Clubspecials 2007 - 22 April *chat-topic*
-
- Contacteer:
Leuke foto inderdaad, grappig om te zien dat de achterkanten van ons lekker omhoog komen (de baan loopt daar naar beneden) bij maximaal remmen.Ivo van Achthoven schreef:Leuke foto trouwens Marcel als we naast elkaar rijden met die zilvergrijze gebakkies....Marcel schreef:Hier nog even een CRS lid, bedankt dat ik kon rijden via de RTC![]()
![]()
De wegligging van mijn GT was nog niet echt optimaal....en dat was goed te merken....
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
zoals steven zecht, warm 2,3 a 2,4 en als je ze onder de 2.0 zet achter red je dat niet met een 5Menno schreef:@Luco:
2.0 achter, is dat niet erg veel? Je mot al zo je best doen, om achter warm te krijgen.
een clio mag misschien een slagje zachter
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
[img]http://www.autofotos.nl/2007/M0707_Club ... (3195).jpg[/img]
Ik kan even niet meer op zijn naam komen maar hij rijd in bovenstaande Clio Williams en had schakelproblemen bij de CRS rally.
Had hij bij de clubspecials nog steeds schakelproblemen???
Ik kan even niet meer op zijn naam komen maar hij rijd in bovenstaande Clio Williams en had schakelproblemen bij de CRS rally.
-
- Contacteer:
En nog een keer Ivo, maar dan een paar meter later.Ivo van Achthoven schreef:Leuke foto trouwens Marcel als we naast elkaar rijden met die zilvergrijze gebakkies....Marcel schreef:Hier nog even een CRS lid, bedankt dat ik kon rijden via de RTC![]()
![]()
De wegligging van mijn GT was nog niet echt optimaal....en dat was goed te merken....
[img]http://www.turn1.eu/pics/Clubspecials_a ... C_4451.jpg[/img]
Ivo hangt ook zo lekker aan het stuur he, doe het zelf ook trouwens... Moet ik toch es afleren.
Telkens als ik 'sportief' ga rijden gaat m'n nek naar voren
Iefje hangt echt helemaal mee zoals je vroeger je nintendo controller ook vasthad

Iefje hangt echt helemaal mee zoals je vroeger je nintendo controller ook vasthad

-
Tot nog toe schakelt hij goed, denk dat tijdens de CRS de bakolie veel te heet was ofzo. blijft een beedtje een raadsel. na de CRS geen noemenswaardige schakelproblemen gehad. af en toe een kraakje naar zijn achteruit synchro zal wel niet helemaal 100 zijn maar dat mag wel na 242.000 kmMarcel schreef:[imghttp://www.autofotos.nl/2007/M0707_ClubSpecs/0 ... (3195).jpg[/img]
Groeten Martijn
-
- Contacteer:
Setje 4 punt's gordel 3 inch breed monteren en goed strak aantrekken voordat je gaat rijden, kun je geen kant meer op.Steven schreef:Ivo hangt ook zo lekker aan het stuur he, doe het zelf ook trouwens... Moet ik toch es afleren.
-
- Contacteer:
De achteruitversnelling is niet gesyncroniseerd dacht ik te weten dus dat geeft niet als die eens kraakt.Toeter (Martijn P) schreef:Marcel schreef:[imghttp://www.autofotos.nl/2007/M0707_ClubSpecs/0 ... (3195).jpg[/img]
Tot nog toe schakelt hij goed, denk dat tijdens de CRS de bakolie veel te heet was ofzo. blijft een beedtje een raadsel. na de CRS geen noemenswaardige schakelproblemen gehad. af en toe een kraakje naar zijn achteruit synchro zal wel niet helemaal 100 zijn maar dat mag wel na 242.000 km
Groeten Martijn
Mooi zo dat de bak nu weer goed schakelt.
juist een ook een reden om voorzichtig zijn met de achteruitversnelling toch?Marcel schreef:De achteruitversnelling is niet gesyncroniseerd dacht ik te weten dus dat geeft niet als die eens kraakt.
Mooi zo dat de bak nu weer goed schakelt.
-
- Contacteer:
Je moet de achteruit ook niet a sociaal inschakelen maar als het een beetje kraakt is dat niet zo erg.Egon schreef: juist een ook een reden om voorzichtig zijn met de achteruitversnelling toch?
De tandwielen gaan niet zo maar stuk van een beetje kraken.
Als je voorruit rijd moet je de bak natuurlijk niet dan al in de achteruit proberen te zetten, dat is moed willig de zaak slopen.
-
wel leuk trouwens dat dit besproken wordt in het topic van de clubspecial Zandvoort. Volgens mij moet je daar vooruit rijdenMarcel schreef:Je moet de achteruit ook niet a sociaal inschakelen maar als het een beetje kraakt is dat niet zo erg.Egon schreef: juist een ook een reden om voorzichtig zijn met de achteruitversnelling toch?
De tandwielen gaan niet zo maar stuk van een beetje kraken.
Als je voorruit rijd moet je de bak natuurlijk niet dan al in de achteruit proberen te zetten, dat is moed willig de zaak slopen.

-
ik reed achteruit
das juist leuk! net alsof je aant karten bentSteven schreef:Ivo hangt ook zo lekker aan het stuur he, doe het zelf ook trouwens... Moet ik toch es afleren.

R 5 Convertible Rulezz
-
heb het ook ff online gegooit in 4 delen. 2 delen uploaden nog, zal strax ff editen:
deel1
deel2
deel3
deel4

edit- compleet nu
deel1
deel2
deel3
deel4

edit- compleet nu

Laatst gewijzigd door Martijn Kool op vr 27 apr 2007 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ja kool wil ze niet delen

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
bullshit, nouja zal ze public maken dan 

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
ik haalde je nog in trouwens marcelMarcel B. schreef:This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender's friend request.

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
http://www.youtube.com/view_play_list?p ... 80C167A164
dat is de playlist met de 4 video's, net zo makkelijk om alles in 1x te zien

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
kool schreef:http://www.youtube.com/view_play_list?p ... 80C167A164

-
liep idd vrij makkelijk op je in jaSteven(stk) schreef:kool schreef:http://www.youtube.com/view_play_list?p ... 80C167A164
dat is de playlist met de 4 video's, net zo makkelijk om alles in 1x te zienlekker is dat, je hoeft niet een gas te geven om mij voorbij te komen

welke auto reed je dan? haalde ik je in dan?ray schreef:in welk deel zit ik? voordat ik alle delen ga zitten koekeloeren

nee laatste paar ronden reden we continue een beetje gelijk, leuk stukkie spelen. ik reed in die blauw Clio Grand Prix. ik zit wel in deel 1, maar jullie zijn zeker van rijder gewisseld?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
ik wisselde van passagier ja-Ray- schreef:nee laatste paar ronden reden we continue een beetje gelijk, leuk stukkie spelen. ik reed in die blauw Clio Grand Prix. ik zit wel in deel 1, maar jullie zijn zeker van rijder gewisseld?

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl