In rood blijft hij toch mooier en over de vorm kan je een aardige boom opzetten, smaken verschillen.
Kijk goed naar alle auto's en ze lijken allemaal op elkaar.
Maar over die PK's denk ik dat het 200 pk is, zeker gezien het gewicht en zeker denk ik omdat je anders ziek wordt gereden door de "oude" Clio.
Ik gok anders wel op nog meer en denk aan 225, dit om de Megane verder op de vijzelen en die te laten concureren met de Astra en Golf....etc,etc...
En ik ga op zeker voor de Sport naar de dealer, anders is er nog de keuze voor de 150 pk sterke uitvoering.
edit
Renault zet in het voorjaar van 2006 hoog in met de nieuwe Clio. Op zŽn vroegst in mei arriveert de spectaculaire RS met 200 pk en er komt ook een bravere 2.0 met sequentiële versnellingsbak.
Goed nieuws voor de fans van de Renault Clio RS Concept: de Fransen nemen Žm nagenoeg ongewijzigd in productie. De definitieve versie is al gesignaleerd tijdens testwerk op de Nürburgring. In AutoWeek 43, die vanaf woensdag 19 oktober in de winkel ligt, presenteren we u de beelden van de RS. De wielen zijn niet zo spectaculair als de 18 inch wielen van de concept car. Maar met 17 inch exemplaren komt de RS nog altijd sportief voor de dag. Ook de diffusor achter blijft. Inmiddels heeft Renault bevestigd dat de ongeblazen 2,0 liter zestienklepper 200 pk levert. Voor wie dat te heftig is, biedt Renault een tammere Clio met 2.0 motor aan. Deze levert rond de 140 pk en komt in april of mei. Renault gaat de op één-na-snelste Clio aanbieden met een gerobotiseerde transmissie met schakelflippers op het stuur.
En dan in het rood, ik wil er wel eentje.
http://www.autweek.nl