Ja, was ene Jos niet ooit in zee met hem.Luco/Alpine-racer schreef: dan ken ik er ook nog wel een paar
ACT : Formule 1 Deel I
-
- Contacteer:
Arno17 schreef:Beetje jammer dat we MS en Ferrari nu dingen in de schoenen schuiven die in het geval MS voorvielen bij Benneton, grappige is dat toen wel zijn teambaas nu bij de tegenstander zit...........![]()
Volgens mij is dit toch echt een Ferrari.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Car: Captur EDC130 Intens
Klopt, als je die meeneemt wel.Duupke schreef:Arno17 schreef:Beetje jammer dat we MS en Ferrari nu dingen in de schoenen schuiven die in het geval MS voorvielen bij Benneton, grappige is dat toen wel zijn teambaas nu bij de tegenstander zit...........![]()
Volgens mij is dit toch echt een Ferrari.
Maar MS is al eerder van dit soort dingen beschuldigd( of acties die niet door de beugel konden), die van 1994 en 1997 schieten er bovenuit
paz-maniac schreef:hier staan alvast een paar filmpjes als voorproefje voor de gp van morgeneerste filmpje is echt
![]()
met alle wk's die beslist zijn in suzuka vanaf eind jaren 80 tot 2000
http://wadda.zattevrienden.be/Suzuka
kijk deze dan eens

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
is nogal ff anders of je het met een teammaat uitvecht of je rost er een ander afpaz-maniac schreef:paz-maniac schreef:hier staan alvast een paar filmpjes als voorproefje voor de gp van morgeneerste filmpje is echt
![]()
kijk deze dan eenssenna en prost deden niets anders hoor en daar hoor je geen mens over.
die titel zou toch al bij mclaren komen
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
als je een hekel aan prost of senna had gehad, had je er hetzelfde over zitten zeiken als je nu over schumi doet!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee hoor als ms massa erafrost maakt het me niks uitPaul1916v schreef:als je een hekel aan prost of senna had gehad, had je er hetzelfde over zitten zeiken als je nu over schumi doet!
dat zijn gevechten binnen een team
dat vind ik wat anders dan dat je er iemand van een ander team afrost
maar natuurlijk ken jij mij beter dan ik mezelf he paul

-
- Contacteer:
Dat sowiesoLuco/Alpine-racer schreef: maar natuurlijk ken jij mij beter dan ik mezelf he paul

Volgend jaar ga ik al deze discussies nog missen man!

-
- Contacteer:
paz-maniac schreef:paz-maniac schreef:hier staan alvast een paar filmpjes als voorproefje voor de gp van morgeneerste filmpje is echt
![]()
kijk deze dan eenssenna en prost deden niets anders hoor en daar hoor je geen mens over.
die actie gaat ook nergens over.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee hoor er rijden er nog best een paar rond waar we over kunnen zeikenPaul1916v schreef:Dat sowiesoLuco/Alpine-racer schreef: maar natuurlijk ken jij mij beter dan ik mezelf he paul![]()
ralf
heidfeld
doornbos
albers
massa
kimi
-
- Contacteer:
ja maar dan zeiken we allebei op dezelfde..das stukken minder leuk 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee hoor komt helemaal goed
en anders halen we gewoon die oude ms koeien uit de sloot
94, 97, 2006 enz enz enz

en anders halen we gewoon die oude ms koeien uit de sloot
94, 97, 2006 enz enz enz

-
- Contacteer:
Luco/Alpine-racer schreef:nee hoor er rijden er nog best een paar rond waar we over kunnen zeikenPaul1916v schreef:Dat sowiesoLuco/Alpine-racer schreef: maar natuurlijk ken jij mij beter dan ik mezelf he paul![]()
ralf
heidfeld
doornbos
albers
massa
kimi
Alonso rijdt volgend jaar ook nog.

-
- Contacteer:
wat? ga je edward uit de sloot trekken? 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
das onbegonnen werkPaul1916v schreef:wat? ga je edward uit de sloot trekken?
binnen de kortste keren ligt die er weer in

-
Luco, kan je mij dan uitleggen wat nou precies onsportief gedrag is?
Je tegenstander van de baan rossen wel, je teamgenoot niet.
MS die Massa er vanaf rost gaat nergens over, Senna en Prost die elkaar van de baan rossen wel, immers ging om de rijderstitel.
In mijn ogen is sowieso iemand bewust van de baan rossen onsportief gedrag! en tevens levensgevaarlijk.
Je tegenstander van de baan rossen wel, je teamgenoot niet.

MS die Massa er vanaf rost gaat nergens over, Senna en Prost die elkaar van de baan rossen wel, immers ging om de rijderstitel.
In mijn ogen is sowieso iemand bewust van de baan rossen onsportief gedrag! en tevens levensgevaarlijk.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
helemaal met je eens arnoArno17 schreef:Luco, kan je mij dan uitleggen wat nou precies onsportief gedrag is?
Je tegenstander van de baan rossen wel, je teamgenoot niet.![]()
alleen vind ik senna/ prost een actie van senna die binnendoor probeert te steken en het niet haalt
zowieso zou de rijderstitel bij mclaren terechtkomen omdat ze beiden ver voor lagen
dat vind ik net ff iets anders dan er iemand van een ander team erafrossen, en deze acties kan ik me van deze beide heren niet herrineren (andere teams erafrossen bedoel ik)
maar rosacties blijven onsportief
-
Kan me van Senna btw wel een andere ros herinneren......Luco/Alpine-racer schreef:helemaal met je eens arnoArno17 schreef:Luco, kan je mij dan uitleggen wat nou precies onsportief gedrag is?
Je tegenstander van de baan rossen wel, je teamgenoot niet.![]()
alleen vind ik senna/ prost een actie van senna die binnendoor probeert te steken en het niet haalt
zowieso zou de rijderstitel bij mclaren terechtkomen omdat ze beiden ver voor lagen
dat vind ik net ff iets anders dan er iemand van een ander team erafrossen, en deze acties kan ik me van deze beide heren niet herrineren (andere teams erafrossen bedoel ik)
maar rosacties blijven onsportief
Die muilpeer op de kanus van Eddie Irvine, sinds die tijd is het nooit meer goed gekomen met Irvine...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
owwwwwwwwwwww dus jos verstappen heeft dat afgekeken van senna

Arno17 schreef:Kunnen we Hill nu eindelijk eens laten zitten waar hij nu zit, de zoon van Graham Hill denkt dat alle appels niet ver van de boom vallen, uitzonderingen heb je altijd.
Coulthard en Hill kunnen in hetzelfde rijtje als de rest van de net niet coureurs die de formule 1 heeft gehad
WAT ?????????
Arno17 schreef:Maar ik wordt moe van dit geleuter..........

-
Als ik onzin neerzet moet jij wel haast zinnige dingen neerzetten, maar ik denk daar toch even iets anders en genuanceerder over.-jo- schreef:Arno17 schreef:Kunnen we Hill nu eindelijk eens laten zitten waar hij nu zit, de zoon van Graham Hill denkt dat alle appels niet ver van de boom vallen, uitzonderingen heb je altijd.
Coulthard en Hill kunnen in hetzelfde rijtje als de rest van de net niet coureurs die de formule 1 heeft gehad
WAT ?????????
Arno17 schreef:Maar ik wordt moe van dit geleuter..........tjah als je de onzin leest die je neerzet kan ik daar best op inkomen.
En om op je WAT?????? te reageren, jij bent dus van mening dat beide heren goede F1 piloten zijn geweest.
Kan je aangeven waarom je dat denkt?
De enige die iets heeft behaald is Hill, maar dat kan je dat jaar met gemak terugvoeren op de Ferrari die niet vooruit te branden was en een Williams die ongenaakbaar was.
Zelfs Alex Yoong zou daar WK mee geworden zijn...
Om wereldkampioen te worden heb je volgens jou enkel een snelle wagen nodig. Kheb het hier wel gehad... Blijkbaar heb je Hill zen wedstrijden dan toch slapend gevolgt.
Meningsverschillen, ok, maar beweren dat Hill en couly B piloten zijn is er een pak over.
PS: hoe lang draait couly al mee in de F1 ? Als je dan toch niks waard bent blijf je ook niet zolang in het circuit zitten !
Meningsverschillen, ok, maar beweren dat Hill en couly B piloten zijn is er een pak over.
PS: hoe lang draait couly al mee in de F1 ? Als je dan toch niks waard bent blijf je ook niet zolang in het circuit zitten !
Als Damon Hill sympathisant moet ik hier ook effe ingrijpen. 
Waarom wint Hill in een gare Arrows bijna de GP van Hongarije? Waarom wint Hill Spa '98? Waarom wordt Hill bijna 2 keer wereldkampioen? Nee, echt niet doordat zijn auto zo goed is dat hij er eigenlijk niets voor hoeft te doen.
Hij kan misschien niet tippen aan zijn vader en ook niet aan Schumacher, maar hij stijgt zeker wel boven het gemiddelde uit.

Waarom wint Hill in een gare Arrows bijna de GP van Hongarije? Waarom wint Hill Spa '98? Waarom wordt Hill bijna 2 keer wereldkampioen? Nee, echt niet doordat zijn auto zo goed is dat hij er eigenlijk niets voor hoeft te doen.
Hij kan misschien niet tippen aan zijn vader en ook niet aan Schumacher, maar hij stijgt zeker wel boven het gemiddelde uit.
dan ga ik ook nog even meedoen, ik weet niet zoveel over de geschiedenis van Damon Hill, maar ik zag net in een filmpje dat ie toch echt wereldkampioen van 96 was.........niet iets wat een B-rijder zou kunnen doen denk ik zo 

R 5 Convertible Rulezz
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dat was toch een van die vale ramacties van msMerijn schreef:In 94 had hij ook WK moeten zijn, maar door falen van de FIA heeft Schumacher dat jaar het kampioenschap opgeeist...
(Ja, kom maar met de reacties.)
de sportiefste coureur uit de F1 (PROEST)

-
True, voor de actie van Schumacher in 1994 had hij bestraft moeten worden door de FIA. Bijvoorbeeld door net als in 1997 de WK punten af te pakken of zo.Merijn schreef:In 94 had hij ook WK moeten zijn, maar door falen van de FIA heeft Schumacher dat jaar het kampioenschap opgeeist...
(Ja, kom maar met de reacties.)
-
Luco, we weten ondertussen wel dat jij een MEGA Schumacher hater bent. Hoef je niet elke keer te benadrukken hoor.Luco/Alpine-racer schreef:dat was toch een van die vale ramacties van ms
de sportiefste coureur uit de F1 (PROEST)
Je hoort mij ook niet zeggen dat Schumacher altijd de sportiefste was. Wel de meeste succesvolste.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja dat vind jijMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Luco, we weten ondertussen wel dat jij een MEGA Schumacher hater bent. Hoef je niet elke keer te benadrukken hoor.Luco/Alpine-racer schreef:dat was toch een van die vale ramacties van ms
de sportiefste coureur uit de F1 (PROEST)![]()
Je hoort mij ook niet zeggen dat Schumacher altijd de sportiefste was. Wel de meeste succesvolste.![]()

-
Ik heb geschreven dat het NET niet coureurs zijn, niet dat het B rijders zijn, dat was Luco die aanzag omdat vetgedrukt niet werkte!-jo- schreef:Om wereldkampioen te worden heb je volgens jou enkel een snelle wagen nodig. Kheb het hier wel gehad... Blijkbaar heb je Hill zen wedstrijden dan toch slapend gevolgt.
Een snelle en betrouwbare wagen is inderdaad wel een van de dingen om WK te worden, daarbij een beetje kunnen sturen is ook nodig.
Iedereen die beweert dat Hill een topper is moet ik toch wel ietsjes bij lachen, deze man kon uiteraard wel rijden en was zeker een echte gentleman in de Formule 1.
Het aflezen van een WK titel om een topper te zijn, hoe goed is MS dan wel niet?........of Keke Rosberg of al die anderen die 1 keer WK zijn geweest.
Posted: Fri Oct 13, 2006 1:18 pm Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
In 94 had hij ook WK moeten zijn, maar door falen van de FIA heeft Schumacher dat jaar het kampioenschap opgeeist...
Zo makkelijk om te stellen, we vergeten maar voor het gemak dat MS 1 race werd DSQ en 2 races werd geschorst, dus de FIA had al ingegrepen en dat gedoe met Hill is niet netjes, maar dat onderscheid de echte winnaar van de NET niet coureurs.
@Merijn, lees mijn verhaal over Hill en Hongarije, die op Belgie vond ik ook goed, mede door de vele regen volgens mij en die vette crash net na de start.
Mensen wel graag alles vermelden van die zeges, tuurlijk moet je uit de rotzooi blijven en blijven rijden, maar die overwinning van Hill is hem min of meer in de schoot geworpen.
Ik kan ook wel beginnen over de vele malen dat hij is afgeserveerd oa bij Williams en later weer bij Jordan en tussentijds bij TW...Arrows.
Maar om een topper te zijn hoef je geen WK te zijn geweest, Gilles Villeneuve was bijv. een topper, mede door zijn rijstijil een genot om te zien, Prost door zijn eenvoud en bekeken rijden, Senna door zijn gedrevenheid, MS door zijn snelle rondes neerzetten op het moment dat het moet en zijn fanatisme om te winnen, daarbij soms op of over het randje gaande.
Mansell daarentegen vond ik ook een topper, altijd alles gevend en mede daardoor goed resultaten behaald, daarbij altijd spektakel als hij over de limiet ging.
Over DC, kan ik kort zijn, die is al veel te lang in de formule 1 en jaren de 2e viool bij McLaren, kon nooit de status afdwingen om de 1e rijder te worden.
En aan de duur van het verblijven in de hoogste autoklasse afmeten of iemand goed is gaat me ook te makkelijk, veel voor hem die dit ook hebben gedaan..................Jos Verstappen!!
Laatst gewijzigd door Arno17 op vr 13 okt 2006 14:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Jaja... Geschorst, gediskwalificeerd, een beukactie voor de winst. Echt een klasse-coureur. 
Je zult mij niet horen zeggen dat Hill tot de absolute top behoort... Materiaal doet een hoop. Zo zie je wel dat ook Schumacher geen kloot klaar maakt in een matige auto. Dus is dat een maatstaf? Dat de meeste Schumacherfans willen geloven dat Schumacher veel van zijn overwinningen te danken heeft aan zijn talent en dus ook gewonnen heeft in een slechtere wagen dan de concurrentie. Yeah right...

Je zult mij niet horen zeggen dat Hill tot de absolute top behoort... Materiaal doet een hoop. Zo zie je wel dat ook Schumacher geen kloot klaar maakt in een matige auto. Dus is dat een maatstaf? Dat de meeste Schumacherfans willen geloven dat Schumacher veel van zijn overwinningen te danken heeft aan zijn talent en dus ook gewonnen heeft in een slechtere wagen dan de concurrentie. Yeah right...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja merijn als je deze acties niet doet ben je blijkbaar een NET niet coureurMerijn schreef:Jaja... Geschorst, gediskwalificeerd, een beukactie voor de winst. Echt een klasse-coureur.

voor mij ben je juist een NET NIET coureur als je zulke acties nodig hebt om wk te worden
wat dat betreft is ms een echte topper ja
drie keer de wk op een onsportieve wijze binnenhalen is nog nooit iemand gelukt

-
Luco, je leest de dingen alleen zoals je zelf wil, zo makkelijk om bepaalde stukjes uit een tekst te halen om daar op door te gaan.Luco/Alpine-racer schreef:ja merijn als je deze acties niet doet ben je blijkbaar een NET niet coureurMerijn schreef:Jaja... Geschorst, gediskwalificeerd, een beukactie voor de winst. Echt een klasse-coureur.![]()
voor mij ben je juist een NET NIET coureur als je zulke acties nodig hebt om wk te worden
wat dat betreft is ms een echte topper ja
drie keer de wk op een onsportieve wijze binnenhalen is nog nooit iemand gelukt![]()
![]()
Enne 3 keer, je neemt al een voorschot op Brazilie?
1 keer heeft MS de titel behaald met een vermeende beukactie.
Btw, 3 keer WK dan maar schrappen, blijft er nog 4 keer over........dus een echte topper....

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
4x wk in een superieure wagen, das middelmatig
zelfs alex young had in die ferrari minimaal 4 titels behaald

-
Dus toch het materiaal dat de oorzaak is van WK titels of GP zeges of zoals iemand ooit zei: Zelfs een aap kan dan winnen..............in het geval van Damon Hill en DC hebben ze dan wel gelijk.Luco/Alpine-racer schreef:4x wk in een superieure wagen, das middelmatig![]()
![]()

Luco, en 1 keer in een topauto, wat is dat dan?.......