Is dat degene waarbij ik net om de hoek bij Lex een bekeuring kreeg voor het niet dragen van een gordel ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Broertje heeft een job en een auto'tje nodig.
Oog is gevallen op een Clio III 5-deurs, 1.6-16v in Team Spirit of RipCurl uitvoering.
Kleur moet zwart zijn, en dan is er nog steeds wel wat keus. Bovenstaande heeft hij nu bovenaan de shortlist staat.
Ziet er volgens mij wel prima uit,
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Goedkoper, 3-drs, zelfde uitvoering, ietsje ouder, minder km's en meer in de buurt bij jullie bij een Renault-dealer.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
@Arco
Tja, dat heb ik hem ook al verteld. Sowieso zijn die velgen een stuk mooier en staat hij dicht in de buurt. Mist wel de Climatecontrol.
Dat is opzich nog niet het probleem, hij wil echter perse een 5-deurs. Waarom geen idee. Woont net samen en geen kids. Ik denk puur voor het gemak.
Ook wel een hele mooie voor een zeer scherpe prijs. Over zo'n 30.000 ff de distributie doen ...
die zier er erg goed uit. ik heb de zelfde auto alleen dan uit 2003. Deze combi voor lpg is super en niet bang zijn voor 2ton, de nieuwe eigenaar zet hem zo over de 3ton zonder motorische problemen door lpg.
Abel schreef:die zier er erg goed uit. ik heb de zelfde auto alleen dan uit 2003. Deze combi voor lpg is super en niet bang zijn voor 2ton, de nieuwe eigenaar zet hem zo over de 3ton zonder motorische problemen door lpg.
Die van mij staat nu op 270.000 met de 2.0 en LPG, ik heb er geen serieuze problemen mee gehad en durf nog vrolijk door te rijden.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Het is alleen een 5-drs en ver weg voor mij. Link was meer bedoeld voor Tom (Adinsx)
Da's een mooie bij Kerres, alleen ook een beetje ver weg ja.
Ach, die Megane weegt bijna net zo zwaar als een Clio 3
Was meer als indicatie en kleine hint voor mijzelf
Die bij Kerres is inderdaad erg mooi. Nog van de eerste eigenaar zelfs.
Broertje gaat maandag bellen, pa checkt de garantiegeschiedenis en woensdag wellicht die kant op kachelen.
Adinsx schreef:Alvast voor de geïnteresseerden, de witte R26 (officieel zelfs een R260 volgens mij) van m'n kameraad gaat in de verkoop.
Hij heeft een appartement gekocht, rijdt weinig kilometers en stapt over naar een Clio IV.
Ik krijg nog details van de auto en de vraagprijs, maar mocht iemand op zoek zijn naar een zeer nette F1-R26?
Ding zit alles op en aan, is van mei/juni 2008 als ik het goed heb en heeft nog geen 40.000 op de klok.
Gezien ze zelf een Renault dealerbedrijf hebben is de auto altijd perfect onderhouden.