Succes morgen!! Geef Es maar ff een knuf zo!Ivo van Achthoven schreef:Morgenochtend 07.30 uur worden we verwacht in het ziekenhuis, ze gaan de bevalling "in leiden" ivm een steeds hoger wordende bloeddruk.
Morgen of woensdag hebben we er dus een nieuwe telg bij....![]()
Ik zal me wel melden als ik pappa ben
mooi hè, stelletje stoere kerels bij mekaar!Roy schreef:Wie had 10 jaar geleden kunnen denken dat er hier nog eens werd besproken welke luiers het beste zijn...![]()
Succes morgen, Ivo.![]()
ik hoop dat het niet te lang gaat duren, want voor die vrouwen is het een martelgang (leest ze mee hier? anders ff wachten met laten lezen). als man kan je niks doen, je bent redelijk machteloos...Ivo van Achthoven schreef:jij bent strax ook aan de beurt Lex...., en ik moet toegeven dat het toch allemaal best spannend is...
Net bericht gehad dat er nog geen ontsluiting was, dus ws morgen pas bevallen...
hij wel zn vriendinnen niet meer over het algemeenpaulvanrooij schreef:Tim is momenteel in die fase van zn leven denk ik?![]()
Dat zei vader ook tegen je moederWouter de Wit schreef:Een ongeluk zit in een klein hoekje (scheurtje)