En even verderop bij het stoplicht richting Ridderkerk (linksaf) en Albasserdam (rechtsaf) een blauwe Renault 19 16V met leuke velgjes, en dubbel uitlaatje zat een gezinnetje in

Da's vast Jeroen K. uit Harderwijk .-=Chuckie=- schreef:Net larserweg renault 19 met RTC stickers, kleur bordeau rood.
Ik had haast en reed in de clio van de zaak dus hij heeft weinig gezien denk ik
Helaas, die heeft een brandweerrode..Marcel (mlg) schreef:Da's vast Jeroen K. uit Harderwijk .-=Chuckie=- schreef:Net larserweg renault 19 met RTC stickers, kleur bordeau rood.
Ik had haast en reed in de clio van de zaak dus hij heeft weinig gezien denk ik
dat was iktwingoturbo schreef:Zag gister in Nijverdal een rode clio 16v, met lexus-look achterlichten rijden en had RTC stickers op de zijraam.
Hangt ervan af welk vingertje je omhoog doet he....Nielske schreef:afgelopen zondag gespot in Deurne...
Rode megane coupe met rtc stickers. stond ook tussen de pics van automax (hoop sponsor stickers op de deuren)... we lieten duidelijk merken tot dezelfde club te behoren![]()
vorige week in eindhoven:
- witte 5 gtt, vies maar wel errug strak!
- zwarte 19 16v met rtc stickers op de zijruiten... we keken allebei, ik vingertje omhoog (zoals altijd bij een 'vette' reno, lijk wel een biker)... no response!
*kuch*Steven schreef:Cat is wel wat gewend wat dat betreft..
Hoest met je bumper?