ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
verbaasd niet! maar het was gewoon grappig...Steven schreef:En nog verbaasd zijn ook dat je met je lullige autootje met nog niet eens de helft van het vermogen van de Nissan er niet mee kan meekomen

Gisteren reed ik 120 op de ring Amsterdam toen een smart me wou inhalen, met leuke velgjes en 2 jongelui erin.
Op het moment dat ze op gelijke hoogte rijden even gas bijgeven, en toen konden ze niet meer harder en moesten weer achter me invoegen. Terug laten zakken tot 120 en wederom pogingen, maar helaas. Ik ben slecht ik weet het
Op het moment dat ze op gelijke hoogte rijden even gas bijgeven, en toen konden ze niet meer harder en moesten weer achter me invoegen. Terug laten zakken tot 120 en wederom pogingen, maar helaas. Ik ben slecht ik weet het

gek hè, een standaard smart gaat niet harder dan 140Panoramix schreef:Gisteren reed ik 120 op de ring Amsterdam toen een smart me wou inhalen, met leuke velgjes en 2 jongelui erin.

Immer wieder die verdammte Holländer
Dan kan je des te makkelijker lekker pesten-Ray- schreef:gek hè, een standaard smart gaat niet harder dan 140Panoramix schreef:Gisteren reed ik 120 op de ring Amsterdam toen een smart me wou inhalen, met leuke velgjes en 2 jongelui erin.

Het valt me wel op dat die hokken vrijwel altijd op die snelheid rijden, alsof ze zich schamen als ze maar 120 rijden, alhoewel ze wel erg beroerd schijnen te rijden boven de 100
Ik wist dat je niet kon rijden.... je ziet het maar weer aan die schadeMrtn schreef:en als je remt lig je met je kanus op 't stuur

Op de terugweg vanmiddag vanaf Auto Maxx kwamen we ook wat leuks tegen....
Een VW Golf I GTI voorzien van een 1.8 20V turbo met de nodige aanpassingen......, en dat was te zien ook, ik ging het niet echt helemaal redden om hem voor te blijven....
Ach met 225 pk (of meer) mag t ook wel....
Maar er reed ook nog een maatje van hem ertussen met een Seat Leon Cupra 1.8 20V turbo...., en die gast zat toch heeel raar te kijken toen er met 200+ een blauwe GT achter hem zat....

Een VW Golf I GTI voorzien van een 1.8 20V turbo met de nodige aanpassingen......, en dat was te zien ook, ik ging het niet echt helemaal redden om hem voor te blijven....

Ach met 225 pk (of meer) mag t ook wel....
Maar er reed ook nog een maatje van hem ertussen met een Seat Leon Cupra 1.8 20V turbo...., en die gast zat toch heeel raar te kijken toen er met 200+ een blauwe GT achter hem zat....

Ik wil wel eens weten hoeveel toeren je dan wel niet aan het draaien bent...... Je rijdt toch met standaard bak ?Ivo8hoven schreef:Jij mag niet meer raden....Maus schreef:Is dat diezelfde blauwe als die ik denk welke 't is?
Valt me nog redelijk meeIvo8hoven schreef:klopt idd gewoon standaard bak, en ik denk zo 6100 trn....(let er eigenlijk nooit zo op..)

Laatst gewijzigd door Anonymous op zo 27 jun 2004 20:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Sja....... je rijdt een echte auto of niet heMaus schreef:Vin je?
Tis niet leuk hoor om met 200+ ingehaald te worden door zo'n blauw ding.![]()

Vreemd ik reed met mijn vorige versnellingsbak met iets van 5700 rpm 220 ofzo en kep ooit es naast een 95ér MR2 gereden die gaf ook 220 aan terwijl ik 225 op me klok had staan.
Volgens mij zit er veel verschil in versnellingsbakken, nu kom ik met een andere (gebruikte) bak maar met moeite aan de 200 bij 5600 rpm.
Tijd om de ouwe te laten reviseren
Volgens mij zit er veel verschil in versnellingsbakken, nu kom ik met een andere (gebruikte) bak maar met moeite aan de 200 bij 5600 rpm.

-
Van t weekend een Amerikaanse shelby of zoiets eruit gereden bij het stoplicht , en een Audi A6 2.5 TD rode I 
en dat allemaal met een 25

en dat allemaal met een 25

zo, daarnet voor het 1st in anderhalf jaar vooraan het stoplicht naast een golf VR6 gekomen met olietemp op 80 graden.
spijtig genoeg voor de vr6 was ie enkele malen geen partij voor een standaard williams.
hij had wel 1 passagier aan boord, ik was alleen....
Go Williams
spijtig genoeg voor de vr6 was ie enkele malen geen partij voor een standaard williams.
hij had wel 1 passagier aan boord, ik was alleen....
Go Williams

Je toerenteller zal wel himmele zijn, het blijft electronicaSteven schreef:Vreemd ik reed met mijn vorige versnellingsbak met iets van 5700 rpm 220 ofzo en kep ooit es naast een 95ér MR2 gereden die gaf ook 220 aan terwijl ik 225 op me klok had staan.

Naja toch ging ik met die vorige bak andere GT's op top met gemak hard voorbij.
Naja deze bak zal iig wel wijlen zijn, schakelt ook niet echt lekker.
En dat van die toerenteller klopt idd, die spoort niet echt
Naja deze bak zal iig wel wijlen zijn, schakelt ook niet echt lekker.
En dat van die toerenteller klopt idd, die spoort niet echt

-
was weer lachu net ging ff rondje vlammen met me clio komt er een golf3 gti naast me staan en daagde me uit. bij groen vol het gas erop. vervolgens kon hij mijn RTC kentekenplaathouder op de agterkant zien 

-
- Contacteer:
hahahahah
vanavond me 1ste kill!
ik met me broer en iwi in de 5 gtx
een smart er uit getrokken.
ik liet hem wel es waar 2 stop lichten eerder afslaan,,
ik kreeg scheen het ook nog een duimpje

vanavond me 1ste kill!

een smart er uit getrokken.

ik liet hem wel es waar 2 stop lichten eerder afslaan,,

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
(hier)SchepjeS schreef:hahahahah![]()
vanavond me 1ste kill!![]()
een smart er uit getrokken.![]()
ik liet hem wel es waar 2 stop lichten eerder afslaan,,![]()

Alleen nog maar VW!
-
- Contacteer:

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
wat ik weet is een M3 (E30) )versus 21T ,das een makkie(voor de 21T)Droes schreef:iemand die een idee'tje heeft wat dit oplevert:
Clio V6 VS BMW M3 ??
en een E36 M3 versus een 21T is redelijk gelijk tot 230+
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gisteren onderweg naar duitsland .......Golf 4 GTI aan het sporten met een porsche 911 carrera( die waarschijnlijk niet echt gas gaf) .
Ik dacht ach wat ken mij het .... ff erachteraan .
Beide auto's blijven links rijden en er was ruimte rechts ,dus jochem hup rechts er voorbij nouja ik liep goed in en toen moest jochem schakelen naar de 5de helaas daar ging het mis .
jammer maar helaas .
nog ff een paar x lopen klote maar het was nogal druk met sleurhutten .
Die gasten in de golf keken wel ff gek op toen de 5 meerdere malen sissend op de bumper zat .
Ik dacht ach wat ken mij het .... ff erachteraan .
Beide auto's blijven links rijden en er was ruimte rechts ,dus jochem hup rechts er voorbij nouja ik liep goed in en toen moest jochem schakelen naar de 5de helaas daar ging het mis .
jammer maar helaas .
nog ff een paar x lopen klote maar het was nogal druk met sleurhutten .
Die gasten in de golf keken wel ff gek op toen de 5 meerdere malen sissend op de bumper zat .