zoals ik hierboven heb gezet.
Ik wacht gewoon nog heel even geduldig af. heb ik tegen het einde van de week niets ontvangen, ga ik mailen
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Laat lex dan mailen, dan blijft het contact via 1 persoon gaan..wordt anders beetje rommelig denk ik..
Nou Jochem, dat is nou ook weer niet nodigjochem de haas schreef:Nou ik heb een idee FUCK de ets![]()

Idd, FF alles via Lex laten lopenPaul1916v schreef:Laat lex dan mailen, dan blijft het contact via 1 persoon gaan..wordt anders beetje rommelig denk ik..

Blijft het makkelijkst, voor ons en de organisatie daar

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Heb dr ook nog niets op uit gedaan....
Edit: wat me logisch lijkt, is dat ze misschien nog niet alle mail adressen van de "nieuwe" leden hebben verwerkt. en dus alleen degene om wie het om een afkeur betreft terug hebben gemaild.
Edit: wat me logisch lijkt, is dat ze misschien nog niet alle mail adressen van de "nieuwe" leden hebben verwerkt. en dus alleen degene om wie het om een afkeur betreft terug hebben gemaild.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dan moeten ze wel heel snel gaan reageren ......want alles op het laatste moment regelen daar begin ik niet aan.
Dat is mooi 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:

-
- Contacteer:
Goed bezig Lex! 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zat/zit ik nog in de race dan ?Lex schreef:Jongens, ik heb net telefonisch contact gehad met Sanne van Automaxx. Jullie krijgen vandaag of morgen een e-mail of jullie door zijn

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
He lex... hoe is't nouLex schreef:Jongens, ik heb net telefonisch contact gehad met Sanne van Automaxx. Jullie krijgen vandaag of morgen een e-mail of jullie door zijn
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als ik wat gehoord had. had ik het hier wel gepostLex schreef:Jullie ook nog niks gehoort zeker

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
e-mail stilte 

-
- Contacteer:
stilte voor de storm? 

-
- Über-Spammer
European Tuning Stilte