[GTTurbo]Jop's phase I chargecooled project

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

zijn het trouwens deze?
P 5000 Drago?

en heeft iemand nog van die velgjes liggen, ik had er een als reserve...
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

de pirelli drago is de opvolger van de pirelli P7F
Rob
Berichten: 1757
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: Maastricht

slash schreef:zijn het trouwens deze?
P 5000 Drago?

en heeft iemand nog van die velgjes liggen, ik had er een als reserve...
Ik heb wel nog een setje stalen Renault 5 velgen te koop.
Zijn wel 8J breed ipv 5.5J. Zitten ook nog eens 4 175/50R13 bandjes omheen. En dan geen Fulda troep, maar Bridgestone Potenza's!

[img]http://img46.imageshack.us/img46/2787/a ... 1024jd.jpg[/img]

:wink:
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

zijn te breed voor mij, bedankt voor je reactie!

grtzz

Jop
peter5GTTurbo
Berichten: 2308
Lid geworden op: do 6 mar 2003 19:14
Locatie: Katwijk ZH
Contacteer:

slash schreef:zijn te breed voor mij, bedankt voor je reactie!

grtzz

Jop
Te breed voor jou ?
En het past wel bij hem.
Moet je me toch eens uitleggen.
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

peter5GTTurbo schreef:
slash schreef:zijn te breed voor mij, bedankt voor je reactie!

grtzz

Jop
Te breed voor jou ?
En het past wel bij hem.
Moet je me toch eens uitleggen.
ik bedoel dat ik ze niet mooi vind (S) (S)
peter5GTTurbo
Berichten: 2308
Lid geworden op: do 6 mar 2003 19:14
Locatie: Katwijk ZH
Contacteer:

slash schreef:
ik bedoel dat ik ze niet mooi vind (S) (S)
Nu snap ik hem.
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

maar dat rijdt wel super hoor 8J met 175-50-13 !!! (Y)
Rob
Berichten: 1757
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: Maastricht

mark 5t schreef:maar dat rijdt wel super hoor 8J met 175-50-13 !!! (Y)
Als je maar wat weet! Als een kart! Iedere bocht is leuk :D
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

7j vin ik genoeg hoor
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

carb zit erop, nu ff een stuk rijden maar :worship: :worship:
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

hij loopt weer goed, niet meer inhouden bij vol-gas....

nog even een vraag mijn tubodruk wordt via een bleedvalve geregeld, kan ik die er ook tussenuit halen en mn turbo op een andere manier naar 0,9-1,0 bar schroeven?
peter5GTTurbo
Berichten: 2308
Lid geworden op: do 6 mar 2003 19:14
Locatie: Katwijk ZH
Contacteer:

slash schreef:hij loopt weer goed, niet meer inhouden bij vol-gas....

nog even een vraag mijn tubodruk wordt via een bleedvalve geregeld, kan ik die er ook tussenuit halen en mn turbo op een andere manier naar 0,9-1,0 bar schroeven?
Ja maar waarom moeilijk doen als het nu makkelijk gaat??

Maare bleedvalve er tussen uit, dus alles weer naar originele staat.
En dan de stang van je actuator verlengen of inkorten dmv te draaien.
Langer is minder druk, korter dus meer.
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

peter5GTTurbo schreef:
slash schreef:hij loopt weer goed, niet meer inhouden bij vol-gas....

nog even een vraag mijn tubodruk wordt via een bleedvalve geregeld, kan ik die er ook tussenuit halen en mn turbo op een andere manier naar 0,9-1,0 bar schroeven?
Ja maar waarom moeilijk doen als het nu makkelijk gaat??

Maare bleedvalve er tussen uit, dus alles weer naar originele staat.
En dan de stang van je actuator verlengen of inkorten dmv te draaien.
Langer is minder druk, korter dus meer.
ok ik vroeg me af of het ook nog invloed heeft op het opspinnen of de levensduur van mn turbinetje
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

0,0..

met de bleedvalve beinvloed je de actuator,
de andere mannier is de actuator vaster te draaien
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

Sander schreef:1: drukslang onder de gasklep
2:bezine aanvoer
3:bezine naar carb.

Maar er moet ook nog een retour op naar je tank??

Even over je carb, gaat er geen lucht ontsnappen langs die stang van je chocke? Dat is nooit druk dicht volgens mij. Ik heb die ook verwijderd bij mij toen.

gr s :D nder
wat bedoel je??
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

ik mis een stukje.....
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMG_1995nieuw.JPG[/img]

afdek-kapje voor dat chokestangetje...... waar moet ik zoeken als ik die wil bestellen???
1nsane
Berichten: 760
Lid geworden op: do 10 mar 2005 23:59

Rob schreef:
slash schreef:zijn het trouwens deze?
P 5000 Drago?

en heeft iemand nog van die velgjes liggen, ik had er een als reserve...
Ik heb wel nog een setje stalen Renault 5 velgen te koop.
Zijn wel 8J breed ipv 5.5J. Zitten ook nog eens 4 175/50R13 bandjes omheen. En dan geen Fulda troep, maar Bridgestone Potenza's!

[img]http://img46.imageshack.us/img46/2787/a ... 1024jd.jpg[/img]

:wink:
kostat?? :P
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

zou het niet weten
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

slash schreef:ik mis een stukje.....
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMG_1995nieuw.JPG[/img]

afdek-kapje voor dat chokestangetje...... waar moet ik zoeken als ik die wil bestellen???
ik heb een paar bedrijven die webers leveren gemaild dus even afwachten...
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

waarom ga je niet ff naar de sloop of koop je ergens voor een paar knaken een reserve carb waar dit op zit? ben je toch ook klaar, en heb je meteen wat andere stangetjes beugeltjes veertjes klepjes te pakken.
Immer wieder die verdammte Holländer
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

-Ray- schreef:waarom ga je niet ff naar de sloop of koop je ergens voor een paar knaken een reserve carb waar dit op zit? ben je toch ook klaar, en heb je meteen wat andere stangetjes beugeltjes veertjes klepjes te pakken.
deze carb vind je niet zo snel hoor...
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

even een betere foto

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMG_1999bw.JPG[/img]

hier hoort een soort kapje overheen, en die mis ik...
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

o god ja jij hebt geen regular carb natuurlijk (I)
Immer wieder die verdammte Holländer
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

-Ray- schreef:o god ja jij hebt geen regular carb natuurlijk (I)
nee,nee 32 DAT Weber, dat maakt het wat moeilijker... helaas
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

misschien toch maar weer es naar de sloop, wieweet kan er een universeel kapje op ofzo van een andere dubbele weber
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

zelf maken een optie? uitfrezen uit een blokkie allu?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Sander
Berichten: 1542
Lid geworden op: zo 3 jun 2001 0:00
Locatie: in de buurt
Contacteer:

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMG_1999bw.JPG[/img]

Dat bedoel ik ja, hoe ga je dat druk dicht maken?
Daarom had ik bij mijn carb. de kleppen er afgehaald.
Loopt hij alleen niet zo mooi/fijn als hij koud is.

suc6 ben benieuwt,

gr s :D nder


P.s. ik heb die van mij vorige week verkocht. 8) , op naar de volgende uitdaging.
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

Sander schreef:[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/IMG_1999bw.JPG[/img]

Dat bedoel ik ja, hoe ga je dat druk dicht maken?
Daarom had ik bij mijn carb. de kleppen er afgehaald.
Loopt hij alleen niet zo mooi/fijn als hij koud is.

suc6 ben benieuwt,

gr s :D nder


P.s. ik heb die van mij vorige week verkocht. 8) , op naar de volgende uitdaging.
er hoort gewoon een afdek-kapje op maar die is kwijt/weg, dus ik ga die gewoon opzoeken
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

En dat afdekkapje doet niet PLOP als je op 1 bar zit?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

denk het niet aangezien het een carb is van een TURBO motor
Rob
Berichten: 1757
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: Maastricht

1nsane schreef:
Rob schreef:
slash schreef:zijn het trouwens deze?
P 5000 Drago?

en heeft iemand nog van die velgjes liggen, ik had er een als reserve...
Ik heb wel nog een setje stalen Renault 5 velgen te koop.
Zijn wel 8J breed ipv 5.5J. Zitten ook nog eens 4 175/50R13 bandjes omheen. En dan geen Fulda troep, maar Bridgestone Potenza's!

[img]http://img46.imageshack.us/img46/2787/a ... 1024jd.jpg[/img]

:wink:
kostat?? :P
PM Insane
Edward
Berichten: 3930
Lid geworden op: ma 18 okt 2004 20:03
Car: Laguna RTI 2.0 S
Locatie: Hardenberg, NL
Contacteer:

Zijn er voor die carburateur geen revisie setjes ofzo te bestellen?

In Gramsbergen (OV) zit een bedrijf dat zich met dit soort dingen (klassieke brandstofsystemen) bezighoudt.

http://www.BCCP.nl
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

ForeverYoung schreef:Zijn er voor die carburateur geen revisie setjes ofzo te bestellen?

In Gramsbergen (OV) zit een bedrijf dat zich met dit soort dingen (klassieke brandstofsystemen) bezighoudt.

http://www.BCCP.nl
die heb ik gemaild, maar nog niks terug, origineel zat er een hard-rubberen dekseltje op
Plaats reactie