ACT : Formule 1 Deel I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Arno17
Car: Captur EDC130 Intens

En de nietwetende Formule1 kijker slikt dit soort stierepoep als zoete koek en de Alonso aanhangers schreeuwen voordat er 1 cm is gereden op Interlagos dat MS of zijn familie of teamgenoot het Alonso moeilijk gaat maken om de titel te halen.

Mensen, dat MS dit ooit met opzet heeft gedaan is nooit bewezen, maar ik ga niet weer daar over beginnen, ieder mag denken en geloven wat ie wil, maar verkondig het niet als de enige waarheid.

MS is alleen gebaat bij een overwinning en lopende de race zal duidelijk worden wat ze gaan doen, als de rijderstitel definitief verkeken is lopende de race kan er nog het een en ander gebeuren voor de CT titel.

En Alonso moet nu eens ophouden met zeuren, hij is net het verongelijkte pubertje op deze manier.

En ik ben bang dat hij volgend jaar nog harder gaat jammeren, zelfs zo erg dat hij MS terugwenst.
De Ferrari's en Renault zal hij veelvuldig voorbij zien komen...........goed voor hem kan hij goed werken aan zijn mentaliteit op en buiten de baan.
-PAZ-
Über-Spammer

wat loopt die alonso nu weer allemaal te zeiken, de enige die er wat mee opschiet als je beiden uitvallen is hij zelf. ms zal gewoon vol voor de winst gaan, het enige wat hij kan en moet doen. alonso zal geen risico nemen en gewoon zijn puntjes pakken om zo kampioen te worden. Schumacher heeft het niet altijd netjes gespeelt, maar hij gaat er wel altijd 100% voor, die alonso vind ik echt maar een zeikbal (N) (N)
R5GTT. Drive it like you stole it
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Het is gewoon slim... Hij legt de druk bij Ferrari. Alle ogen zijn op deze manier gericht op Ferrari en zullen ze zich wel 10 keer achter hun oren krabben om zo'n actie te 'plannen'.
-PAZ-
Über-Spammer

in principe is er helemaal niet meer druk dan anders, schumacher gaat elke race in om hem te winnen dus ook deze dat is het enige wat hij kan doen. wat er achter hem gebeurt heeft hij niet in de hand.
R5GTT. Drive it like you stole it
Merijn
Über-Spammer

Daar gaat het toch helemaal niet om? Dat MS geen beukactie gaat uitvoeren lijkt me best duidelijk. Daarmee verspeeld hij zelf én het kampioenschap én zijn reputatie. Maar er zijn meer teams/coureurs die banden met Ferrari hebben. De belangen zijn nogal groot...
Haas
Car: Megane RS

Merijn schreef:Het is gewoon slim... Hij legt de druk bij Ferrari. Alle ogen zijn op deze manier gericht op Ferrari en zullen ze zich wel 10 keer achter hun oren krabben om zo'n actie te 'plannen'.
dat beetje druk van de pers? Nou, als Ferrari op die manier de titel wil halen, zullen ze van de pers niet terugdeinsen. Daarbij, de FIA is toch Ferrari gezind? Daar gaat het om...of de pers ze afzeikt, zullen zij schijt aan hebben,hebben ze in het verleden tohc ook gehad! En terecht overigens...

MS gaat voor de overwinning, als FA niet finished door wat voor reden dan ook, zou dat mazzel zijn. Denkwijzen dat Ferrari Massa gaat gebruiken om FA eraf te rijden zijn denk ik meer, zoals gezegd, doemdenkers dan realisten...
Haas

Merijn schreef:Daar gaat het toch helemaal niet om? Dat MS geen beukactie gaat uitvoeren lijkt me best duidelijk. Daarmee verspeeld hij zelf én het kampioenschap én zijn reputatie. Maar er zijn meer teams/coureurs die banden met Ferrari hebben. De belangen zijn nogal groot...
waaorm groter dan anders dan? Net of teams zich vanalles op de hals gaan halen (tot straffen van de FIA aan toe) voor een coureur van een ander team, die er volgend jaar niet bij is...

bovendien, het sportief hart van MS zal zeggen dat hij niet op die manier afscheid wil nemen!
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

idd
ik denk dat ferrari de dubbel wil en moet gaan pakken, om in ieder geval kans te maken op die constructeurstitel..dan hebben ze ten minste iets..als alonso dan om wat voor reden dan ook uitvalt hebben ze gewoon heel veel mazzel..
Riël
Über-Spammer

Denk dat massa m er gewoon afrost :)

Ik vind alonso helemaal geen zeikbal, ik zou dat soort dingen ook vertellen. En hij 'zeikt' toch niet?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Gast

Riël schreef:Denk dat massa m er gewoon afrost :)

Ik vind alonso helemaal geen zeikbal, ik zou dat soort dingen ook vertellen. En hij 'zeikt' toch niet?
helemaal met je eens !
Merijn
Über-Spammer

I'm with Riël + Jo. :)
Gast

als ze bij ferrari de term gebruiken: kost wat kost...wees dan maar zeker dat alle middelen zullen gebruikt worden, ook al worden daar sancties door opgelopen. Massa kegelt Alonso eraf, krijgt een dikke sanctie en boete en MS gaat voor de overwinning. Zo klaar als een klontje. En ik geloof niet dat fischi een hele wedstrijd in alonso zen reet gaat hangen om rugdekking te geven.
Riël
Über-Spammer

Maar eigenlijk denk ik dat shumi m gewoon wint omdat hij de snelste is, en alonso, weliswaar op een 2e plek, maar ruim voor de rest van het veld de streep over rijdt, en met n strakke race kampioen wordt.

Het beste team over het hele seizoen blijft toch Renault. Een bovengemiddelde rijder, en een heel snelle en sterke auto. Die heeft ferrari moeten missen in het begin, waardoor ze de titel mislopen.

Shit happens :biertjuh:
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Haas

BOEH!
Pollo
Contacteer:

Jaja Haas!!

Face it!! :bang:
Haas

nee, ik dacht...laat ze hier ff schrikken, dan zijn de spoken daarna verdwenen die jullie zien :)
Arno17

Riël schreef:Maar eigenlijk denk ik dat shumi m gewoon wint omdat hij de snelste is, en alonso, weliswaar op een 2e plek, maar ruim voor de rest van het veld de streep over rijdt, en met n strakke race kampioen wordt.

Het beste team over het hele seizoen blijft toch Renault. Een bovengemiddelde rijder, en een heel snelle en sterke auto. Die heeft ferrari moeten missen in het begin, waardoor ze de titel mislopen.

Shit happens :biertjuh:
Als je de CT behaalt en de WK levert mag je gerust spreken over het Beste team van dat jaar, daarentegen vind ik zelf de CT titel het meest aansprekend in de Formule 1!
Waarom zou je zeggen......omdat dit de essentie is van het racen op zich, goed en snel betrouwbaar materiaal leveren, de juiste coureur erin en je hebt de ingredienten om voor het hoogst haalbare te gaan.

En je noemt Alonso een bovengemiddelde coureur?

Alonso is gewoon een topper en kan alleen maar beter worden, daarom is het goed voor zijn ontwikkeling dat hij naar McLaren gaat, lekker rijpen in een auto die niet vooruit te branden is.

Kortom, wie er ook dit jaar de WK en CT titel wint, wij als fan van de sport hebben genoten, helemaal als je favo rijder of team uiteindelijk het langste koordje trekt.

Alonso zal denk ik een :biertjuh: worden
Renault ook een :biertjuh:
M Schumacher krijgt in ieder geval een :yest: :worship:
Ferrari sowieso een :worship: ^O^
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

"Supermotor" voor Schumacher?

Tijdens de Japanse Grand Prix kregen de titelkansen van Michael Schumacher een serieuze klap te verwerken. De Duitser viel uit met motorpech en zag Fernando Alonso er met de zege vandoor gaan. Hierdoor kijkt de Duitser nu tegen een achterstand aan van 10 punten in het WK en lijkt het welhaast onmogelijk om de titel nog weg te houden van de Spanjaard. Volgens enkele Duitse media zal Ferrari er dan ook alles aan doen om er maar voor te zorgen dat Schumacher de laatste race van het seizoen en zijn laatste race in zijn imposante Formule 1-carrière winnend afsluit.

Het gerucht in de Duitse pers gaat dat Schumacher in Brazilië namelijk aan de start zal verschijnen met een "supermotor". Omdat de motor van Schumacher slechts één race hoeft mee te gaan in plaats van de gebruikelijke twee, zou het team van Ferrari een speciale motorspecificatie voor Schumacher klaar hebben. Deze motor zou maar liefst 20 PK meer leveren dan een "normale" Ferrari-krachtbron. De Duitser zou woensdag al hebben getest in Jerez met de speciale motorspecificatie. Hiermee zou Schumacher minder moeite moeten hebben om de race in Brazilië op zijn naam te schrijven. Voor de WK-titel zal dit alleen echter niet genoeg zijn.

Wil Schumacher toch nog afscheid nemen met een achtste wereldtitel dan mag Alonso geen punten behalen. Dit betekent dat Alonso of moet uitvallen of op enige wijze buiten de punten moet eindigen. In de afgelopen dagen zijn er dan ook al theorieën geweest dat Felipe Massa hier nog een rol in zou kunnen spelen. Op deze wijze zou het wereldkampioenschap echter weer op een zeer controversiële manier beslist worden. Niki Lauda gelooft dan ook niet dat er tijdens de laatste race controversiële acties gemaakt zullen worden.

"In mijn tijdperk kon je zoiets nog doen", zegt Lauda in Bild. "Tegenwoordig is dat echter onmogelijk. Er staan overal camera's die alles registreren wat er gebeurd. Bovendien betwijfel ik of Felipe Massa zijn carrière op het spel zou zetten met een dergelijke actie." De Oostenrijker verwacht dus een zuiver gevecht om de titel in Brazilië. Anderen, zoals Damon Hill, hebben al gezegd dat Alonso erg op zijn tellen moet passen en alle lastige situaties op de baan moet zien te vermijden.

Bron
Gast

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:"Anderen, zoals Damon Hill, hebben al gezegd dat Alonso erg op zijn tellen moet passen en alle lastige situaties op de baan moet zien te vermijden.

Bron

hij kan het weten :lol:
paulvanrooij
Contacteer:

ach schumi KAN gewoon niets flikken, en massa ook niet..alle wordt in de gaten gehouden..
Ik hoop serieus dat alonso een probleem krijgt, waardoor ie 10 plaatsen terug moet..dan wordt het nog echt een spannende race!! maar las al dat ze zn motor willen begrenzen (geef ze groot gelijk) dus dat zal wel niet gaan gebeuren
Haas

-jo- schreef:
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:"Anderen, zoals Damon Hill, hebben al gezegd dat Alonso erg op zijn tellen moet passen en alle lastige situaties op de baan moet zien te vermijden.

Bron

tsja, daarom lulde mijn opa tot 10 geleden ook nog steeds slecht over duitsers... Het zit er in gebakken. Ach, niemand trok zich wat aan van die uitspraken over k****rmoffen, snap niet waarom mensen Hill nu wel die aandacht geven.

Typisch dat er toch weer een spanning opgezocht moet worden...
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

-jo- schreef:
Riël schreef:Denk dat massa m er gewoon afrost :)

helemaal met je eens !
helemaal mee eens
we weten toch hoe ms en ferrari met zulke dingen omgaat :@

en dan schijnheilig gaan roepen, ik hoop dat renault het sportief houdt (U) (U) (U)
hoor wie het zegt, zelf zouden ze massa zo opofferen om ms alsnog kampioen te laten worden (N) (N) (N)

mochten ze dat doen hoop ik dat ze voorgoed geschorst worden
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
paulvanrooij
Contacteer:

och luco hou toch op man! denk je echt dat ze dat nu nog kunnen flikken? toen kon het misschien, nu echt nie meer hoor!
Haas

Denk dat je even een belletje moet plegen naar J. Todt, Luco. Dan zal hij t vast niet zo spelen....

Prachtig dit......
Haas

Luco/Alpine-racer schreef:we weten toch hoe ms en ferrari met zulke dingen omgaat :@

:X
We weten ook allemaal wat jij ging typen ouwe ;) We weten hoe je met dit soort dingen omgaat .. :P (B) ;)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Paul1916v schreef:och luco hou toch op man! denk je echt dat ze dat nu nog kunnen flikken? toen kon het misschien, nu echt nie meer hoor!
paul en haas
jullie hebben dit stukje voor het gemak maar even overgeslagen???

Ross Brawn, technisch directeur bij Ferrari, liet op Suzuka al doorschemeren dat hij op een eerlijk duel rekent. “Ik hoop dat Alonso en Fisichella in de finale race geen smerig spelletje gaan spelen”. En uitgerekend nu doet Alonso dergelijke uitspraken. Zijn angst lijkt echter niet geheel ongegrond. Schumachers teamgenoot Felipe Massa liet weten dat hij “Michael zal helpen met alles wat ik maar voor hem kan doen”.

wie jankt er hier nu
juist meneer brawn
en wie zegt er alles voor over te hebben
juist massa

en hoezo zou dat nu niet meer kunnen, in monaco probeerde de heer ms ook weer een vuil trukje
dus praat me niet van 10 jaar of langer geleden haas
het zit er bij de heer ms gewoon ingebakken

al had renault een vuil spelletje willen spelen had fisi ms er allang de vorige race af kunnen rossen
paulvanrooij
Contacteer:

schumacher en massa weten zelf ook wel dat bij elke scheet die ze laten er een onderzoek zal worden ingesteld..die kunnen echt niets hoor..
Alonso moet gewoon iets roepen van laat schumacher t maar proberen, dan neemt ie oneervol afscheid van de F1..

En al dat geziek en gezeik van die anti-schumi's..word er ondertussen echt moe van (S)
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Sjongejonge, wat een hoop poeha om niks. De race in Brazilië is nog niet eens gereden. Ik heb die 2 stukjes hier gepost om te laten zien dat ze bij Renault en Ferrari aan psychologische oorlogsvoering doen. Ze naaien elkaar op. Ik lach me elke keer ziek als ik dit soort berichtjes zie staan op een F1 nieuwssite.

Mijn idee wat er gaat gebeuren in Brazilië volgende week zondag:

Ferrari heeft er voor gezorgd dat Schumacher een supersnel blok achterin heeft waarbij hij iedereen ver achter zich laat. Renault heeft het blok van Alonso zo ver begrenst dat ie niet stuk kan gaan en hij voor een top 8 plek kan gaan. Verder is het aan Fisi en Massa welk team er met de constructeurstitel er vandoor gaat.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Paul1916v schreef:
En al dat geziek en gezeik van die anti-schumi's..word er ondertussen echt moe van (S)
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh en van al die gasten die maar van alles roepen om hem op hemelen en maar blijven schreeuwen dat het een fantastische coureur is wordt ik schijtziek van :p
Arno17

Haas schreef:
-jo- schreef:

Bron

tsja, daarom lulde mijn opa tot 10 geleden ook nog steeds slecht over duitsers... Het zit er in gebakken. Ach, niemand trok zich wat aan van die uitspraken over k****rmoffen, snap niet waarom mensen Hill nu wel die aandacht geven.

Typisch dat er toch weer een spanning opgezocht moet worden...

Kunnen we Hill nu eindelijk eens laten zitten waar hij nu zit, de zoon van Graham Hill denkt dat alle appels niet ver van de boom vallen, uitzonderingen heb je altijd.

Coulthard en Hill kunnen in hetzelfde rijtje als de rest van de net niet coureurs die de formule 1 heeft gehad.

Mensen, stop nu met die theorieen over het van de baan rossen van Alonso door of Massa of een ander.

Niemand in de huidige F1 wil degene zijn die het WK in de laatste race beslist, hij die zonder opzet Alonso of MS wel van de baar rijdt zal het weten voor de komende 10 jaar.

De FIA zal zeker weten hier scherp op toezien, doen ze dat niet kan je de sport vaarwel zeggen.
De acties van Prost vs Senna en Senna vs Prost staan nog op me netvlies gebrand.
De enige die baat heeft bij rammen is Alonso, immers als MS van de baan is kan de titel hem op geen enkele wijze meer ontgaan.

Beetje jammer dat we MS en Ferrari nu dingen in de schoenen schuiven die in het geval MS voorvielen bij Benneton, grappige is dat toen wel zijn teambaas nu bij de tegenstander zit........... :p

Ferrari zint alleen op de CT titel, mochten ze de WK kunnen leveren zullen ze dat zeker doen maar niet ten koste van alles.

@Luco, Massa zegt dat hij alles zal doen om MS te helpen, dat jij dan daar bij denkt aan het van de baan rossen zegt meer over jezelf dan over Massa.

al had renault een vuil spelletje willen spelen had fisi ms er allang de vorige race af kunnen rossen

Neen natuurlijk niet, geen zin in de voorlaatste race, wel in de laatste race.
Maar ik wordt moe van dit geleuter..........
Laatst gewijzigd door Arno17 op do 12 okt 2006 18:38, 3 keer totaal gewijzigd.
paulvanrooij
Contacteer:

Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

blijkt maar weer dat de beste coureurs aan wal staan arno

hill en dc zijn B coureurs??

tuurlijk daarom rij je in een arrows vooraan, door briljante taktiek, alleen begaf de auto het
en natuurlijk hou je het als B coureur ook niet meer dan 10 jaar vol in de F1 (S) (S) (S) (S) (S) (S)
paulvanrooij
Contacteer:

Hill zou ik geen B-coureur willen noemen, maar coulthard toch zeker wel..
Arno17

Luco/Alpine-racer schreef:blijkt maar weer dat de beste coureurs aan wal staan arno

tuurlijk daarom rij je in een arrows vooraan, door briljante taktiek, alleen begaf de auto het
en natuurlijk hou je het als B coureur ook niet meer dan 10 jaar vol in de F1 (S) (S) (S) (S) (S) (S)
En wat heeft DC bereikt dan?

En Hill had toen de Bridgestone band, kon doorrijden met een volle tank brandstof en banden die het uithielden tot het einde, helaas voor hem ging er iets kaduk in zijn versnellingsbak en kon Villeneuve hem inhalen.

Kan je nagaan hoe briljant die MS is, die is ook al een tijdje in de Formule 1 en pakt titel na titel en GP zege na GP zege, polepositions en nog veel meer..................ik zou eerst nadenken voor je de bal voorgeeft..

Luco, 1 zwaluw maakt nog geen zomer, zoek je dan ook even op hoe het Hill verder is vergaan dat jaartje Arrows met TW oplichters en Co.

Komt bij dat ik ze geen B coureurs noem maar grijze muizen, net als het gros van de F1 rijders
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Contacteer:

Arno17 schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:blijkt maar weer dat de beste coureurs aan wal staan arno

En wat heeft DC bereikt dan?

En Hill had toen de Bridgestone band, kon doorrijden met een volle tank brandstof en banden die het uithielden tot het einde, helaas voor hem ging er iets kaduk in zijn versnellingsbak en kon Villeneuve hem inhalen.

Luco, 1 zwaluw maakt nog geen zomer, zoek je dan ook even op hoe het Hill verder is vergaan dat jaartje Arrows met TW oplichters en Co.

Komt bij dat ik ze geen B coureurs noem maar grijze muizen, net als het gros van de F1 rijders
ow die b was het begin van vetgedrukt
sorry ik las het als B coureurs :D
nou ja hill kon meer met de arrows dan de meeste anderen in die wagen (Y)
en dc is nooit geen wk geworden nee, maar als grijze muis hou je hte geen 10 jaar vol in de F1

en laten we het alsjeblieft niet over oplichters hebben
dan ken ik er ook nog wel een paar :p
Gesloten