ACT: GameConsoles.
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
@Merijn: zak es wat met je prijs
@Chris, daŽs een goeie. Bedoel je per level of het hele spel?

@Chris, daŽs een goeie. Bedoel je per level of het hele spel?
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
Lang level is dat he? Je bent erg lang aan het lopen.
Maar ik kan niet precies zeggen hoeveel levels je nog moet, maar je bent er nog lang niet
Maar ik kan niet precies zeggen hoeveel levels je nog moet, maar je bent er nog lang niet

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
hmmm.....nee, dan laat ik het nog wel ff hier liggenstephan schreef:Doe je t ook voor Tekken Tag Tournament??Hans R. schreef:Na nog een paar pogingen weet ik nu zeker dat The Getaway niks voor mij is, ik vind het een vervelend irritant spel.
Dus te ruil aangeboden: The Getaway
Onbeschadigt en orgineel.
Wat ik er voor terug wil uhh....GTA Vice City of Tekken 4 of roep maar wat
Of anders Half life of Crazy Taxi??
-
- Contacteer:
Waarom doe je het weg dan...?Merijn schreef:Nieuw was ie 3 maanden geleden 68 euro's! Dan vind ik 30 toch een nette prijs, he...RenaultclioII16v (Peter) schreef:@Merijn: zak es wat met je prijs![]()
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
Aha, daŽs wel zonde.
Ik zal er nog es over denken, al is het tegen mŽn principe om zoveel voor een ps2 spel te betalen.
Ik zal er nog es over denken, al is het tegen mŽn principe om zoveel voor een ps2 spel te betalen.
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door Rene (Mr. TX) op zo 6 apr 2003 17:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Ben ik dan de enige die het MSX tijdperk mee heeft gemaakt? 

wat is een msx??Rene (Mr. TX) schreef:Ben ik dan de enige die het MSX tijdperk mee heeft gemaakt?
Immer wieder die verdammte Holländer
Nee hoor, die Konami's zijn echte klassiekersRene (Mr. TX) schreef:Ben ik dan de enige die het MSX tijdperk mee heeft gemaakt?
ik krijg spontaan weer last van mijn rukarm

(de msx generatie weet wel wat ik bedoel)
Te koop: 3 Arcade joysticks

leg nou ff uihuit....
-
Nope, we hebben hier thuis ook een msx gehad.Rene (Mr. TX) schreef:Ben ik dan de enige die het MSX tijdperk mee heeft gemaakt?

-
- Contacteer:
Cultuurbarbaar!!-Ray- schreef:wat is een msx??Rene (Mr. TX) schreef:Ben ik dan de enige die het MSX tijdperk mee heeft gemaakt?

1 was Football:
[img]http://www.nextstep-design.nl/msx/football.jpg[/img]
2 King's Valley
[img]http://www.nextstep-design.nl/msx/kings.jpg[/img]
3 F1 Spirit
[img]http://www.nextstep-design.nl/msx/f1.jpg[/img]
-
- Contacteer:
Zoals deze:R5GTE schreef:Nee hoor, die Konami's zijn echte klassiekersRene (Mr. TX) schreef:Ben ik dan de enige die het MSX tijdperk mee heeft gemaakt?
ik krijg spontaan weer last van mijn rukarmals ik eraan denk, hyper olympics 1+2+3
![]()
![]()
(de msx generatie weet wel wat ik bedoel)
[img]http://www.nextstep-design.nl/msx/hyper2.jpg[/img]

Check deze site, hier kun je een MSX-emulator downloaden en de spellen!!

http://www.home.zonnet.nl/SandervVeen/english.htm
Laatst gewijzigd door Rene (Mr. TX) op ma 7 apr 2003 10:38, 5 keer totaal gewijzigd.
lijkt wel een gameboy color 

-
- Contacteer:
Ja ik overweeg ook sterk om een Gameboy Advance te kopen-Ray- schreef:lijkt wel een gameboy color

Die 'oude' 2d spellen zijn toch het leukst en erg verslavend!
Toch wel een Gameboy Advance SP dan he?Rene (Mr. TX) schreef:Ja ik overweeg ook sterk om een Gameboy Advance te kopen-Ray- schreef:lijkt wel een gameboy color
Geinig uitklapdingetje

Don't walk the grass... smoke it
Amiga-emulator...daar zijn ook tonnen spellen voor te vinden in ADF formaat voor op je pceetje! Die zijn echt wel fun en sommige spellen zien er nog goed uit ook! Ik heb me er vroeger altijd uitstekend mee vermaakt en heb nu ondertussen al zo'n 2200+ spellen op cd verzameld ervoor!
-
- Contacteer:
Was Hero ook op de Amiga? Ik denk dat dat toch wel hèt ultieme spel was voor de MSX en de Commodore 64.
Wat is zo'n SP precies? Ik ga morgen ff kijken voor zo'n ding.oxje schreef:Toch wel een Gameboy Advance SP dan he?Rene (Mr. TX) schreef:Ja ik overweeg ook sterk om een Gameboy Advance te kopen-Ray- schreef:lijkt wel een gameboy color
Geinig uitklapdingetje
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Vanaf 28-3 is hij te krijgen. Hij kost E 139,-. Ik heb heb net gehaald maar wat is dit weer een vooruitgang tov de Gameboy Color. Echt heel erg gaaf.Chris schreef: Ik zie dat ie al is te krijgen, maar wat kost ie? Of lees ik er overheen?
Ik heb een 'gewone' Game Boy Advance en ben echt te spreken over de kwaliteit en gameplay! Echt een super-handheld!
Alleen is het allemaal zo enorm duur. Maaaar.. Ik heb een 'apparaatje' gevonden, waarmee je spelletjes op een cartridge kan laden. En laat die spellen nu gratis te downloaden zijn! 
Nu nog effe sparen voor dat ding, want hij's niet goedkoop!

Nu nog effe sparen voor dat ding, want hij's niet goedkoop!
-
- Contacteer:
Dus je hebt hem gekocht? Cool. Wat krijg je er allemaal bij?Chris schreef:Vanaf 28-3 is hij te krijgen. Hij kost E 139,-. Ik heb heb net gehaald maar wat is dit weer een vooruitgang tov de Gameboy Color. Echt heel erg gaaf.Chris schreef: Ik zie dat ie al is te krijgen, maar wat kost ie? Of lees ik er overheen?
Uhm, de GBA SP(logisch);), een oplader en een hele hoop papier. Verder heb ik nog niet veel van het papierwerk gelezen. Zag iets over VIP staan en 50 Euro korting op een GamecubeRene (Mr. TX) schreef:Dus je hebt hem gekocht? Cool. Wat krijg je er allemaal bij?Chris schreef:Vanaf 28-3 is hij te krijgen. Hij kost E 139,-. Ik heb heb net gehaald maar wat is dit weer een vooruitgang tov de Gameboy Color. Echt heel erg gaaf.Chris schreef: Ik zie dat ie al is te krijgen, maar wat kost ie? Of lees ik er overheen?
Ik heb er ff twee games bijgekocht. Warioland 4, altijd leuk en Driver2.
Wel tof dat alle oude games er ook nog op kunnen. De cartridges zijn overigens een stuk kleiner geworden.
Het is echt een stuk relaxter spelen dan de Color of de oude Advance. Nu hoef je ook niet in het licht te hangen, maar zit er verlichting in, ideaal!
-
- Contacteer:
Verleidelijk 

Nou ben ik regelmatig bezig op de Gameboy Advance SP, leuk erg leuk zelfs. Ik kocht er van de week ook ff een voor mijn broer, maar overal zijn ze bijna uitverkocht..
Ik heb er een oud Mario spel bij gekocht in een nieuw jasje. Op één cartridge staan Mario en Super Mario World.
Die kennen jullie vast nog wel van de Nintendo 16 bit.
Op de 16 bit heb ik Marioworld in mijn jeugdjaren al eens uitgespeeld, alleen nu zit ik echt ff muurvast! Wie weet waar de "geheime" velden zitten in de diverse spookhuizen? Ik kan nergens de cheats meer vinden..
Of hebben jullie nog nooit geMariood.
Ik heb er een oud Mario spel bij gekocht in een nieuw jasje. Op één cartridge staan Mario en Super Mario World.
Die kennen jullie vast nog wel van de Nintendo 16 bit.

Op de 16 bit heb ik Marioworld in mijn jeugdjaren al eens uitgespeeld, alleen nu zit ik echt ff muurvast! Wie weet waar de "geheime" velden zitten in de diverse spookhuizen? Ik kan nergens de cheats meer vinden..
Of hebben jullie nog nooit geMariood.