nee is rotzooi, voor jouw clio moet je de rooie commandant hebben TomTom schreef:ik zal het ook met de hand doen denk ik (of ik moet effe een poetsmachine lenen), maar is commandant 5 wat?

nee is rotzooi, voor jouw clio moet je de rooie commandant hebben TomTom schreef:ik zal het ook met de hand doen denk ik (of ik moet effe een poetsmachine lenen), maar is commandant 5 wat?
Je moet ook niet die Aldi krengen van een tientje gebruiken.Riël schreef:Voor jouw auto niet nodig, commandant. Je lak is echt niet dof.
Beter gewoon polish.
Ik gebruik de polish van SYSTEM. Erg fijn. En ik ben van mening dat je met de hand een beter resultaat boekt als met n machine. Die machines hebben 1 geen vermogen en 2 maken er een troep van
Commandant is ook een polijstmiddel, en het hangt er maar net vanaf in wat voor staat je lak is en welke je gebruikt. Met nr4 (groene blik) haal je het grootste deel van je krasjes eruit, dit is wel een hele fijneRiël schreef:Voor jouw auto niet nodig, commandant. Je lak is echt niet dof.
Beter gewoon polish.
Ik gebruik de polish van SYSTEM. Erg fijn. En ik ben van mening dat je met de hand een beter resultaat boekt als met n machine. Die machines hebben 1 geen vermogen en 2 maken er een troep van
als je zo een gamma ding neemt niet ..Riël schreef:Voor jouw auto niet nodig, commandant. Je lak is echt niet dof.
Beter gewoon polish.
Ja hoor heb ik gedaan hoor maatje .......hij start weer als een tierelierIvo8hoven schreef:Misschien heeft De Haas Engeneering vandaag nog zin gehad om een stukkie te rijden met de Clio, en er een nwe accu in te monteren....![]()
Verder gewoon lekker zorgeloos genieten van de 16v.....![]()
Daar hebben Ivo en ik het afgelopen week over gehad, was weer is een leuk ritje vandaag en sorry voor de krassen IvoChris schreef:*** TIP VAN DE WEEK ***
Rolkooi voor Clio16V te koop op RTC markplaats.![]()
Was idd een geslaagde heen en terug reis RJ....Robert-Jan schreef:Daar hebben Ivo en ik het afgelopen week over gehad, was weer is een leuk ritje vandaag en sorry voor de krassen IvoChris schreef:*** TIP VAN DE WEEK ***
Rolkooi voor Clio16V te koop op RTC markplaats.![]()
zo bedoel je?Ivo8hoven schreef: (owja, die kooi is het net niet, moet mn halve dasheruitgezaagd worden.....)
....Ja dat bedoel ik maar...., doe op de zaak de hele dag nix anders als showroom rijdenGabri schreef: toch wel heel knap om ze zo te parkeren, precies recht
Jep idd, en dat zie ik niet zitten..., paar honderd euro betalen en je dashboard ook nog naar de klote zagen...joeri_clio16V schreef:zo bedoel je?Ivo8hoven schreef: (owja, die kooi is het net niet, moet mn halve dasheruitgezaagd worden.....)
[img]http://img.photobucket.com/albums/v174/ ... C01517.jpg[/img]