hoezo ? We zijn alweer aan de gangArie van de Hoek schreef:Kanonne Jo, slaap jij wel of ben je aan het werk op speed ??
nogmaals voor het werk welke verzet is.

hoezo ? We zijn alweer aan de gangArie van de Hoek schreef:Kanonne Jo, slaap jij wel of ben je aan het werk op speed ??
nogmaals voor het werk welke verzet is.
ben vanmiddag vrij-jo- schreef: hoezo ? We zijn alweer aan de gangGeen speed, k'leef op koffie en nicotine.
heb het gelezen maar das volgens mij lulkoek. Je fan slaat niet aan, laten we dat maar eerst effe opzoeken.dennisvr schreef:volgens het 21 owners forum zijn de stekkers waarschijnlijk loos
watertemp meter moet ik nog wel ff checken, die zit wel aangesloten maar misschien verkeerd.
Hij heeft alles in 1x bij Benny Raepers gehaald, denk wel dat ie de goede heeftMenno schreef:Die stekkers komen me alleen bekend voor voor de fan. Op het motorgedeelte nog nooit gezien.
@Jo: mooie onderdeeltjes!!!! Heb je de juiste zuigerveren voor stalen bussen?
Klopt van die stekker Menno, alleen heeft dennis de std fans niet meer maar een Spal (zuig) en is er een rechtstreekse draad gelegt met zekering. Alles doet het nu prima (laten we hopen dat het zo blijft).Menno schreef:Die stekkers komen me alleen bekend voor voor de fan. Op het motorgedeelte nog nooit gezien.
@Jo: mooie onderdeeltjes!!!! Heb je de juiste zuigerveren voor stalen bussen?
vroegertje vandaag-jo- schreef:neej Jacco, tis 00.39![]()
Baggerik hou het voor bekeken...(voorlopig). Alles staat in elkaar, olie en water erop, starten (zonder ontsteking en effe de olie laten rondgaan), dan starten en van de eerste draai weg en wat blijkt ? Ik heb een tractor gekregen !!! Kleppen/distributie hebben geen zin om mee te werken. Volgens mij ligt ofwel de distributie een tand verkeerd ofwel is er iets mis met de kleppenstand.
(hij draait wel mooi constant toerental)
Hopelijk krijg ik dit tegen morgenavond in orde.
Maarten GTT schreef:ik ben er van overtuigd dat jo het voor elkaar gaat krijgen
dat zowiesoMaarten GTT schreef:en dat het een erg gezellig weekend gaat worden![]()
zeker weten!!!Maarten GTT schreef:ik ben er van overtuigd dat jo het voor elkaar gaat krijgenen dat het een erg gezellig weekend gaat worden
Menno-jo- schreef: niet echt, krijg dadelijk hulp van Menno![]()
Hier Jo: Babe Chat Topic-jo- schreef:waar tieten ???show me show me !!!
Das dus ruim op tijdNou 23.21 en alle zaakjes voor mekaar, in een uurtje of 4 gaan we rijden. Ik ben benieuwd hoever we komen.
dennisvr schreef:Goed, de quadra's (die van Maarten ook ) hebben zich super gehouden
Geen olie verbruikt, geen problemen gehad
op trax heeft er een 21TOC member een diagnose computer aan mijn Quadra gehangen en aan die van Maarten. Wat blijkt, mijn Lambda doet nix nada niente. Dus vandaar het inhouden en rijk lopen
Maarten heeft een lek in het inlaatcircuit, maar we weten nu iig waar zoeken