Maar meteen de nieuwe pagina activerenRonnie Detmers schreef:

Aanhanger bouwenChris@R5 schreef:Ja ik twijfel nog een beetje. Denk niet dat ik dan m'n sub kwijt kan...
Smaken verschillen... Gelukkigtut schreef:inderdaad, ieder doet wat hij/zij leuk vindt. anders zouden we allemaal op t-lines rijden![]()
Is ook, maar aan de andere kant... Er staan er ook 100-en te koopAbel schreef:Tja twingo's zijn gewoon gewilde auto's.. Kijk eens wat je nog voor een golfje vangt inverhouding
Sinds 1 bepaalde opmerking van jou... Weet ik waaromChris@R5 schreef:Ik zit nog wat te dubben, maar gezien de omstandigheden voeg ik mij binnenkort heeeeeeel misschien ook bij dit groepje 'outcasts' van de club
Geen flauw idee, maar weet wel dat het niet het goedkoopste isChris@R5 schreef:Deze kit vind ik trouwens bijzonder stoer. Weet iemand welk merk dit is?
Hij komt op de originele bumpers en staat echt super![]()
Bodykit Twingo
Denk utChris@R5 schreef:En das alleen de voorbumper????
Dusss. Dat wordt eerst maar standaard mee gespoten en lekker laag![]()
Wat kosten een set verlagingsveren van 4cm (of meer) verlagen?
Chris@R5 schreef:Ja idd. Doe mij maar alles mooi gespoten en dan met een Lagunalipje.
Mooi dubbel pijpje (2x76mm), en 13" brede wieltjes
Paul1916v schreef:Klinkt als Jacco's twingo!
geef toe, die foto van automaxx is echt wel gaaf! ziet ie er super uit!Jacco Osté schreef:Chris@R5 schreef:Ja idd. Doe mij maar alles mooi gespoten en dan met een Lagunalipje.
Mooi dubbel pijpje (2x76mm), en 13" brede wieltjesPaul1916v schreef:Klinkt als Jacco's twingo!![]()
Ach... Anderen vinden hem bijzonderder als ondergetekende zelfPaul1916v schreef:geef toe, die foto van automaxx is echt wel gaaf! ziet ie er super uit!
http://www.acrdebrecen.hu/erdekes/demoa ... go_102.jpgPaul1916v schreef:De andere foto's van deze twingo zijn ook![]()