
ACT: Twingo I
Setje T-linesRontwingo schreef: Nee heb ik nog niet, ik schaf de spulletjes van te voren aan.
Tenzij ik natuurlijk een twingo vind waar ze al onder zitten.
En ik weet dat ik een fase 2 tot half 2000 moet kopen ander past het niet![]()

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Nou nou, dat viel nou ook wel weer mee...madtraxx schreef:t@ring Jacco, jij bent ook vroeg je nest uit

Ik lag er alleen niet echt op tijd in voor die tijd


1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Gefeliciteerd met de verkoopNatas schreef:De Twingo is net verkocht.
Ik dank jullie allen voor de info en de tips die ik de afgelopen tijd van jullie heb gekregen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Groeten Natas

Je hebt de koper toch wel gewezen op de RTC he


1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
is helemaal niet goed voor je zo laat naar bed, tenzij er alcohol of vrouwen in het spel waren...Jacco Osté schreef:Nou nou, dat viel nou ook wel weer mee...madtraxx schreef:t@ring Jacco, jij bent ook vroeg je nest uit
Ik lag er alleen niet echt op tijd in voor die tijd![]()

Het wordt langzaam tijd om de twingo eens te verlagen. Mijn vorige twingo 16V had ik 50/40mm middels verlagingsveren verlaagd en opzich zonder problemen. Met de T-Line velgen liep ie achter aan, maar dat heb ik opgelost door de randen te uit te rollen. Nu vraag ik me toch af of een complete verlagingset (bij Weitec rond de 400 euro) het waard is t.o.v. verlagingsveren. Eerlijk is eerlijk, een twingo is namelijk geen racemonster en ik neig snel te zeggen dat een complete verlagingset leuk is als je teveel geld hebt, maar absoluut niet noodzakelijk is. Bij een auto met meer dan 100pk komt het meer tot zijn recht. Hoe kijk jij hier tegenaan Jacco? Jij hebt toch met beide gereden?
Daar laat ik me verder niet over uitmadtraxx schreef: is helemaal niet goed voor je zo laat naar bed, tenzij er alcohol of vrouwen in het spel waren...


1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Gewoon een paar veertjes eronder zettenStefan S. schreef:Het wordt langzaam tijd om de twingo eens te verlagen. Mijn vorige twingo 16V had ik 50/40mm middels verlagingsveren verlaagd en opzich zonder problemen. Met de T-Line velgen liep ie achter aan, maar dat heb ik opgelost door de randen te uit te rollen. Nu vraag ik me toch af of een complete verlagingset (bij Weitec rond de 400 euro) het waard is t.o.v. verlagingsveren. Eerlijk is eerlijk, een twingo is namelijk geen racemonster en ik neig snel te zeggen dat een complete verlagingset leuk is als je teveel geld hebt, maar absoluut niet noodzakelijk is. Bij een auto met meer dan 100pk komt het meer tot zijn recht. Hoe kijk jij hier tegenaan Jacco? Jij hebt toch met beide gereden?

Veel goedkoper en veel verschil merk je toch niet

Naja... Met de schroefset is ie nog een stukkie stugger, heerlijk in de bochten, dat wel

Ik kon er echt voor een scheet en 3 knikkers aankomen, anders had ik het ook niet gehad

Misschien een keer een proefritje maken?

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Als je voor die tijd nog effe snel een gtt blok erin legt, dan is het helemaal goedJacco Osté schreef: Misschien een keer een proefritje maken?


Ik heb voor 65 eurie een 40mm verensetje op de kop getikt... koste me dus 4x niks... moet er alleen nog onder... ik zou gewoon lekker veren kopen en geen complete setStefan S. schreef:Als je voor die tijd nog effe snel een gtt blok erin legt, dan is het helemaal goedJacco Osté schreef: Misschien een keer een proefritje maken?. Effe serieus nu
, wat ik al aangaf neig ik nu naar een set Weitec 50/40mm verlagingsveren, tenzij ik ook voor een ei en een bos wortelen aan een complete set kan komen. Het geld dat ik hier mee uitspaar, kan ik mooi gebruiken voor andere dingen

Als jij ff sponsort, is het zo gebeurdStefan S. schreef:Als je voor die tijd nog effe snel een gtt blok erin legt, dan is het helemaal goedJacco Osté schreef: Misschien een keer een proefritje maken?. Effe serieus nu
, wat ik al aangaf neig ik nu naar een set Weitec 50/40mm verlagingsveren, tenzij ik ook voor een ei en een bos wortelen aan een complete set kan komen. Het geld dat ik hier mee uitspaar, kan ik mooi gebruiken voor andere dingen


Ook weer serieus: Die keus kan ik niet voor je maken natuurlijk

Tot 40 mm kun je sowieso je eigen dempers behouden, nog lager gaan ze niet leuk vinden

Althans, niet heel erg lang

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
nog iemand die wat van de sloop nodig heeft?
Ik ga van de week ff naar van de Tol in oud beijerland...
Jacco staat al genoteerd
deurdingesvergendelingsknopje edit: in het grijs rechterzijde
Ik ga van de week ff naar van de Tol in oud beijerland...
Jacco staat al genoteerd
deurdingesvergendelingsknopje edit: in het grijs rechterzijde

Laatst gewijzigd door madtraxx op za 28 jan 2006 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
als er een zwart tankdopklepje is, is het altijd welkom en een raamslinger vooraan linksmadtraxx schreef:nog iemand die wat van de sloop nodig heeft?
Ik ga van de week ff naar van de Tol in oud beijerland...
Jacco staat al genoteerd![]()
deurdingesvergendelingsknopje edit: in het grijs rechterzijde

(de twingos op de lokale sloop zijn sinds kort helemaal leeggeroofd)
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11214
- Lid geworden op: wo 12 mei 2004 15:57
- Locatie: Tilburg
- Contacteer:
Ik vind die velgen wel super hoor, wat vraagt ie ervoor dan?madtraxx schreef:ziet er inderdaad als rip-offs uit, die velgranden kloppen niet met de originele.... hij vraag er ook belachelijk weinig voor..
-
- Berichten: 3930
- Lid geworden op: ma 18 okt 2004 20:03
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Locatie: Hardenberg, NL
- Contacteer:
krijg je met die speelgoedautootjesJacco Osté schreef:Vermeld de kleur ook eventut schreef:en een raamslinger vooraan links![]()
Altijd handig met die al die verschillende kleuren

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
heb m'n velgjes eronder zitten
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSC04112.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSC04113.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSC04108.JPG[/img]
vind het zelf behoorlijk netjes


[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSC04112.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSC04113.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DSC04108.JPG[/img]
vind het zelf behoorlijk netjes


zijn er andere kleuren dan dat groen? als er blauwe zijn, mag je alle blauwe knoppen van het interieur meenemenJacco Osté schreef:Vermeld de kleur ook eventut schreef:en een raamslinger vooraan links![]()
Altijd handig met die al die verschillende kleuren

als het geen blauwe is, dan maakt het niet uit, dan zal ik het toch maar moeten spuiten...
Jups, ook nog geel, bruin, rood... (En blauw dus)tut schreef:zijn er andere kleuren dan dat groen? als er blauwe zijn, mag je alle blauwe knoppen van het interieur meenemen
als het geen blauwe is, dan maakt het niet uit, dan zal ik het toch maar moeten spuiten...
Complete kermisattractie kun je ervan maken

*EDIT* En grijs

Laatst gewijzigd door -jacco- op za 28 jan 2006 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
heb je ergens een foto van de blauwe? ik heb echt nog maar enkel groene gezien...Jacco Osté schreef: Jups, ook nog geel, bruin, rood... (En blauw dus)
Complete kermisattractie kun je ervan maken
*EDIT* En grijs
trouwens, vloeken die andere kleuren niet bij het display?
als dat wat meevalt, dan wil ik gerust alle blauwe knopjes en deksletjes en andere blauwe prullen hebben

240 euries...Ronnie Detmers schreef:Ik vind die velgen wel super hoor, wat vraagt ie ervoor dan?madtraxx schreef:ziet er inderdaad als rip-offs uit, die velgranden kloppen niet met de originele.... hij vraag er ook belachelijk weinig voor..
even me lijstje voor de sloop bijwerken:
Jacco: deurdinges vergrendeling rechts in het grijs
Tut: tankdopklepje zwart en raamslinger links kleur?
Laatst gewijzigd door madtraxx op za 28 jan 2006 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.