Als je progressieve veren hebt, krijg je wel problemen.Mrtn schreef:Dat klopt, je moet ook geen originele veer inkorten! Dat is net pudding. Ik bedoelde ook geen originele, maar al een verlaagde veer
[GTT]Lyts & ûndogens, back alive [09-05-2015]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Auto is inmiddels nog niet verlaagd, dus das ff balen.
Verder ben ik ff bezig geweest om te kijken waar ik naar wil werken.
En dat moet er zo ongeveer er gaan uitzien.
[img]http://www.maxtune-d.com/gt-2.jpg[/img]
en origineel:
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep02.jpg[/img]
Verder ben ik ff bezig geweest om te kijken waar ik naar wil werken.
En dat moet er zo ongeveer er gaan uitzien.
[img]http://www.maxtune-d.com/gt-2.jpg[/img]
en origineel:
[img]http://www.maxtune-d.com/20sep02.jpg[/img]
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Das juist het enige waar ik nog zwaar over twijfel.
Wég met die booskijkers 

-
- Über-Spammer

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Booskijkers
doen!

Nah, een vijfje kijkt niet agressief.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik ben het zelf eigenlijk met Riël eens 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Dan wel zonder tekst op de intercooler 

-
Absoluut met, maakt de auto veel sportiever en stoerder, gaat er alleen niet harder van
leuk spoilertje trouwens

Zonder. De auto heeft uitstraling genoeg! Booskijkers zijn zooooo nep 

Is dat niet van een 21?
Haal die knipoog maar weg! Booskijkers verpesten de complete uitstraling van de 5. Het zijn juist die koplampen die de auto zo speciaal laten ogen!Riël schreef:Wég met die booskijkers

en bedankt merijn..Merijn schreef:Haal die knipoog maar weg! Booskijkers verpesten de complete uitstraling van de 5. Het zijn juist die koplampen die de auto zo speciaal laten ogen!Riël schreef:Wég met die booskijkersNiks aan doen dus.

Sorry Droes.
Het is nu eenmaal mijn mening (had ik er misschien bij moeten zetten). Ik vind het gewoon echt jammer van de auto, maar ieder is vrij om te doen met zijn/haar auto wat 'ie wil.
Als iedereen het doet, dan ben ik blij dat ik nog iets speciaals heb straks.

Als iedereen het doet, dan ben ik blij dat ik nog iets speciaals heb straks.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja denk het wel, hoe of wat weet ik nog niet, maar ik heb al een front mount ic liggen, en ga dat binnenkort eens bekijken hoe dat loopt, want ik heb bij de dynamo minder ruimte als de normale 5 GTT( door de laadstroomverdeler)Steven schreef:Ga je een andere intercooler erop zetten dan Erik?
Suc6
Ik ken ze niet, ze zaten er al op, 1 op de grille 2 op de portieren en 1 op de dubbeldin afdekklep.Johan schreef:erik, dat Turbo logo op jouw grille heb ik ergens eerder gezien, maar waar precies weet ik niet meer.
Volgens de vorige eigenaar (die m 12 jaar heeft gehad) zat het er al op
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Beste Erik Olijnsma,
Hartelijk dank voor je reactie, daar ben ik, zowel als mijn vriendin, erg dankbaar voor.
Het zal je misschien niet verbazen dat ik al die tijd reeds je vorderingen volg op het forum van Renault Tuning Club.
Tevens heb ik ook vaak je site bezocht van MaxTune-D
Maar telkens als ik mijn auto zie dan krijg ik weer een soort verlangen om hem aan te trekken.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb nu weer een pracht van een auto maar in een totaal andere klasse.
In mijn nieuwe auto, echter, ervaar je absoluut niet zo intens dat je op de weg zit als met de R5 GT Turbo.
In de Renault voel je elk hobbeltje, je hoort de motor, het wegdek, en de rijwind.Je voelt de druk als de turbo mee gaat werken als een duw in je rug.Hoe harder je rijdt des te beter word de wegligging alsof hij zich vastzuigt aan het asfalt.Met een droog wegdek heb ik nog nooit onderstuur ervaren, maar ik heb hem ook nog nooit tot het uiterste getergd.
Als ik plaats nam in die auto dan was het alsof ik één werd, als of ik een jas aandeed die perfect paste.
Ik wist altijd hoeveel ruimte ik om de auto had en hoe ver ik kon gaan.
In mijn nieuwe auto ben ik soms toch nog een beetje onzeker.
Om terug te keren naar de realiteit, ik heb nooit geweten dat de auto lek was van onderen.
Ik heb ook nooit een vocht probleem gehad in de auto die mij hierop zou kunnen attenderen.
Dan doel ik op natte bekleding of van binnen beslagen ramen.
De turbo emblemen op de gril en op de deuren zijn geplaatst door de eerste eigenaar.
Het turbo embleem op de console is door mij geplaatst. Dit embleem heb ik gekocht in Spanje toen we daar waren met de auto.
We zijn ook in Portugal, voormalig Tsjecho-Slowakije, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Duitsland, België, Frankrijk, Luxemburg, en Denemarken met de auto op vakantie geweest.
Heel vaak met de tent in de achterbak of op de achterbank.
Overal zijn ook fotos van de auto gemaakt.
Zoals ook in de Pyreneeën op het hoogste punt, in Europa, dat met de auto te bereiken is.
Ik zou ook graag nog een keertje langs willen komen, als je dat niet vervelend vindt, om je vorderingen te bewonderen.Om te zien wat je met de motor hebt gedaan en de body, en het interieur.
En ik durf het eigenlijk niet te vragen maar het zou leuk zijn als .ik nog een klein stukje zou mogen rijden.
Van veel punten die naar boven kwamen bij de A.P.K. die je hebt laten uitvoeren, heb ik nooit last gehad.
Je moet me geloven dat het enigste wat er aan mankeerde was de Turbo die het begeven had en het gevarenlichtknopje dat vaak niet ingedrukt wilde blijven zitten.
En uiteraard het afstelschroefje op de carburator dat kapot is gedraaid door een monteur van de Kwik Fit tijdens een keuring.
Ik heb een keer problemen gehad met het afstelschroefje dat niet meer in gedraaid wilde blijven.
Hierdoor was de afstelling van de carburator erg slecht.
Bij de Renault hebben ze het schroefje toen vastgezet met locktide, dit bleek achteraf dus een erg domme oplossing.
Ik vind het erg leuk om je vorderingen bij te houden en ben erg benieuwd hoe de auto er uit ziet als je klaar bent.
Ik zal je binnenkort een aantal fotos sturen van mooie plekken op vakantie met de auto.
Hartelijke groeten,
Ge-Edit Ivm Privacy.
Deze mail heb ik vandaag gekregen van de vorige eigenaar, vond dit zeer leuk!
leuk 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nu Christian jouw velgen heeft, ben ik heel benieuwd hoe je GTT er nu bij staat!
?

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wil je echt niet weten. . .Martijn *Baccara* schreef:Nu Christian jouw velgen heeft, ben ik heel benieuwd hoe je GTT er nu bij staat!![]()
?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zo dus:
[img]http://www.maxtune-d.com/DSC01297.JPG[/img]
Gisteravond ben ik nog bezig geweest met die roestbuil bij het schutbord, dit moet ik van de week nog ff laten lassen.
[img]http://www.maxtune-d.com/md3.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/md4.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/DSC01297.JPG[/img]
Gisteravond ben ik nog bezig geweest met die roestbuil bij het schutbord, dit moet ik van de week nog ff laten lassen.
[img]http://www.maxtune-d.com/md3.jpg[/img]
[img]http://www.maxtune-d.com/md4.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Heb trouwens die stickers nu ook verwijderd van de zijramen, was toch wel goed ideeChris@R5 schreef:GTT Dakar edition... als je er een excuus voor zoekt