Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
- Über-Spammer
haha niet alleen alarm.. denk ik zo..
ook stalen pijpen en kettingen en pistolen en kogelwerende vesten..
veel condooms hahah...
ook stalen pijpen en kettingen en pistolen en kogelwerende vesten..
veel condooms hahah...
-
Euh..... Groningen? Is toch een stukje noordelijker.Hans R. schreef: .......en 1 een stukje noordelijker........

-
Hadden jullie laatst de krant nog gelezen over die houseparty die werd gehouden op een groot terein oid.? Misschien dat het daarom in Bodegraven alles was afgesloten en dat ze dachten dat we ook zoiets gingen organiseren of dat we met zijn allen daarnaar toe gingen.
Is er dan geen kleine kans dat je vrijdag dan gewoon weer naar bodegraven kan?
Misschien beetje ver gezocht maar het kan, toch?
dat was ergens in limburg toch?*Stephan_RSI* schreef:Hadden jullie laatst de krant nog gelezen over die houseparty die werd gehouden op een groot terein oid.? Misschien dat het daarom in Bodegraven alles was afgesloten en dat ze dachten dat we ook zoiets gingen organiseren of dat we met zijn allen daarnaar toe gingen.

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Klopt, was in een natuurgebied bij het plaatsje Bergen.Ray (Zonnebril) schreef:dat was ergens in limburg toch?*Stephan_RSI* schreef:Hadden jullie laatst de krant nog gelezen over die houseparty die werd gehouden op een groot terein oid.? Misschien dat het daarom in Bodegraven alles was afgesloten en dat ze dachten dat we ook zoiets gingen organiseren of dat we met zijn allen daarnaar toe gingen.
De week hiervoor was het precies hetzelfde,en weken daarvoor ook al eens.*Stephan_RSI* schreef:Hadden jullie laatst de krant nog gelezen over die houseparty die werd gehouden op een groot terein oid.? Misschien dat het daarom in Bodegraven alles was afgesloten en dat ze dachten dat we ook zoiets gingen organiseren of dat we met zijn allen daarnaar toe gingen.
Die houseparty heb ik op TV gezien...gniffel..
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Nouw, dat is wel heel magertjes hoor.. Denk meer richting de 30-40 KM. Best een aardig stukje rijden hoor.jeffrey schreef:Dat klopt inderdaad chris, deed laatst de 30 tellen test op 120 km/h(gelezen op techniek) mŽn tellertje wijkt toch zoŽn 20 km af...<Chris schreef:Dude, we hebben je toch nooit verplicht om te komen?!Ray (Zonnebril) schreef:waarom rijden wij wel iedere week 3 kwartier heen en drie kwartier terug en jullie bijvoorbeeld niet??? dan gaan die autoos van jullie ook maar eens wat kms maken, worden ze heus niet minder vanRobert dB. schreef:Sorrie jongens, maar ik heb gezegd dat ik niet wekelijks een stuk ga rijden. Mocht er een locatie verder weg komen, dan zal ik minder vaak daar heen gaan denk ik....maargoed ff kijken hoe alles in de pratijk gaat uitpakken.Maik (WOOFER) schreef: en RobertDB sorry hoor.. wat een k#t streek.
Je zegt gewoon ff 123 ik gaat gewoon niet.. .. ...
terwijl andere wel een stuk rijden..
maar oke.. afgezien daarvan..
we komen er met z'n alle wel uit..
Ja toch niet dan...
Er zijn tenslotte meerdere regio meetings waardoor niemand echt ver hoeft te rijden. Wil je dat wel dat is dat je eigen keuze.
En trouwens Maik, wij komen ook weleens naar de meetings in scheveningen/oosterhout/roosendaal.Iedereen moet gewoon doen wat hij wil.
Ik ben het met Robert eens.
Er zal een nieuwe lokatie in een straal van 15KM rond Bodegraven moeten komen. En als er niemand komt gaan Robert en ik lekker PS2en. Ghe!
Even zonder dollen, de echte oude F.N.B. clan zal altijd ergens blijven meeten.. Doen we immers al jaren...Met andere woorden, als de FNB in een andere hoek gehouden zal worden, bijvoorbeeld Beverwijk, dan zal die groep daar niet wekelijks heen komen, en zal gewoon zelf weer ergens gaan meeten.
Waar weten we alleen nog niet, maar daar gaan we aankomende week over praten.
Jeffrey, Leidschendam is geen 10KM van Bodegraven, of je hebt een teller afwijking.
20 km van Bodegraven dan toch????

-
Ok dan heb ik niks gezegd 

de eerste dag durfden ze niet in te grijpen, te weinig manschappen. 2000 partypieps op een veldje met caravans en stijf van de pep, durven ze wel?? 

Zijn dat nou partypieps? Wat een figuren zeg..Sorrie hoor...Whahaha, ik lag krom van het lachen..Ray (Zonnebril) schreef:de eerste dag durfden ze niet in te grijpen, te weinig manschappen. 2000 partypieps op een veldje met caravans en stijf van de pep, durven ze wel??
-
- Über-Spammer
we zijn niet allemaal zoals jij chris

ja ik ook, maar iedereen ze eigen feestje natuurlijkChris schreef:Zijn dat nou partypieps? Wat een figuren zeg..Sorrie hoor...Whahaha, ik lag krom van het lachen..Ray (Zonnebril) schreef:de eerste dag durfden ze niet in te grijpen, te weinig manschappen. 2000 partypieps op een veldje met caravans en stijf van de pep, durven ze wel??

Da's waar, ach iedereen is (gelukkig) verschillend hè. Maar toen ze het over een houseparty hadden, zag ik persoonlijk wel hele andere beelden voor me..Gheghe..Ray (Zonnebril) schreef:ja ik ook, maar iedereen ze eigen feestje natuurlijkChris schreef:Zijn dat nou partypieps? Wat een figuren zeg..Sorrie hoor...Whahaha, ik lag krom van het lachen..Ray (Zonnebril) schreef:de eerste dag durfden ze niet in te grijpen, te weinig manschappen. 2000 partypieps op een veldje met caravans en stijf van de pep, durven ze wel??

-
- Über-Spammer
Wanneer gaan wij eigenlijk een RTC party houden ?? 

aanstaande vrijdagMaik (WOOFER) schreef:Wanneer gaan wij eigenlijk een RTC party houden ??

-
- Über-Spammer
Ray (Zonnebril) schreef:aanstaande vrijdagMaik (WOOFER) schreef:Wanneer gaan wij eigenlijk een RTC party houden ??
mzzz cool en shit happens..
Ben er niet.
Naja.. voor de gene die er wel zijn extra veel plezier

Ach, zo gezellig ben je nou ook weer niet.Maik (WOOFER) schreef:Ray (Zonnebril) schreef:aanstaande vrijdagMaik (WOOFER) schreef:Wanneer gaan wij eigenlijk een RTC party houden ??
mzzz cool en shit happens..
Ben er niet.
Naja.. voor de gene die er wel zijn extra veel plezier
-
- Über-Spammer
chris: zeg ik GAMMA! 

dat bedoelt chris nou precies.... 

-
- Über-Spammer
GAMMA! rayRay (Zonnebril) schreef:dat bedoelt chris nou precies....

*zucht*
dussss....
dussss....
toch niet bij mij he....Ray (Zonnebril) schreef:aanstaande vrijdagMaik (WOOFER) schreef:Wanneer gaan wij eigenlijk een RTC party houden ??
-
- Über-Spammer
Lekker FEEESTUHHHHH!!! 

nee, het was in de buurt, maar er schijnt een installatie te zijn dat als we goed luisteren kunnen we het ook horenSteven (Fiets) schreef:Jawel, gezellig allemaal bij JP in de straat
Beaat: Nee dan hebben we dat straatfeest
JP: straatfeest? waar is dat dan?
Beaat: Nou bij ons in de straat natuurlijk
JP: oja

ff proberen om boven pinkpop uit te komen 

zaterdag wordt helemaal leuk....
gaan we karaoke doen
nadat iedereen een paar biertjes op heeft
gaan we karaoke doen

hoeveel master-blasters ga je ook alweer neerzetten????jean-p.d schreef:ff proberen om boven pinkpop uit te komen

helaas,het worden geen MASTER-BLASTERS maar EAW kasten.werden gebruikt bij beachpop.
hè jammer, master blaster ken jij zo lekker zeggen 
en beaat helemaal

en beaat helemaal

-
- Über-Spammer
Jullie hebben er al zin in zie ik..

dus voor rtc pary's,pm me ff van 2 tot 200kw