ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

joeri_clio_power schreef:alpine GTA V6 vs clio 16v.
Mn clio-tje was natuurlijk geen partij voor de alpine, maar was toch leuk om eens te proberen :D
(Y) (Y) :worship: :D

hehe was zeker leuk,filmpies ook :p
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
gille
Contacteer:

BONELESS (jeroen) schreef:m3 e36 welk bouw jaar????
zo een 286 pk,van die eerste E36's
zeg en bij de eerste 100m was ik een autolengte voor
was gewoon sneller weg (Y)
BONELESS (jeroen)
Contacteer:

beter (Y)
Jasper16v

Ik vs Seat Leon 20VT, na een korte eerste versnelling was ie in de 2 al achter me verdwenen :).
Leuk geluidje zo'n turbo, maar niet snel genoeg ;).

Ik vs Clio RS, na eerst twee keer misschakelen van mij :( bij twee stoplichten, kon ik hem bij het volgende stoplicht wel hebben :). Hij ging naar rechts en ik haalde hem links net in...
Anonymous

Jasper16v schreef:Hij ging naar rechts en ik haalde hem links net in...
Hij remde dus al op de motor of liet hem uitlopen.... :)
Jasper16v

Nee, hij had een auto ingehaald en ging weer naar rechts waardoor ik links vrij had.
Je kent het wel, achter mekaar bij een stoplicht...rechts wat slomere mensen... ;).
Anonymous

Jasper16v schreef:Nee, hij had een auto ingehaald en ging weer naar rechts waardoor ik links vrij had.
Je kent het wel, achter mekaar bij een stoplicht...rechts wat slomere mensen... ;).
Ik wil net zeggen....... een RS hou jij niet bij ;)
Jasper16v

Hoezo niet? Mijn 2 liter tegen clio rs 2 liter...en mijn clio is lichter...
Anonymous

Owja... jij hebt een 2L he...... das waar ook. Moet wel haalbaar zijn. Maar als ie toch sneller is zou het me niets verbazen.
Jasper16v

Het scheelde ook niet veel :). Maar ik durf wel te zeggen dat ik nagenoeg hetzelfde vermogen heb als een RS. Ook als ik het vergelijk met sprintjes tegen anderen. Een X5 automaat bijvoorbeeld die 0-100 doet in 7 secs. ben ik ook net voorgebleven.
Ik kom vast nog wel een keer een RS tegen...of misschien wil iemand van hier wel een keer ;)

Ik baalde alleen van dat misschakelen, naja de bak zal het ook wel niet leuk hebben :). Heeft nu ook al 164.000 km zijn best lopen doen. Dat wordt het volgende 'verbeterpunt'. :wink:
Riël
Über-Spammer

R5 supercampus vs suzuki alto

Na een heftige 1ste versnelling bleef ik de warme adem van de alto in mijn nek voelen. halverwege de 2e gang wist de alto zijn gestroomlijnde koets links naast de 5 te krijgen. Bij zo'n 70km/u waar de laatste nm in de 2e gang eruit geperst worden bij de 5, gooide ik hem zo vlug mogelijk in de 3, waar dus alweer wat paardjes beschikbaarwaren, ik ik, tegen de 100 aan lopend, mocht constateren dat de alto iewat terrein begon te verliezen en bij zo'n 110 km/u achter me moest aansluiten.

>-) >-) >-) r5 wins again wheheheheh
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
R(ay)Si

:lol: :worship:
Alleen nog maar VW!
Erik (Schepjes)
Contacteer:

:worship: :lol: :D
Stefan S.

:lol: (Y)
John (1916VCabrio)

r1916v vs r25

burgenmeester v harenlaan schiedam
eerst achter me bij het stoplicht en na de stoplicht ik naar rechts volgende stoplicht naast elkaar eerst dacht ik nee doe het niet sporten. :wink: toen ik wel wou was de stoplicht al op groen en hij voor me. volgende stoplicht kijk ik naar links heeft hij een lach op zijn gezicht. dus dacht nou ben je voor mij. >-). maar vergeten dat ik mijn slippende koppeling nog moet maken. stoplicht op groen ik eerst aarzelend of hij niet slipt paar tellen achter even gas erop en in een paar tellen was ik hem voorbij. kwam volgende stoplicht hij niet meer lachen :D
dus voor mijn eerste keer dat ik het deed vond ik het wel gaaf. dus nu maar snel mijn koppeling maken. en wat sportiefer maken groetjes john 1916v
Erik (Schepjes)
Contacteer:

gheehh blijft leuk dat sporten.

buurjongen in ze golfje.. ff paar tussensprintjes.. kon ie me niet bij houden.

komen we later weer thuis komt ie; "dat ding loopt nog best hard!, dat verwacht je helemaal nie!"

:lol:
-PAZ-
Über-Spammer

blijft leuk, 9 van de 10 keer worden die 5jes zwaar onderschat door de gemiddelde sukkel in een gti.
dan staan ze in eens raar te kijken dat je der als een raket vandoor gaat. 8) 8)
R5GTT. Drive it like you stole it
Erik (Schepjes)
Contacteer:

sja nou heb ik dus nog nie zo snelle 5, een simpel gtxje

blijkbaar dus toch snel genoeg :lol:
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

stond ik van de week in geneve stop er naast me een nissan infinity ( vrij onbekend model in nl )

Een bekende van mij heeft er 1 een 3,5 liter v6 , maar dit was een 4,5 liter v8

Ik denk ff kijken op groen kan je goed zien want ze gaan eerst ff op oranje dus je kan goed wegkomen ( niet dus mijn carb is vies , zie ander topic )
goed ik verslikte me maar gas erop en erachteraan , volgende stoplicht herkansing ( die jonge gast had het al in de gaten )

Hup groen en het gas erop ......oke hij was sneller maar het scheelde eigenlijk te weinig voor het mooie .

maar ik weet wel dat ik die bekende goed op zijn nr ga zetten :p en dat met de turbodruk op de R ( na de vakantie ff omhoog :smoke: )
Ivo
Über-Spammer

Was idd een leuk spintje Haas...... :p

:wink:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Beetje jammer dat je mij niet liet passeren... :( (N)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Joh jij sliep , pas bij de tweede sprint had je het door ...

PS die van chris is sneller ja echt waar kan je zien hoe langzaam die van mij nu op dit moment is . :(
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Mag ik een keer..:lol:
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Jasper16v

:lol: (Y)
Riël
Über-Spammer

pazmaniac schreef:blijft leuk, 9 van de 10 keer worden die 5jes zwaar onderschat door de gemiddelde sukkel in een gti.
dan staan ze in eens raar te kijken dat je der als een raket vandoor gaat. 8) 8)
Je sig, wat is een FROTTLE?
R(ay)Si

Zal wel Throttle zijn :)

Of ben ik nu ook oliedom aan het lullen :D
Alleen nog maar VW!
Riël
Über-Spammer

Nee ok, maar sommige mensen tiepen echt waardeloos :)
Menno

Kwam ik van de week in Dieren op de stoplichten aan rijden, staat er een motorrijder al dapper op de linkerbaan, terwijl rechts leeg is: gezellig.

Natuurlijk is zo'n motor (een Kawa ZX-iets) vet veel sneller dan elke auto, maar die motor-ridder was ff vergeten dat we direct na 't stoplicht haaks rechtsaf moesten. Haaks, en vanaf stilstand, dat wil voor geen meter met een motor. Alhoewel ik de nog krappere binnenbocht had, kon ik toch gewoon volgas er vandoor (met rondom een piepje, van elk wiel dat ze 't gezellig vonden :) ). Hij bleef dus leuk een stukkie achter me, toen hoorde ik 'm in de toerenbegrenser naaien (jaja, meneer motor ging d'r voor), versnellinkie omhoog, en hij zat naast me. Bijna m'n bumper schampend kon ie nog net voor me langs naar de rechter-baan, omdat links stopte. Tja, of je dan gewonnen hebt? Don't know, ik heb m'n pret wel gehad, het was weer leuk op de weg :D
rev it like a rental
Sander101

Jasper16v schreef:Het scheelde ook niet veel :). Maar ik durf wel te zeggen dat ik nagenoeg hetzelfde vermogen heb als een RS. Ook als ik het vergelijk met sprintjes tegen anderen. Een X5 automaat bijvoorbeeld die 0-100 doet in 7 secs. ben ik ook net voorgebleven.
Ik kom vast nog wel een keer een RS tegen...of misschien wil iemand van hier wel een keer ;)
Dat wordt een keertje afspreken dus :wink:
Marcel B.

Ik kon laatst een RS ook aardig bijhouden, zo snel zijn ze niet ;)
Don't walk the grass... smoke it
Bram

Ik heb ook 1 keer tegen een RS gereden, toen we van de FNNH naar Leiden toegingen. Is ook een RTC'er maar weet ff niet meer wie. Die was erg verbaasd over m'n clio ;)
5gt8vturbo

vandaag over de groenekruisweg in spijkenisse. tegen een 1.6 vtec gechipte civic. (hij met drie man erin)van stoplicht naar stoplicht. kon hem redelijk bijhouden met mijn 1.4turbootje. maar we gingen wel erg hard.

twee weken geleden ook gesport met een gele clio 2l 16v ook een member. (hij had de ruiten in elk geval) volgens mij had hij het knap zwaar over de brug toch :lol: :D :worship: 1.4gtturbo :worship:
Robert dB.

Marcel B. schreef:Ik kon laatst een RS ook aardig bijhouden, zo snel zijn ze niet ;)
Ik blijf ze altijd met gemak voor :p :D
Ivo
Über-Spammer

Robert dB. schreef:
Marcel B. schreef:Ik kon laatst een RS ook aardig bijhouden, zo snel zijn ze niet ;)
Ik blijf ze altijd met gemak voor :p :D
Ik vind het ook wel leuk om te zien hoe de bestuurders reargeren van de Megane RS...... :D
Job-turbo
Contacteer:

Afgelopen zondag even in een Mercedes 560 sec gezeten maar dat ding gaat ook fucking hard.... En dat voor zo'n tank :worship:
Gesloten