Volgens mij bevalt die wel, alleen had de ouweRob schreef: Bevalt de 207 een beetje, of had je toch liever de Grande Punto gehad?

Maar ik vind de twee vijfjes (trouwens pat dat jij nog eens wat zegt van mijn 5 auto's je hebt er ook drie

(ALFA RULES

Volgens mij bevalt die wel, alleen had de ouweRob schreef: Bevalt de 207 een beetje, of had je toch liever de Grande Punto gehad?
[img]http://priyantha.nl/rtc-upload/albums/u ... 0010_2.jpg[/img]Patrick L. schreef:...er moet nog ergens een foto van rondzwerven...
Patrick L. schreef:pffffiew,
de GTT heeft weer een vol jaar APK!
Gister ff bij van Duurling binnengereden en nog goed gekeurd ook![]()
Moet alleen eens de carb verwisselen, die co schommelt te veel.
Ha leuk kunne we weer eens sportend van een meeting naar huis rijdencyberdanny schreef:Proficiat Patrick!!!![]()
Kun je weer een jaartje knallen!!!!![]()
Patrick L. schreef:pffffiew,
de GTT heeft weer een vol jaar APK!
Gister ff bij van Duurling binnengereden en nog goed gekeurd ook![]()
Moet alleen eens de carb verwisselen, die co schommelt te veel.
Ketel....ketel....Patrick L. schreef:marcel, ik zal je maar eens gaan helpen met de 21T, het is nu toch langer licht kunnen we s`avonds een paar uurtjes aan die ketel besteden...
nou , ik trok stiekem wel aandacht toen ik met volle gas wegsprinte bij de tolpoort, die open uitlaat hoor je dan schreeuwenoldskool schreef:zeker als je aan t bumperkleven bent met 120+km/uurPatrick L. schreef:nee, die Parijzenaren interesseert zo`n GTT niet, in NL trekt zo`n GTT meer aandacht...
moet je zeker eens doen, hotelprijzen via internet vallen reuze mee (jetair.be), alleen drinken is daar belachelijk duur.cyberdanny schreef:Heej Patrick,
zie net de foto's van het weekend in Parijs!
Echt sjiek om daar eens met de 5 te rijden, ik ben zelf nog nooit in Parijs geweest, denk dat ik ook maar eens iets voor het najaar op de planning ga zetten.
De foto waar de Eifeltoren en de 5 dicht bij elkaar staan, daar zie je pas echt hoe groot die toren is...