niemand?tut schreef:is er trouwens iemand die in de buurt van opheusden woont en daar effe bij Hartsant kan langsgaan voor witte pinkers voor renault twingo 1995 vooraan en zijkant?
ik betaal het zondag uiteraard wel terug.
welke chris? er zijn er redelijk veel1nsane schreef:kan chris niet aan van die dingen komen? anders moet je hem ff vragen die gaat vast ook wel
beneden wel, boven (incl toiletten) niet volgens mij.lisa schreef:Chris Heemskerk w.s.......
Wij komen ook wel weer s ff ons neusje laten zien..
Vraagje: daaro ook een beetje toegankelijk voor (turbo-)rolstoel?
groetjes,
edje+lies
Der is ook een liftdennisvr schreef:beneden wel, boven (incl toiletten) niet volgens mij.lisa schreef:Chris Heemskerk w.s.......
Wij komen ook wel weer s ff ons neusje laten zien..
Vraagje: daaro ook een beetje toegankelijk voor (turbo-)rolstoel?
groetjes,
edje+lies
ah top!Lex schreef:Der is ook een liftdennisvr schreef:
beneden wel, boven (incl toiletten) niet volgens mij.![]()
Lexje komt er nog wel eens en kan dan niet meer met de trap naar beneden en rechtuit lopen is dan ook eeen probleem
ja zal idd wel weer pijn gaan doen .......Ronnie B. schreef:das leuk voor zondag!zal wel weer een brakke meeting worden voor me !
zaterdagavond wordt het verplicht bier drinkengoh wat vervelend!
![]()
Tis zowieso wel safe om de auto bij hotel Waanders te laten staan (dan zit toch iedereen de hele dag in de church).Edward(ForeverYoung) schreef:Durf het bijna niet te vragen,
Maar is er ook iemand uit het noorden met wie ik mee kan rijden?
Kan eigenlijk het geld voor een ritje Nieuwegein niet missen, eventueel kan ik wel naar Staphorst komen waar veel uit het noorden verzamelen, maar veel verder ga ik niet, anders zal ik dit jaar overslaan en mezelf van de opkomstlijst laten halen. Denk dat het wel redelijk safe is als ik de auto in Staphorst laat staan bij Hotel Waanders....?
Ik woon in Emmen en dan zit je een beetje in een uithoek, dus ik zal wel heel veel geluk moeten hebben wil er iemand net hier langs komen waar ik mee kan rijden..
Zou het best jammer vinden als ik deze opening moet missen, gelukkig is er in juli ofzo weer Automaxx Summer Edition maar da's toch niet helemaal hetzelfde he.
Kleine vergoeding is mogelijk (10 euro ofzo, veel meer heb ik ook niet momenteel)
Werkloos zijn sucks![]()
bij veel sneeuw wordt het glijden en is mijn komst ook twijfelachtigChris@R5 schreef:Hmm het weer is nog twijfelachtig lees ik.
Bij sneeuwval kom ik niet, gaan me velgen helemaal van naar de k*%$e (gepolijst).
Als de wegen gewoon kurkdroog zijn blijft dat zoute redelijk liggen.
Tsja we blijven niet voor een vlokje thuis, maar ik vind het zonde om met een zoutbak heen rijden en m'n mooie wieltjes te verpestenFerdy schreef:bij veel sneeuw wordt het glijden en is mijn komst ook twijfelachtigChris@R5 schreef:Hmm het weer is nog twijfelachtig lees ik.
Bij sneeuwval kom ik niet, gaan me velgen helemaal van naar de k*%$e (gepolijst).
Mijne zijn ook gepolijst... ik ga ook gewoon hoor..Chris@R5 schreef:Hmm het weer is nog twijfelachtig lees ik.