
ACT: 5 GT Turbo
shit
had ze gepm'd maar niet op 'send' geklikt
Nou ja je vind ze hier
http://picasaweb.google.com/Riel.Noterm ... 4yS18SPtwE#
laatste 4. Ik heb de dwarsstang er nog niet in, maar je ziet wel waar die komt: achter de ontvanger!
had ze gepm'd maar niet op 'send' geklikt

Nou ja je vind ze hier

http://picasaweb.google.com/Riel.Noterm ... 4yS18SPtwE#
laatste 4. Ik heb de dwarsstang er nog niet in, maar je ziet wel waar die komt: achter de ontvanger!
Kunnen de zonnekleppen nog naar benejen?Riël schreef:laatste 4. Ik heb de dwarsstang er nog niet in, maar je ziet wel waar die komt: achter de ontvanger!

Bij mij iig niet zonder dat ze ingekort zijn

Foto's doen het bij mij wel gewoon overigens

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Juist jah, op de andere computer zie ik ze wel 
Bij mij zit het toch even anders, daar loopt die stang veel meer richting raam, eigenlijk precies onder het paneeltje van de verlichting...
denk dat ik 'm ga verleggen dat ie tussen dat paneel/raam en spiegel komt...

Bij mij zit het toch even anders, daar loopt die stang veel meer richting raam, eigenlijk precies onder het paneeltje van de verlichting...
denk dat ik 'm ga verleggen dat ie tussen dat paneel/raam en spiegel komt...
HEbj e genoeg info?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Nou Ford heeft Renault inmiddels aaridg ingehaald..... als je sommige Ka'tjes of Fiesta's ziet......Merijn schreef:5jes roesten alleen nét effe wat erger dan andere auto's.

Laatst gewijzigd door Wouter op za 8 mei 2010 16:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Idd, ik zag vandaag een Puma daar begon het achterscherm van te roesten.Wouter de Wit schreef:Nou Ford heeft Renault inmiddels aaridg ingehaald..... als je sommige Ka'tjes of Fiesta's ziet......Merijn schreef:5jes roesten alleen nét effe wat erger dan andere auto's.
Op de wielkastrand.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Ik doelde ook op Renaults uit de jaren 80... Een 205 zie je echt niet zo roesten als een 5je!Wouter de Wit schreef:Nou Ford heeft Renault inmiddels aaridg ingehaald..... als je sommige Ka'tjes of Fiesta's ziet......Merijn schreef:5jes roesten alleen nét effe wat erger dan andere auto's.
Ik werk sinds kort bij de Kia/Saab dealer en we zijn ook nog Mazda specialist, nou kan je vertellen, we krijgen Mazda's van 2 jaar oud binnen met roest rondom de auto!! En ook Kia heeft de zwarte band in het roesten!!Merijn schreef:Dat weet ik ook wel... Daarom zeg ik het ook.5jes roesten alleen nét effe wat erger dan andere auto's.
Ga je die raamrand wel netjes maken en niet dichtbutten met plamuur?
Is echt niet normaal zeg... en dan Saab... tja ik zal maar zeggen dat zijn auto's die allemaal een abbo'tje hebben op de werkplaats

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Nee.Mrtn schreef:jazeker, dank je wel![]()
ga jij de kooi nog halverwege vastzetten, bij de gordel oid?
Als ie de bodem vast houdt is t stijf genoeg. Voor mij

Komt dit probleem iemand bekend voor:
Bij gelijkmatig gas geven, druk opbouwen, niks aan de hand. Gaat als de brandweer.
Bij gassen als de dulle, shortshiften, stotteren als een idioot. Dit gebeurd bij het overschakelen van 2 naar 3 -> pedaal op de bodem-> stotteren, inhouden...gas los en geleidelijk gas geven...niks aan de hand. Zelfde verhaal van 3 naar 4, voet erop, stotteren blablabla.
Carb is volledig gereviseerd en sproeier 125 ingezet. Ik verdenk persoonlijk de actuator.
Iemand ?
Bij gelijkmatig gas geven, druk opbouwen, niks aan de hand. Gaat als de brandweer.
Bij gassen als de dulle, shortshiften, stotteren als een idioot. Dit gebeurd bij het overschakelen van 2 naar 3 -> pedaal op de bodem-> stotteren, inhouden...gas los en geleidelijk gas geven...niks aan de hand. Zelfde verhaal van 3 naar 4, voet erop, stotteren blablabla.
Carb is volledig gereviseerd en sproeier 125 ingezet. Ik verdenk persoonlijk de actuator.
Iemand ?
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
stotteren is sowieso het gevolg van een te rijk mengsel, maar dit had je zelf ook wel in de gaten neem ik aan....
miss dat de acceleratie verrijking te vroeg werkt?
miss dat de acceleratie verrijking te vroeg werkt?
kan ook een defecte ontstekingsmoduul zijn.
Klinkt toch als een acceleratie pomp probleem, ff 't membraam nog een keertje checken en kijken of ie niet lek is / verkeerd om zit / en of ie 't zelfde is als de oude, mocht je 'm soms vernieuwd hebben....
En uiteraard ff de vacuum slangen nakijken op lekjes....
Poosje geleden had 'k met de zwarte gt ook zo'n inhoud probleem, een dag aan 't zoeken en allerlei onderdelen uit gewisseld, en uiteindelijk bleek 't gewoon aan de bougies te liggen
En uiteraard ff de vacuum slangen nakijken op lekjes....
Poosje geleden had 'k met de zwarte gt ook zo'n inhoud probleem, een dag aan 't zoeken en allerlei onderdelen uit gewisseld, en uiteindelijk bleek 't gewoon aan de bougies te liggen

het bekende losgeschoten of halfbakken veertje van de acceleratiepomp inderdaad, check die eens?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
als de accerelatiesproeier t niet doet rijdt ie wel aardig goed, dan houdt ie alleen ff in als je het gas intrapt, dan zakt ie heel ff in, maar er is prima mee te rijden. Wel is het supervervelend rijden maar ik geloof niet dat het de acceleratiesproeier is Jo.-jo- schreef:nieuwe bougies en carb gereviseerd![]()
Had dernet Maurice effe aan de lijn en die zei ook de acceleratie veer/sproeier. Donderdag nog maar effe kijken.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
als je er nog 1 hebt liggen die werkte probeer dat dan eerst.....dan weet je igg zeker of het aan de carb ligt of niet 

Die acceleratiesproeier kun je gewoon met de hand testen. Als ie sprietst, is t goed.
Dan ligt t daar niet aan 
Dan denk ik ontsteking hoor. Bougies goed? Bij rijk mengel wil die 5 ook wel vaker niet vonken dan wel. Vonk moet krachtig genoeg zijn. Elektrodeafstand?

Dan denk ik ontsteking hoor. Bougies goed? Bij rijk mengel wil die 5 ook wel vaker niet vonken dan wel. Vonk moet krachtig genoeg zijn. Elektrodeafstand?
hallo...tzijn nieuwe ! Zowel op 0.6 als op 0.8 gezet.
Rijk ook niet, de sproeier die erin zat was een 117.5 en daar heeft hij altijd goed op gereden. Toen is het probleem opgedoken en heb ik de carb gereviseerd. Ook een 125 geprobeerd en hij doet het nog steeds.
Rijk ook niet, de sproeier die erin zat was een 117.5 en daar heeft hij altijd goed op gereden. Toen is het probleem opgedoken en heb ik de carb gereviseerd. Ook een 125 geprobeerd en hij doet het nog steeds.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
als hij bij vol intrappen gaat stotteren maar bij opbouwen gewoon goed loopt lijkt te rijk me toch duidelijk? spoken zoeken heeft ook geen zin...
hmmm, ik ga er nog een nachtje over slapen 

Komop, er zit std een 120 in. Ik heb er een 117.5 uitgehaald en daarna geprobeerd met een 125 omdat de druk iets hoger gegaan is. Maar ondanks de pogingen bleef het probleem zich voordoen.
Het enige wat ik nog kan verzinnen is de verdeler en actuator.
Het enige wat ik nog kan verzinnen is de verdeler en actuator.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
En bobine massa? Bougiekabels?
Iets in het ontstekingssyteem ja. Of raak je je drukbegrenzer, naja dat merk je meteen eigenlijk. Ik heb dat vaker gehad bij een slecht functionerende ontsteking. Bij een vol mengsel is er gewoon 'meer vonk' nodig en doet ie gewoon niks meer.
Actuator weet ik niet, daar houdt ie wel van in maar niet als 'stotteren' lijkt mij.
Iets in het ontstekingssyteem ja. Of raak je je drukbegrenzer, naja dat merk je meteen eigenlijk. Ik heb dat vaker gehad bij een slecht functionerende ontsteking. Bij een vol mengsel is er gewoon 'meer vonk' nodig en doet ie gewoon niks meer.
Actuator weet ik niet, daar houdt ie wel van in maar niet als 'stotteren' lijkt mij.
Hmm, ik ben benieuwd. Naja, vinden doe je het altijd wel 
