ACT: Twingo I

Post hier al je vragen over de Renault Twingo
Gesloten
Stefan T-SPORT
Contacteer:

dtune_stefan schreef:Momenteel staat op marktplaats deze uitgebouwde twingo:
Klik. Voor evt. kopers, KOOP DEZE TWINGO NIET!!! Deze Twingo is een ingevoerde Twingo uit duitsland en heeft onder de trein gezeten of zoiets, dus zware schade gehad. Ik ben zelf ook wezen kijken bij deze autoverkoper( dus geen Anouk, zoals in de adv. vermeldt staat :wink: ) en men heeft een complete kop ervoor gelast(ook nog slecht ook) enz.
De twingo oogt bruut, maar je krijgt er geheid ellende mee
Bedankt voor de waarschuwing! De auto ziet er idd netjes uit, alleen de velgen wat minder.
* Stefan T-SPORT *
Rontwingo

Vandaag is het dan eindelijk zover na 6 maanden getwijfeld te hebben heb ik toch de 7j + 8j BROCK B5 velgen besteld :D en eind mei komen ze er dan onder tegelijk met mijn nieuwe weitec veren die ik al thuis heb liggen :D
Stefan S.

Beterssss, dan zal de twingo er zeker megavet uitzien (Y)
roeland twingo
Contacteer:

Rontwingo schreef:Vandaag is het dan eindelijk zover na 6 maanden getwijfeld te hebben heb ik toch de 7j + 8j BROCK B5 velgen besteld :D en eind mei komen ze er dan onder tegelijk met mijn nieuwe weitec veren die ik al thuis heb liggen :D
join de brock B5 club.... :worship: :p
Twingo te koop!!!!
Rontwingo

roeland twingo schreef:
Rontwingo schreef:Vandaag is het dan eindelijk zover na 6 maanden getwijfeld te hebben heb ik toch de 7j + 8j BROCK B5 velgen besteld :D en eind mei komen ze er dan onder tegelijk met mijn nieuwe weitec veren die ik al thuis heb liggen :D
join de brock B5 club.... :worship: :p
:lol: ik zag ze op de twingo meeting bij jou eronder en dat zag er echt vet uit (Y) toen begon ik toch al wat minder te twijfelen en had een mooie andere twingo op http://www.twingo-board.de gezien met de B5 en toen wist ik het gewoon zeker :p
Douwe

Hmmm neem je met of zonder gepolijste randen?

Zodra ik een alarm heb en nog centen over ga ik ook voor brock 5 alleen ik wil voor en achter 8J ze zullen wel de wielkasten gaan omrollen waarschijnlijk.
Laatst gewijzigd door Douwe op di 11 mei 2004 6:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Stefan S.

Daar moet je wel op rekenen. Bij mijn 6,5J T-Line velgen met 195-45-14 band en 4cm verlaagd moest het namelijk ook al. Tenzij altijd alleen in de twingo zit. De kosten vallen reuze mee, 1 middagje werk voor 65 euro.
Rontwingo

Douwe schreef:Hmmm neem je met of zonder gepolijste randen?

Zodra ik een alarm heb en nog centen over ga ik ook voor brock 5 alleen ik wil voor en achter 8J ze zullen wel de wielkasten gaan omrollen waarschijnlijk.
Ik neem de normale zilveren.
Douwe

Gelukkig want ik heb de zilveren met gepolijste randen op het oog is er toch nog verschil ;)
Rontwingo

Douwe schreef:Gelukkig want ik heb de zilveren met gepolijste randen op het oog is er toch nog verschil ;)
okay dan :wink:
Rontwingo

Sta ik net in Leiden bij een 106 GTI die een vriend van mij gaat kopen in een straat waar de auto's nog al dicht op elkaar stonden...dus ik mijn auto netjes tussen twee auto geparkeerd gaan degene die achter en voor mij stond weg.

Komt er dus een andere auto aanrijden die hem achter mijn auto wilde zetten, dus ik had al zo'n voorgevoel dat gaat niet helemaal goed, dus ik ff afwachten...zie ik dus f*cking heel mijn auto heen en weer schudden op het moment dat zij der auto in de achteruit gooit. :@ heeft ze dus mijn linker achterkant geraakt. En dan nog het mooiste: ze stapt uit en zegt: O, nou, ik raakte hem alleen maar met mijn rubbere stootrand hoor..!!!! mijn exuses en ze loopt zo weg :evil: . Dus ik ff tegen gehouden en ff de schade bekeken. Gelukkig zat er idd alleen een beetje zwarte tift op van haar bumper wat er zo af kon...maar je zou haar toch wel gewoon over de straat stenen willen schuren :gun:

Maar ja beetje lang verhaal, maar ik kan hier gewoon zo kwaad om worden. Dat zij nou in zo'n pauper opel rijdt en niets om haar auto geeft, daar kan ik als trotse bezitter :) van mijn twingo toch niets aan doen
-jacco-
Über-Spammer

Rontwingo schreef:Sta ik net in Leiden bij een 106 GTI die een vriend van mij gaat kopen in een straat waar de auto's nog al dicht op elkaar stonden...dus ik mijn auto netjes tussen twee auto geparkeerd gaan degene die achter en voor mij stond weg.

Komt er dus een andere auto aanrijden die hem achter mijn auto wilde zetten, dus ik had al zo'n voorgevoel dat gaat niet helemaal goed, dus ik ff afwachten...zie ik dus f*cking heel mijn auto heen en weer schudden op het moment dat zij der auto in de achteruit gooit. :@ heeft ze dus mijn linker achterkant geraakt. En dan nog het mooiste: ze stapt uit en zegt: O, nou, ik raakte hem alleen maar met mijn rubbere stootrand hoor..!!!! mijn exuses en ze loopt zo weg :evil: . Dus ik ff tegen gehouden en ff de schade bekeken. Gelukkig zat er idd alleen een beetje zwarte tift op van haar bumper wat er zo af kon...maar je zou haar toch wel gewoon over de straat stenen willen schuren :gun:

Maar ja beetje lang verhaal, maar ik kan hier gewoon zo kwaad om worden. Dat zij nou in zo'n pauper opel rijdt en niets om haar auto geeft, daar kan ik als trotse bezitter :) van mijn twingo toch niets aan doen
Zulke mensen.... Die mogen ze :gun: :gun: :gun:
-jacco-
Über-Spammer

Jacco Twingi schreef:Heb even gemaild met die jongen van die 5 spaaks...
Velgen zijn idd 15" en hebben ET van 38. Das ok tog?
Anyone?
Rontwingo

Jacco Twingi schreef:
Anyone?
Ik heb me nog nooit echt verdiept in 15inch velgen voor onder een twingo. Denk dat het wel gaat passen hoor.

Issie ook verlaagd?
Twingo_maarten

Twingo sport heeft 15" onder zijn twingo. Gok een cm of 4 verlaagd. Dat past net. Hij heeft wel zijn wielbakken laten aanpassen geloof ik. En er kan niets of niemand meer achterin. Maar het resultaat is prachtig!
-jacco-
Über-Spammer

Rontwingo schreef:
Jacco Twingi schreef:
Anyone?
Ik heb me nog nooit echt verdiept in 15inch velgen voor onder een twingo. Denk dat het wel gaat passen hoor.

Issie ook verlaagd?
Beetje wel ja... ook een centimeter of vijf...
Nou ja, ik zie het wel, ga ze morgen iig ophalen...
Dan nog ff bandjes scoren en deronder gooien...
Rontwingo

Zal vast wel gaan passen. En zoals maarten 2posts hierboven al zei kan je altijd nog je wielbakken laten uitkloppen :wink: Ben benieuwd hoe het eruit ziet :foto:
-jacco-
Über-Spammer

Ik ben eigenlijk zelf ook wel heel benieuwd...

En idd, mn wielkuipen uitkloppen is ook nog een optie...

Alles komt goed...

Ga zometeen ff mn booskijkers passen :) :) :)
Rontwingo

Er was laatst toch iemand bezig met de stootstrips te verwijderen van de twingo. Weet ff niet meer wie dat ook alweer was.

Maar is het nog gelukt? :p
Stefan S.

Dat was Tino die dat vroeg :wink:
Rontwingo

dtune_stefan schreef:Dat was Tino die dat vroeg :wink:
Okay :D Ben het ook van plan te doen, maar als het moeilijk gaat dan laat ik ze wel lekker zitten. Maar het is wel 10 keer mooier zonder die dingen.
Stefan S.

Koop toch gewoon mijn twingo, daar zitten ze ook niet op :p
Rontwingo

wat we ook kunnen doen is het plaatwerk van die van jou overzetten op die van mij :p
Stefan S.

Goh, alleen het plaatwerk en niet de 16V motor? :D
Rontwingo

dtune_stefan schreef:Goh, alleen het plaatwerk en niet de 16V motor? :D
:lol:
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Jacco Twingi schreef:
Rontwingo schreef:
Jacco Twingi schreef:
Anyone?

Issie ook verlaagd?
Beetje wel ja... ook een centimeter of vijf...
Nou ja, ik zie het wel, ga ze morgen iig ophalen...
Dan nog ff bandjes scoren en deronder gooien...
Anders mag je natuurlijk aaaltijd je verlagingsset aan mij verpatsen :lol: :lol: :lol:

Nee maar ik heb nog wel een adresje voor bandjes voor je.
* Stefan T-SPORT *
Stefan S.

Rontwingo

dtune_stefan schreef:http://www.autobandenmarkt.nl rules :)
'

idd, wilde eerst gewoon banden (toyo T1s 195-45-14) bestellen bij een garage voor 4 stuks €414. Toen maar ff op autobandenmarkt gekeken en daar koste zo'n setje ongeveer €270 ....scheelt dik €130 en daar kan je heel wat andere leuke dingen voor kopen :)
Douwe

Zo 1 nachtje slapen :D morgen naar de eerste donor patient kijken voor mijn Twingo :smoke:

Als het klopt wat die kerel zegt is het een goede optie, 1.4 GT Turbo:
motorisch goed met nieuwe onderd. zoals startmotor,dynamo, ontsteking, koppeling+ drukgroep, remleidingen, turbo is 10dkm gereviseerd

Ben benieuwd :D
Stefan S.

Klinkt in ieder geval veel belovend (Y)
Succes morgen :)
Rontwingo

Douwe schreef:Zo 1 nachtje slapen :D morgen naar de eerste donor patient kijken voor mijn Twingo :smoke:

motorisch goed met nieuwe onderd. zoals startmotor,dynamo, ontsteking, koppeling+ drukgroep, remleidingen, turbo is 10dkm gereviseerd

succes en hopen dat het idd wat is :)
Stefan T-SPORT
Contacteer:

Douwe schreef:Zo 1 nachtje slapen :D morgen naar de eerste donor patient kijken voor mijn Twingo :smoke:

Hopen dat het positief uitpakt voor je. Twijfel je teveel dan niet doen zou ik zeggen. Succes (Y)
* Stefan T-SPORT *
-Ray-
Contacteer:

dat zien we morgen wel arie :D
Immer wieder die verdammte Holländer
Douwe

Idd. :D we zien wel als ik er geen goed gevoel over heb doe ik het zeker niet. Zelfde geldt als Ray twijfels heeft.

Het zal krap genoeg worden om met mijn budget een GTT er in te krijgen als ik dan mijn halve budget verknal met de aankoop van een onbruikbare/slechte motor ben ik zuur (N)
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Hey Douwe, kom jij vrijdagavond ook naar beuningen??

Ben wel benieuwd naar jouw twingo!!

mzlss Ronnie
Gesloten