[R5 GTT] <> te koop, einde project <>

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Abel
Über-Spammer

gewoon ket een doorslag.. Beste met 2 mensen. een houd de doorslag op zijn plek met een tang en de andere geeft korte felle tikkenmaar wel de goede (grote) maat gebruiken. die bijna strak door de scharnier gaat
1nsane

snotverdomme, sta ik vanmiddag bij een maat van me voor de deur na een uurtje voetbal, ff te praten zie ik ineens me auto een halve meter naar achter rijden, de rede? een niet nader te noemen etnische minderheid stond naast me geparkeerd(buren van maat van me) , reed naar achteren terwijl zijn vrouw de deur nog open had, die deur wurmde zich dus lekker tussen me achterskirt en het paneel :@ :@ :evil: , was dus flink over de zeik want ze wilde eerst wegrijden maar maat van me ging voor hun auto staan dus moesten ze wel uitstappen. Papieren hadden ze natuurlijk niet bij zich, ze hebben een schadeherstelbedrijf dus laten ze het morgen ff maken, omdat die maat van me ze kent ga ik er vanuit dat dit goed gaat.
Laat ik niet merken dat ik er nog wat van zie want dan haal ik er alsnog de politie bij met mijn 2 getuigen
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Goed dat je het zag, wegrijden na schade veroorzaken vind ik zo'n laffe streek :gun: :gun:
Hopelijk wordt alles goed geregeld!
Erik (Schepjes)
Contacteer:

En anders stuur je de sherrif op die hakbarrs af neem ik aan :wink:
1nsane

logisch, maar ik heb al afgesproken met die man dat we er morgen mee naar dat schadebedrijf van zijn broer gaan, wordt t helemaal gefixt :D hieronder nog ff een foto ervan, tis nie echt duidelijk omdat er niet echt lichtinval was maar t paneel staat aardig eindje naar binnen :(

Afbeelding
1nsane

:D :D hoe een ongelukje weer positief uit kan vallen zeg :D
was daar heen gegaan om de schade te laten maken. dus die gast gaat aant werk, liep beetje rond de auto te kijken ook en zag nog wat mankementjes (wat andere deukjes en klein beetje roest). toen heeft ie gelijk maar ff me deurpennen vervangen, andere deukjes weggewerkt en volgende week kan ik ff langskomen want dan gaat ie me wagen helemaal tectyleren (dorpels ook). oliefilter vervangen (kan je namelijk zo lekker bij met die dynamo erboven ;) ) en ff kapot ashoesje vervangen :D

kortom

1nsane is blij 8)
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Goeie zaak (Y) meteen een grote beurt enzo :)
1nsane

ja inderdaad, gouwe kennis dit, deze houden we in ere :D
Ad van Haperen
Contacteer:

Je heb 2 keer mazzel volgens mij, ten eerste dat je nu alles zo goed geregeld krijgt, maar ook omdat je skirt niet gebroken is, daar heb je volgens mij echt veel mazzel mee gehad zo te zien
1nsane

ja maar die deur bleef zegmaar achter me skirt haken en vouwde zegmaar zo me paneel naar binnen, terwijl ie de skirt als hefboom gebruikte zegmaar, zo zie je maar hoe dun/kwetsbaar reno plaatwerk is, stelt echt geen reet voor :lol:
1nsane

hmm, komende dagen ff zonder auto :( lekke band en een gebroken gaskabel en het geld zit ik nog op te wachten :@
1nsane

wat een geouwe-etter zeg, vorige week dinsdag gaskabel besteld, zou donderdag in huis zijn. Donderdag ik daarheen, stond in backorder want hij was in belgie niet meer op voorraad, dinsdag istie binnen. nouja goed kan gebeuren. ik er vandaag weer heen wat denk je? BACK ORDER, nu kan ik niet eens met de gtt naar de technische dag :( :(
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

ff naar de sloop een ander halen
1nsane

mjah maar had em toch al besteld, werd gelukkig net gebeld, hij was bij de verkeerde van marwijk binnen gekomen :lol: vanmiddag alsnog ophalen dus :)
bovendien al die sloperijen op de binckhorst zijn kl*te, als je er heen gaat voor iets krijg je 99 van de 100 x te horen, nee hebbe we niej, of heeeuuuh watte iiessj datte?
1nsane

oke, na een tijdje gereden te hebben met die rooie kuipen heb ik toch besloten dat ik andere wil, ze zitten wel goed,... maar mijn postuur (lang en redelijk breed) icm steeds regelmatiger lange afstanden rijden, gaat niet werken dusssssssss

wie wil er een set MOOIE gtt ph2 stoelen of (met eventueel bijbetaling van mijn kant) megane coupe achtige stoelen (of van die renault sport dingen) ruilen tegen mijn kuipen?
gordels krijg je er dan ook bij, en de montagerails ook (zitten nu op originele rails maar heb er ook vaste montage spullen bij). stoelen zijn nog erg mooi! en geschikt voor cirquit gebruik.

Als het gtt ph2 stoelen zijn moeten ze wel in mooie staat zijn dus geen uitgezakte wangen of schade.
CChris

vindt je R19 16v stoelen niet wat? kan je er zo inzetten want de frames voor een R5 zitten er al onder.......maw die heb ik wel voor je
R 5 Convertible Rulezz
Martijn Kool

CChris schreef:vindt je R19 16v stoelen niet wat? kan je er zo inzetten want de frames voor een R5 zitten er al onder.......maw die heb ik wel voor je
ff voor de duidelijkheid, die zitten dus ook in de clio williams en ze zitten heerlijk :P
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Riël
Über-Spammer

16v stoelen zitten master (Y)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Remon

Wil je ze niet ruilen tegen Clio S voorstoelen :D Zitten ook heerlijk :wink:
Bart V

Ik heb nog een compleet clio 16V interieur van het laatste type 16V. Relaxtere stoelen dan deze zijn zeldzaam kan ik je vertellen :wink:

Zie ook:

http://www.renault-tuning.com/shwad.php?i=2136
Remon

Bart V schreef:Ik heb nog een compleet clio 16V interieur van het laatste type 16V. Relaxtere stoelen dan deze zijn zeldzaam kan ik je vertellen :wink:

Zie ook:

Wil je die niet ruilen tegen een setje Clio s stoelen :p

Het is jammer dat ik niet zoveel geld heb, anders had ik ze allang gekocht! Die zitten echt super :worship:
1nsane

Bart V schreef:Ik heb nog een compleet clio 16V interieur van het laatste type 16V. Relaxtere stoelen dan deze zijn zeldzaam kan ik je vertellen :wink:

Zie ook:

got pix??

heb vandaag eindelijk nieuwe ruitenwissers, was al tijdje opzoek naar passende, al verscheidene toko's afgereden maar iedere x van die wissers waar die valeo adapter niet in past zodat de wisser half omhoog staat (heeft me al een krat bier opgeleverd van een vent @ brezan die er heilig van overtuigd was dat zijn wissers zouden passen (0) , wedden van niet? kratje bier? ok). had geen zin ze bij reno te halen want dat kost weer meer dan nodig ;)
1nsane

Remon-CL10 schreef:Wil je ze niet ruilen tegen Clio S voorstoelen :D Zitten ook heerlijk :wink:
ja dat zit wel ok, heb zelf ook een Sje gehad alleen dat is een (N) combi met m'n interieur en heb liever stoelen waarmee ik meer controlegevoel heb over m'n auto (zijn die kuipen dan wel weer goed voor :P )
Remon

1nsane schreef:
Remon-CL10 schreef:Wil je ze niet ruilen tegen Clio S voorstoelen :D Zitten ook heerlijk :wink:
ja dat zit wel ok, heb zelf ook een Sje gehad alleen dat is een (N) combi met m'n interieur en heb liever stoelen waarmee ik meer controlegevoel heb over m'n auto (zijn die kuipen dan wel weer goed voor :P )
Ja da's het vervelende aan die S-stoelen, dat ze geen steun geven aan je benen in de bocht (N)
1nsane

vooral als die lendesteunen kapot zijn zoals bij mij toen :lol: bij elke bocht naar links zat je zowat op schoot bij je bijrijder :P
1nsane

sinds 2 dagen doet ie een beetje raar, als ik ff doorstamp (turbo gaat opspinnen) dan hoor je een soort ge PFFFFFFFFFFFF (Alsof er ergens luchtdruk weglekt), hij is ook iets minder fel lijkt t en de turbodruk kwam altijd tot 0,9 maar nu net onder 0,8 bar. Hoe kan ik erachter komen wat er lekt want stationair draaiend kom je daar niet achter. Zat te denken om een prop in me dumpvalve te doen om ff te kijken of die niet gesloopt is. heb na een inspectie niet echt iets kunnen vinden namelijk..
Haas
Car: Megane RS

zo heel veel plaatsen kan het niet zijn he.. :)
je ken toch ff de kap opendoen, gas geven en dan luisteren. Grote kans btw dat je dumpvalve kapot is. Membraan er al uitgehaald? Of gewoon ff ertussen uit halen en doorverbinden..
Abel
Über-Spammer

stationar met gasgeven bouwt hij nagenoeg geen druk op
1nsane

inderdaad, trouwens ik heb op het afblaasbuisje ( t is zo'n bosch ding) een dopje gedaan wat er precies op paste en goed vast gemaakt, maakt geen ene moer uit, maakt nog steeds dat rare gepffffffffffffff, hij lijkt ook minder fel en zoals ik al zei haalt ie de 0,9 nu niet meer, heel apart, heb alle slangen nagelopen maar kan geen gaatjes vinden...
1nsane

pfoe toch een gaatje gevonden, ding was zo groot als 2 speldenknoppen maarja, das genoeg natuurlijk, aant begin van de slang van de ic naar de carb zit ie, precies boven een slangenklem (logisch dus:P) morgen maar ff shoppen voor nieuwe slang :D het stomme was dat ik alleen gekeken had op plekken waar het gaasomhulsel van de slang weg is, maar was maar heel klein plekje dus over het hoofd gezien
Abel
Über-Spammer

2e hands? >-) :wink:
1nsane

denk t wel, om nou weer honderden euro's aan een setje samco slangen uit te geven, heb toch geen supersetup, std slang moet ook voldoen toch :)
Tom
Moderator
Car: MB

als het gaatje echt bij de slangenklem zit kun je hem wellicht inkorten met een cm ofzo
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
1nsane

nee wat ik bedoelde is dat de slang over een andere slang heen ligt waar een slangenklem aan zit die er een gaatje in heeft geprikt
1nsane

vandaag eindelijk vrij dus gelijk met de gtt naar de lasser gereden om de eventuele roestschade te laten inspecteren en een afspraak te maken, eenmaal daar de boel gedemonteerd (skirts eraf enz) schade viel me mee! klein gaatje in de dorpel, hoewel rechtsachter de binnendorpel aardig aan het rotten is, ook nog een gaatje in de wielkast a.d. kant van de benzinetank en nog 2 kleine gaatjes in de rechterdorpel. kosten 100 tot 120 euro :worship: heb die vent gelijk een renault sticker in zijn handen geduwd :D http://www.pietdelasser.nl

[img]http://img273.imageshack.us/img273/8716/dsc001377nn.jpg[/img]

daarna nog ff naar de sloop geweest met een maat voor wat rommel voor zijn kevert, en kwam nog een of andere vage uitvoering van een 5 tegen, soort halve baccara:

[img]http://img67.imageshack.us/img67/6554/dsc001355hc.jpg[/img]

[img]http://img106.imageshack.us/img106/6971/dsc001366up.jpg[/img]

bekende misschien??
Plaats reactie