Volgens mij ook nietMerijn schreef:Heb ik nou niet op zitten letten of zijn jullie scheel?
Fizzy heeft Schumacher's achterband helemaal niet geraakt!

Volgens mij ook nietMerijn schreef:Heb ik nou niet op zitten letten of zijn jullie scheel?
Fizzy heeft Schumacher's achterband helemaal niet geraakt!
als je de beste bent wordt je toch wk??Arno17 schreef:Dat is wel M Schumacher ten top, Fisico dwingen zo laat te laten remmen dat hij rechtdoor knalt, gelukkig voor hem geen verdere schade.
Het leed was niet te overzien geweest voor Renault en Fisico, de CT hadden ze dan kunnen vergeten.
MS heeft dan niet gewonnen of wat dan ook deze race, feit is dat hij weer eens heeft laten zien wie de beste is getuige zijn race en acties.
Ook op je top afscheid kunnen en durven nemen is maar voor weinigen weggelegd, want zeg nou zelf, ik denk dat hij volgend seizoen zo had mee kunnen doen voor de titel.
Eind goed al goed!
geen idee. Ik denk ook datie m raakte, maar goed......wil de beelden eerst nog ff zien, voor ik weer bruut afgebrand wordt hierLuco/Alpine-racer schreef:ik ben van mening dat fisi ms wel raakte
\Luco/Alpine-racer schreef:ik denk dat als de mercedes heel blijft alonso best nog meer titeltjes kan pakken
De rijderstitel niet nee, maar wel de constructeurstitel voor Ferrari.Haas schreef:snap al die ophef niet, alonso is 2e geworden, dat incident heeft MS echt de titel niet gekost.
Hehe mee eens...Merijn schreef:Stiekem zal ik 'm ook wel missen, ja.
Er valt een zwart gat. Ik heb niemand meer om op te miepen!En ik heb al jaren geen echte voorkeur meer voor een bepaalde rijden, wat het kijken juist zo interessant maakt. Volgend jaar kan het best wel eens heel saai worden.
Ik kan je heel goed volgen.......Haas schreef:die fora kijk ik niet naar....tijdsverspilling.
snap al die ophef niet, alonso is 2e geworden, dat incident heeft MS echt de titel niet gekost. Typisch weer gejank achteraf. Snap het ook niet, het was al bij voorbaat een schier onmogelijke taak, dus datie nog zo'n race heeft gereden, daar meot je van genieten, niet over gaan janken...... ook nogal kortzichtig.......
Ik vind t prima zo, hij heeft een mooooooie carriere neergezet waar hij trots op kan zijn. Dat hij geen afscheid neemt met een titel maakt hem niet minder of wat dan ook. Dat hij zelfs in zijn afscheidsseizoen de spanning nog zo terug heeft kunnen brengen in t kampioenschap pleit alleen maar voor hem!
Ik zal m missen......
Hmm... Ik geloof dat ik mijn 'mening' toch wat bij moet stellen. Er zijn ook nog beelden in slow-motion vanuit een andere hoek overigens. Op deze beelden lijkt het er heel sterk op dat ze elkaar geraakt hebben.
Schumacher krijgt eiland cadeau
Uitgegeven: 24 oktober 2006 11:55
DUBAI - Michael Schumacher krijgt na zijn afscheid als autocoureur in de formule 1 een eiland voor de kust van Dubai cadeau. Het is een van de 300 kunstmatig aangelegde atollen die vanuit de lucht de wereldkaart vormen. De zevenvoudige wereldkampioen krijgt het eiland van Sheik Mohammed bin Rashi al Maktoum. Het vertegenwoordigt een waarde van 4,5 miljoen euro.
Het eiland van tien hectare in Dubai zal over twee jaar volledig afgebouwd zijn. Wat Schumacher met zijn nieuwe bezit zal doen, is nog onduidelijk. Waarschijnlijk laat hij er een kartcircuit construeren. Van zijn werkgever Ferrari kreeg de Duitser eveneens een lucratief cadeau: zijn laatste dienstauto, een Ferrari 248.
Komend weekeinde neemt de 37-jarige Michael Schumacher bij de zogenaamde 'Ferrari Dagen' in Monza afscheid van zijn talloze Italiaanse fans.