joeri_clio_power schreef:alpine GTA V6 vs clio 16v.
Mn clio-tje was natuurlijk geen partij voor de alpine, maar was toch leuk om eens te proberen

hehe was zeker leuk,filmpies ook

joeri_clio_power schreef:alpine GTA V6 vs clio 16v.
Mn clio-tje was natuurlijk geen partij voor de alpine, maar was toch leuk om eens te proberen
zo een 286 pk,van die eerste E36'sBONELESS (jeroen) schreef:m3 e36 welk bouw jaar????
Hij remde dus al op de motor of liet hem uitlopen....Jasper16v schreef:Hij ging naar rechts en ik haalde hem links net in...
Ik wil net zeggen....... een RS hou jij niet bijJasper16v schreef:Nee, hij had een auto ingehaald en ging weer naar rechts waardoor ik links vrij had.
Je kent het wel, achter mekaar bij een stoplicht...rechts wat slomere mensen....
Je sig, wat is een FROTTLE?pazmaniac schreef:blijft leuk, 9 van de 10 keer worden die 5jes zwaar onderschat door de gemiddelde sukkel in een gti.
dan staan ze in eens raar te kijken dat je der als een raket vandoor gaat.![]()
Dat wordt een keertje afspreken dusJasper16v schreef:Het scheelde ook niet veel. Maar ik durf wel te zeggen dat ik nagenoeg hetzelfde vermogen heb als een RS. Ook als ik het vergelijk met sprintjes tegen anderen. Een X5 automaat bijvoorbeeld die 0-100 doet in 7 secs. ben ik ook net voorgebleven.
Ik kom vast nog wel een keer een RS tegen...of misschien wil iemand van hier wel een keer
Ik blijf ze altijd met gemak voorMarcel B. schreef:Ik kon laatst een RS ook aardig bijhouden, zo snel zijn ze niet
Ik vind het ook wel leuk om te zien hoe de bestuurders reargeren van de Megane RS......Robert dB. schreef:Ik blijf ze altijd met gemak voorMarcel B. schreef:Ik kon laatst een RS ook aardig bijhouden, zo snel zijn ze niet![]()