Mijn nieuwe aanwinst, GT Turbo!
Heb er wel over getwijfeld, maar vond het net ff te veel geld. Mss ooit nog eens in de toekomst. Krijg vandaag de sleutel van ons huis, daar gaat ook al weer genoeg centen in zitten.Steven schreef:Heb je nu ook de downpipe erbij? Das echt een must hoor
Renault 5 GT Turbo '87
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ziet er strak uit Kier.
Ik zal alleen die plekjes wel ff anders aanpakken dan alleen met tectyl.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Echwel, in het begin niet, maar later heb ik dat eens gedaan.-Ray- schreef:dat had jij zelf ook niet aapSteven schreef: alleen had ik het gedeelte van de demper waar het eindstuk uitkomt zwart gespoten (met tectyl, jawel). Vond ik persoonlijk een stuk mooier staan, zag je alleen het glimmende eindstuk.
Kijk maar es onder dat ding van Wassah, daar zit ie nu onder

Toch is dat echt z'n centen wel waard hoor, believe me.Kier schreef:Heb er wel over getwijfeld, maar vond het net ff te veel geld. Mss ooit nog eens in de toekomst. Krijg vandaag de sleutel van ons huis, daar gaat ook al weer genoeg centen in zitten.Steven schreef:Heb je nu ook de downpipe erbij? Das echt een must hoor
Tectyl is alleen maar ff tijdelijk. Hadden op die plaats ff wat weggekrapt om te kijken hoe ernstig het was. en er daarna maar ff wat tectyl op gespoten.Arco schreef:Ziet er strak uit Kier.![]()
Wanneer die voor de apk gaat gaan we gelijk ff de onderkant aanpakken. tis nog geen afkeur maar als we toch bezig zijn nemen we het gelijk mee.
En die downpipe wil ik wel... maar weet nog niet wat voor kosten de apk met zich mee gaat brengen. dus eerst die...en mn verbouwing van het huis afwachten voor ik weet hoeveel centen ik over houd.
Renault 5 GT Turbo '87
Je kunt niet onder de kap kijken,he. Hier rijdt er ook een rond met NOS!! Word toch moeilijk.Kier schreef:Vandaag wel ff verloren van een
HONDA
Handelsbenaming CIVIC 4D 1.6 ESI U9
Kleur(en) Blauw
Brandstof Benzine
Best wel onbegrijpelijk. had t niet verwacht eigenlijk.
Het scheelde niet echt veel. hij liep ietsje op me uit. niet veel. Ik had er ook nog een pasagier bij.
Zal wel iets anders in zijn gelepeld dan. Heb hem nog wel duimpje gegeven. hij ook terug.
Zal wel iets anders in zijn gelepeld dan. Heb hem nog wel duimpje gegeven. hij ook terug.
Renault 5 GT Turbo '87
Vandaag geweest voor een apk-tje. Slechts 1 afkeurpuntje. Mn 16 inch voorwielen lopen aan. Had zoiets wel verwacht...maar onze vrienden van Renault Dealert Kempenaar hadden hem vorig jaar met exact dezelfde wielen gewoon goedgekeurd.
Mn huidige keurmeester is aardig makkelijk met alles, maar dit durfde hij echt niet aan. Wielen lopen echt overduidelijk aan bij max insturen. Best wel lomp dat ze dat vorig jaar bij kempenaar over het hoofd hebben gezien.
Maar ja.... nu ben ik dus dringend op zoek naar twee voorwielen die ik ff kan lenen of kopen... mocht je wat hebben liggen laat het ff weten!
Thnx!
Mn huidige keurmeester is aardig makkelijk met alles, maar dit durfde hij echt niet aan. Wielen lopen echt overduidelijk aan bij max insturen. Best wel lomp dat ze dat vorig jaar bij kempenaar over het hoofd hebben gezien.
Maar ja.... nu ben ik dus dringend op zoek naar twee voorwielen die ik ff kan lenen of kopen... mocht je wat hebben liggen laat het ff weten!
Thnx!
Renault 5 GT Turbo '87
Jup hij is goedgekeurd!
Jerk, bedankt voor de velgen
Heb er wel ff andere bandjes omheen gelegd. Mocht er iemand nog 13 inch nodig hebben om door de apk heen te komen dan kunnen ze altijd geleend worden.

Jerk, bedankt voor de velgen

Heb er wel ff andere bandjes omheen gelegd. Mocht er iemand nog 13 inch nodig hebben om door de apk heen te komen dan kunnen ze altijd geleend worden.
Renault 5 GT Turbo '87