ACT: Nürburgring
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
Tegenwoordig heb je ook de rossfeldstrasse in Bayern. Is ook een openbare tolweg, waar je best aardig kan sturen. Maar dat stuk is geloof ik meer bedoelt door het uitzicht ed. en toegankelijk voor fietsers. Is ook nog niet zo bekent bij het grote publiek.
Ja ach je zult ze wel zover kunnen krijgen dat ze het uitbetalen, maar reken er maar op dat ze je per direct royeren en op de zwarte lijst donderen.Maarten-Jan schreef:De wettelijke aansprakelijkheid kunnen ze hoe dan ook niet uitsluiten, gezien het een openbare tolweg is. De enigste manier waarop een verzekering dat kan uitsluiten is een uitsluiting in de wet te laten opnemen. Schade aan eigen auto kunnen ze wel uitsluiten gezien dat niet in de wet geregeld is.
-
- Car: R19.R
Dat kan inderdaad wel, zie ook CIS:
Sowieso is het wel een bijzondere situatie bij de nordschleife, volgens de wet is het een openbare tolweg maar in feite is het gewoon een circuit natuurlijk.Opzeggingen van verzekeringsproducten door de verzekeraar:
De verzekeraar heeft in bepaalde gevallen het recht om zelf een verzekering te beëindigen. Dergelijke situaties moeten in de polisvoorwaarden van de verzekeringsproducten wel zijn aangegeven. Wanneer een verzekerde zijn verplichtingen bijvoorbeeld niet nakomt of in het geval van ongebruikelijk veel schadeclaims kan een maatschappij besluiten om de verzekering te beëindigen. Als een maatschappij zelf een polis opzegt, kan deze opzegging ook worden geregistreerd in de databank van CIS.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Daar betaal ik netjes de (all-risk)premie voor. Dus ja.Tom schreef:ga je dat via de verzekering doen dan?
Uitsluiten van risico's door stukken weg uit te sluiten vind ik niet netjes......
Als het in de voorwaarden staat en je gaat akkoord, kunnen ze dit vast wel doen. Je bent tenslotte vrij om je ergens anders te verzekeren.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
Dat kan alleen als de algemene voorwaarden niet in strijd zijn met de wet. WA uitsluiten op de openbare weg is dat wel!
Martijn, ik zou het zelf betalen, zeker omdat dit nog een relatief klein bedrag is.
Mijn verzekering was er ook niet blij mee en heeft duidelijk in een brief laten weten dat ik volgende keer geroyeerd kan worden.
Mijn verzekering was er ook niet blij mee en heeft duidelijk in een brief laten weten dat ik volgende keer geroyeerd kan worden.
-
Ook niet heel veel 
-
hmm zijn de prijzen omhoog gegaan ?Martijn schreef:Excl BTw, excl vangrail.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
500 rail en inzet. Maar de schade aan t 5-je is best aanzienlijk. En aangezien die allrisk er niet voor niets is...
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
... is de auto tijdens deze winterse omstandigheden doorgegeleden ...Martijn schreef:500 rail en inzet. Maar de schade aan t 5-je is best aanzienlijk. En aangezien die allrisk er niet voor niets is...

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
ah ok schade had ik niet meegenomenMartijn schreef:500 rail en inzet. Maar de schade aan t 5-je is best aanzienlijk. En aangezien die allrisk er niet voor niets is...

-
Moet jij niet werken ofzo ?Steven schreef:Heb je die laten liggen dan? Is ook niet netjes hoor Steve
Btw, het is December?

en ja het is December ?

Die sukkels hebben me een internetverbinding gegeven waar fora in geblokt zijn, maar vanuit een pm-link kan ik toch RTC op. Vervelend is dat he? Kan ik gewoon over de dag lekker doorzieken
Enneh december... Rijd ie al? Of als jij nou eens een grote to-do list opmaakt, alle onderdelen bij elkaar snort. Zal ik eens kijken of ik nog een avondje met een omrit naar huis kan.

Enneh december... Rijd ie al? Of als jij nou eens een grote to-do list opmaakt, alle onderdelen bij elkaar snort. Zal ik eens kijken of ik nog een avondje met een omrit naar huis kan.

-
Het is wat koud in de loods
.
Ik zal gelijk even een project topic /todo list aanmaken

Ik zal gelijk even een project topic /todo list aanmaken

snelheidsritten zijn verboden en ik heb bij meerdere mensen navraag gedaan en het antwoord is altijd : JIJ als verzekeringnemer moet aan kunnen tonen dat je niet meedeed aan een tijds/snelheidsrit. Op de openbare weg is dat iets eenvoudiger om te doen, dan een tolweg die alom bekend staat als circuit, zeker als er links en rechts vangrails staat, strechensicherung, enz.
Het gaat er dus niet om wat de interpretatie is, maar wat je kunt bewijzen en dat is in de meeste gevallen niet (financieel) haalbaar. Als je dat dan al bewezen krijgt, loop je, zoals Steven al zegt, al snel de kans dat je geroyeerd wordt...
Het gaat er dus niet om wat de interpretatie is, maar wat je kunt bewijzen en dat is in de meeste gevallen niet (financieel) haalbaar. Als je dat dan al bewezen krijgt, loop je, zoals Steven al zegt, al snel de kans dat je geroyeerd wordt...
Reken er maar op dat je bij bedragen van meer dan €3-4000 gewoon op de zwarte lijst komt hoor.
Kijk je moet gewoon goed beseffen dat als je een goeie klapper maakt, maar 1-malig verzekert bent en als je niet een vette bankrekening hebt het dan ook gewoon einde ring en normaal autorijden is.
Kijk je moet gewoon goed beseffen dat als je een goeie klapper maakt, maar 1-malig verzekert bent en als je niet een vette bankrekening hebt het dan ook gewoon einde ring en normaal autorijden is.
-
- Car: Clio 16V 2.0
ik zelf zou de vangrail enz zelf betalen auto gewoon zeggen dat je met deze sneeuw tegen de garage bent aangegleden?
als je op de zwarte lijst komt heb je best een probleem om de komende 10 jaar je ergens te gaan verzekeren.
als je op de zwarte lijst komt heb je best een probleem om de komende 10 jaar je ergens te gaan verzekeren.
Hij kijkt alleen 

Ik kon het niet bijhouden 

Ik denk dat ik je best bij had kunnen blijven door je lijnen te volgen. Dan had ik ook kunnen weten dat de snelheid klopt want hoe de Astra door de bocht gaat moet met de Willy ook zeker lukken.
Echter redelijk vroeg wilde ik je al voorbij laten om je niet in de weg te zitten en ben dan verder ook me eigen gangetje gegaan
Echter redelijk vroeg wilde ik je al voorbij laten om je niet in de weg te zitten en ben dan verder ook me eigen gangetje gegaan

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Uiteraard mag ik dit als vangrailkusser niet roepen: die gedachte leidt tot ongelukken. Er is een reden dat de Nordschleife de Grüne Hölle genoemd wordt. 

-
- Moderator
- Car: Megane
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Eigenlijk niet netjes om te zeggen, maar dit klinkt zo arrogant dat ik hoop dat je daadwerkelijk ook gaat proberen om te volgen.tutuur schreef:Ik denk dat ik je best bij had kunnen blijven door je lijnen te volgen. Dan had ik ook kunnen weten dat de snelheid klopt want hoe de Astra door de bocht gaat moet met de Willy ook zeker lukken.
Hang dan wel een camera in de auto want zon klapper willen we natuurlijk niet missen.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.