Steven's rides - Bimmertime!
Ok wie neemt ff een drukmetertje mee naar de ring? Ik rij op 2.0-2.1 koud en ik heb een merkwaardig slijtagepatroon redelijk in het midden van het loopvlak van de band. Overigens worden de banden niet blauw, iets wat ik wel eerder heb gehad met T1-S, T1-R en A048R. Steven's R1-R zijn gewoon Williams-blauw 

Laatst gewijzigd door Timmie82 op do 17 sep 2009 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
Het merk Topeak verkoopt leuke modellen. Heb er zelf eens een gekocht met digitale weergave. De betere fietsboer heeft ze wel liggen, of iemand moet het toevallig al hebben
Ik kom niet anders hadden jullie hem kunnen gebruiken 

-
- Über-Spammer
Ik bedoelde ook de gewone demper, niet de stangSteven schreef:Ja met die -50 veren ligt ie ook precies weer op de oude hoogte, heeft 1 winding meer als die dikkerds die erop zaten, hij drukt onderin ook net aan 2 windingen op elkaar, maar gaat verder prima. Zit ook wel een dikteverschil in ja.
Die achterdempers zien er wel gewoon uit als originele, kan de demperstang zo snel ff niet meten, omdat die plastic hoes er dan aflazert.
Zal vanaaf de troep er eens uithalen (wielen, 36 veerpoten etc.) en nog es een rondje hoeken
@Tim Ass, watvoor camber heb jij nou exact en is die Williams koud ook zo tailhappy?

Goed om te horen dat het al enigzins bevalt

Beter kom je gewoon wel, kun je zelf ook es een stukkie sturen met je eigen BillsteinsJean-Paul-S schreef:Het merk Topeak verkoopt leuke modellen. Heb er zelf eens een gekocht met digitale weergave. De betere fietsboer heeft ze wel liggen, of iemand moet het toevallig al hebben![]()
Ik kom niet anders hadden jullie hem kunnen gebruiken

-
- Über-Spammer
Hehe, je hebt er nu al meer mee gereden dan de 2 jaar dat ik ze heb liggen
Heb vandaag bijna alles afgestucadoord, maar wil de Clio die nu in de garage ligt ook nog afbouwen. Als ik kom hoor je van me

Heb vandaag bijna alles afgestucadoord, maar wil de Clio die nu in de garage ligt ook nog afbouwen. Als ik kom hoor je van me

Jaja morgen is de vertrekdag jongens, dan zal de rust wederkeren op dit forum
Williams is sinds vrijdag geschorst en binnengezet, die zal wel even stof gaan happen de komende maandjes.
Hij staat momenteel op een stel fietspompen op de voorzijde, omdat er in de Ringrunnersclan tegenwoordig overal geleend en gegeven wordt.
Nouja vandaag de tassen even volpakken en kijken of ik onder de gewichten kan blijven hehe.

Williams is sinds vrijdag geschorst en binnengezet, die zal wel even stof gaan happen de komende maandjes.
Hij staat momenteel op een stel fietspompen op de voorzijde, omdat er in de Ringrunnersclan tegenwoordig overal geleend en gegeven wordt.
Nouja vandaag de tassen even volpakken en kijken of ik onder de gewichten kan blijven hehe.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Steven, have fun daar Down Under en laat af en toe eens wat zien wat je daar allemaal mee maakt (en vooral ziet
). 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
Hij komt ook terug als nr 1 surfer van NL
Steve, halve kangoeroe zei je?

Steve, halve kangoeroe zei je?

Steven, hoe dan ook, je komt anders terug.
Nogmaals bedankt voor je positieve bijdrage bij de Kart Grand Prix's
en het heerlijke robbertje vechten om de zesde plaats de laatste keer
.
Wens je geluk en tot over een half jaar (of zoiets)

Nogmaals bedankt voor je positieve bijdrage bij de Kart Grand Prix's
en het heerlijke robbertje vechten om de zesde plaats de laatste keer

Wens je geluk en tot over een half jaar (of zoiets)

clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Veel plezier man ...ik heb gehoort dat het in die hostels een waar feest kan zijn ........qua dames 

-
Steven, veel plezier daar. 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
wedden dat jij de eerste de beste kartbaan daarginter opduiktSteven schreef:@JPS: Ja zal misschien wel een kleintje zijn en door de reis wat diepgevroren, maar ik doe m'n best
@Dolfus: Niet teveel karten tussendoor, straks krijg ik een achterstand tov de rest

Groeten, Adolphus
(vandaar dat de snor weer in de maak is

clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
Waarvoor dank! Ik zal zuinig op je pootjes zijnSteven schreef:Jaja morgen is de vertrekdag jongens, dan zal de rust wederkeren op dit forum![]()
Hij staat momenteel op een stel fietspompen op de voorzijde, omdat er in de Ringrunnersclan tegenwoordig overal geleend en gegeven wordt.![]()

Tot vanavond, het blijft jammer dat je gaat maar bij deze alvast enorm veel plezier al zal dat wel goedkomen!

Even een voorspelling, tot over 5 maand

wordt steeds korter die voorspelling van je Tim
Immer wieder die verdammte Holländer
-
Steve, goeie reis, veel plezier daar en houd ons op de hoogte van je belevenissen!
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Heel veel plezier Steve 

-
- Contacteer:
Steefoo
have fun
neem het er van (ja ook lekkere aussie chicks)
jij doet tenminste iets waar vele van dromen en te bang voor zijn om alles te laten varen
steek je neus maar lekker in het avontuur
we zien je vanzelf wel weer
have fun
neem het er van (ja ook lekkere aussie chicks)
jij doet tenminste iets waar vele van dromen en te bang voor zijn om alles te laten varen
steek je neus maar lekker in het avontuur

we zien je vanzelf wel weer
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Contacteer:
hier alvast even een tip voor steefoo
http://www.australian-babe.com/
thanx too google , search: australian babe
http://www.australian-babe.com/
thanx too google , search: australian babe
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
net ff geweest, klein borreltje gedronken. leuke opkomst, hoog RTC gehalte 
gappie, veel plezier en gebruik je gezonde verstand. ik zal je missen man! en als je niet terugkomt, zoek ik je op!
[img]http://blog.bazarissimo.com/wp-content/ ... n_logo.jpg[/img]

gappie, veel plezier en gebruik je gezonde verstand. ik zal je missen man! en als je niet terugkomt, zoek ik je op!
[img]http://blog.bazarissimo.com/wp-content/ ... n_logo.jpg[/img]
Immer wieder die verdammte Holländer
Veel plebier daar man!! En we verwachten natuurlijk wel foto's!! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...