Nee ik heb niet gereden, auto was niet klaar he, ik had motorlekkage bij de krukas en we hebben dus gelijk de bak er maar afgehaald voor de kortere verhoudingen.
Volgende keer hoop ik er ook bij te zijn, lijkt me heerlijke dag.
Kan ik jou ook wel ff een beetje coachen en zal ik es kijken of ik je zover krijg om mijn kuipstoel vol te schijten
Volgende keer hoop ik er ook bij te zijn, lijkt me heerlijke dag.
Kan ik jou ook wel ff een beetje coachen en zal ik es kijken of ik je zover krijg om mijn kuipstoel vol te schijten
Je gelooft toch niet dat ik bij een randdebiel instap die hem liever de vangrail inrost dan dat die op het zwarte asfalt blijft
zat gisteravond een beetje op Youtube te kijken kom ik ineens een
filmpje tegen waarvan een aantal binnen de RTC mijn clio zo voor het eerst gezien hebben http://www.youtube.com/watch?v=vkz8KO_Ag3s
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
had ik gedaan en dat was 2.2 rondom de dag ervoor.
daarna is die denk ik zo hoog geworden door de temperatuur in de band oid. Maarja het was wel leuk en komend jaar heb ik een jaarkaart
Wouter de Wit schreef:Gaat erom dat er te weinig mensen naar de ring komen om alle investeringen terug te verdienen.....
Ze hebben teveel geinvesteerd met geld dat ze niet hadden. Zo kun je het beter zeggen. Er is daar te snel teveel geld gepompt in vooral het F1-gedeelte wat ze niet terug kunnen verdienen blijkbaar (op korte termijn).
Leuk is bijv. ook de ringracer (de miljoenen kostende achtbaan) die volgens mij tot op de dag van vandaag niet werkt en dus nooit de snelste ter wereld zal zijn (wat was gelukt als ze op tijd klaar waren. Nu loopt dubai voor met ferrari-world).
grote probleem is de koppeling van nordsleife en F1-stecke. Dat zijn bedrijven met een te verschillende doelstelling denk ik. Al zal de leek dat niet snel inzien.
de GP strecke is grotendeels verbouwd om het weer interessanter te maken voor de Formule1/grotere autoraces, maar in mijn ogen zal het dat nooit echt meer worden, er zijn teveel circuits in duitsland die toch een grote concurrent zijn (Hockenheim, al is dat ook niet veel meer...) en er zijn gewoon betere circuits in de wereld. Ouwe meuk opkalefateren is geld in de put gooien, dat zie je wel aan Zandvoort, Spa, Magny Cours, enz...
Oude circuits zoals bijv. een Spa zijn enorm geliefd! Dit zijn circuits waar je immer zuinig op moet blijven. Probleem is alleen het te grote geld en media circus dat met F1 gemoeid is. Ik kijk 100x liever naar een mooi historisch circuit dan naar die moderne meuk met hun asfalt uitloopstroken.
Dat de nordsleife niet meer geschikt is voor hedendaags F1 verkeer op racesnelheid is wel logisch maar het circuit kan denk ik prima zijn hoofd boven water houden door middel van TF, trackdays, wat kleine raceklasses en fabriekstesten. Helaas zit er nu alleen het F1-strecke financieel aan vast met alle negatieve gevolgen.......
dat bedoel ik ook, oude circuits zijn fantastisch, alleen moeten ze niet proberen mee te gaan in de hedendaagse geldverslindende F1 wereld, daar gaan ze aan ten onder...
Nieuwe circuits gaan ook ten onder aan de kosten die F1 met zich meebrengt. Het circuit in Istanbul is voor 100'en miljoenen gebouwd. Toen ze het niet rendabel konden krijgen, heeft meneer Ecclestone het voor een habbekrats gekocht. Da's nog eens lekker verdienen...
F1 moet radicaal veranderen om het rendabel te houden.