ACT: Clio RS
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
2e handsje moet lukkenMaus schreef:Heb je die dan ook al voor die prijs?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja ik ook, maar tis zeker een leuk alternatief, net als de M5.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja zeker die turbo,
maar in een speedster zit totaal geen comfort en praktische zaken.
die is echt voor zondags rijden zeg maar.
maar in een speedster zit totaal geen comfort en praktische zaken.
die is echt voor zondags rijden zeg maar.
Turbo hoeft nog niet eens. Schijnt dat je met de 2.2 meer mogelijkheden hebt.
Speedster is een echte rijdersauto, maar goed, voor 't geld dat je bespaart met de aanschaf er van, kan je een leuke doordeweekse auto mee betalen. Ben je nog goedkoper uit ook.
Speedster is een echte rijdersauto, maar goed, voor 't geld dat je bespaart met de aanschaf er van, kan je een leuke doordeweekse auto mee betalen. Ben je nog goedkoper uit ook.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
das waar, maar ik zie liever een evo of zo.
ik vond die 2.2 niet echt denderend, er zat meer levendigheid in de Elise,
maar die turbo speedster was veel en veel gaver
ik vond die 2.2 niet echt denderend, er zat meer levendigheid in de Elise,
maar die turbo speedster was veel en veel gaver
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
een Evo combineert veel aspecten.
De Speedster stuurt enorm goed, dat hoor je me zeker niet ontkennen.
Maar met een evo heb een goed sturende auto, veel tractie in grenssituaties, en plek voor een klein gezin, ten alle tijden beschikbaar.
De Speedster stuurt enorm goed, dat hoor je me zeker niet ontkennen.
Maar met een evo heb een goed sturende auto, veel tractie in grenssituaties, en plek voor een klein gezin, ten alle tijden beschikbaar.
-
- Contacteer:
Feit blijft dat een nieuwe RS toch niet is te vergelijken met een 2de hands S4/6. Of maken jullie echt zo beslissingen (ik heb 30.000 euro: ik koop een auto die daar bij past)? Ik ga eerst een type auto bepalen, dan een budget en vervolgens maak ik een keuze!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je vergeet hoe groot die kinderzitjes zijnMaus schreef:Plek voor een klein gezin? Met 4 personen is 't toch goed toeven?
maar moet eerlijk zeggen dat ik zelf niet zo snel een 4 deurs koop, ik zit altijd tegen die B-stijl aan te kijken, en als het erg meezit, dan kijk ik door het achterraampje
(vandaag weer een BMW 1-serie gereden, maar dat ding is een echt drama)
http://www.autobedrijf-moree.nl/occasio ... ml?id=6699
Ga je toch niet redden voor tussen de 30000 en 35000 Euro....
Ga je toch niet redden voor tussen de 30000 en 35000 Euro....
-
- Contacteer:
Ja, een Lancer Evo wel, maar dan is het wel 'maar' een Evo VI, uit 1999 of 2000. Das wel even wat anders dan een nieuwe auto uit 2006...
Een 7 heb ik ook al voorbij zien komen voor 35000 euro.
Tuurlijk je rijd dan in een tweedehands auto van enkele jaren oud, maar de meeste afschrijving heeft ie al gehad. Dat heb je bij een nieuwe Clio nog niet.
En ach, ik vind het geen straf om met een tweedehandsje, of een wagen uit begin 2000 te rijden, als het een EVO betrof.
Tuurlijk je rijd dan in een tweedehands auto van enkele jaren oud, maar de meeste afschrijving heeft ie al gehad. Dat heb je bij een nieuwe Clio nog niet.
En ach, ik vind het geen straf om met een tweedehandsje, of een wagen uit begin 2000 te rijden, als het een EVO betrof.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Totaal geen probleem zelfs 

-
- Contacteer:
Same here.
Mocht ik toch een leaseauto 'moeten' nemen van mijn baas dan wordt het wel waarschijnlijk de Clio.

Mocht ik toch een leaseauto 'moeten' nemen van mijn baas dan wordt het wel waarschijnlijk de Clio.

<-------So you know don't mess with a Reno------->
Blijft leuk om dat ding op 3 wielen door de bocht te zien gaanFoeke schreef:http://www.pughosting.co.uk/205GTIRegis ... _Drive.wmv

Net een hondje die zijn poot optilt 

-
- Car: Captur EDC130 Intens
Niet als hij idd 200 pk of meer gaat krijgenMaus schreef:Vanavond hoorde ik van iemand dat men verwacht dat de nieuwe RS zo'n 32000 euro zal gaan kosten....
Vind dat wel errug veel erbij, plus dat een Megane RS ook zoveel kost, lijkt me eigenlijk onwaarschijnlijk....

De Megane moet op gaan boksen tegen de Golf en Astra etc,etc dus die zal ook nog wel een klap sneller worden, dus duurder.
Nog even een stukje over de Golf R32 wat mij opviel, het blijft dus altijd wel wat met de SuperGolf, reteduur en niks beter dan een GTI.
En dan die uitlaten, hmmmm, waar ken ik dat toch vanOnder de kap vinden we weinig nieuws. Want de motor van de oude R32 is gewoon ook in deze gelepeld. Het is de 3,2-liter V6 met 250 pk die we ook in de Phaeton en Touareg terugvinden.
En dan nu: rijden. Wie een compacte auto zoekt die écht snel is, is beter af met een GTI dan met de R32. Want de R32 is absoluut de snelste op het rechte stuk, maar als het op bochten aankomt dan is de GTI echt de baas. De R32 voelt veel zwaarder aan en dat is hij ook: het scheelt met een GTI gewoon 200 kg. Geef plankgas op de autobahn en de R32 gaat doelbewust op zn doel af.
Prijzen vanaf 46.000 tot 50.000 euro is de verwachting
[img]http://www.autoweek.nl/images/800/13469.jpg[/img]
-
Ik heb nog ergens een PDF bestandje met de test tegen een Peugeot 206 RC van Autoweek.Foeke schreef:http://www.pughosting.co.uk/205GTIRegis ... _Drive.wmv
-
- Contacteer:
Ook een leuke (Britse) review van de '182 Cup', die wij helaas nooit hebben gehad.
sja grappig idd, een maat van mij rijd al een jaar rond met precies zo'n uitlaatsysteem aan de achterkantArno17 schreef:Niet als hij idd 200 pk of meer gaat krijgenMaus schreef:Vanavond hoorde ik van iemand dat men verwacht dat de nieuwe RS zo'n 32000 euro zal gaan kosten....
Vind dat wel errug veel erbij, plus dat een Megane RS ook zoveel kost, lijkt me eigenlijk onwaarschijnlijk....en met zijn formaat en afwerking( lees speciale bodemplaat) zind ik het vrij normaal.
De Megane moet op gaan boksen tegen de Golf en Astra etc,etc dus die zal ook nog wel een klap sneller worden, dus duurder.
Nog even een stukje over de Golf R32 wat mij opviel, het blijft dus altijd wel wat met de SuperGolf, reteduur en niks beter dan een GTI.
En dan die uitlaten, hmmmm, waar ken ik dat toch vanOnder de kap vinden we weinig nieuws. Want de motor van de oude R32 is gewoon ook in deze gelepeld. Het is de 3,2-liter V6 met 250 pk die we ook in de Phaeton en Touareg terugvinden.
En dan nu: rijden. Wie een compacte auto zoekt die écht snel is, is beter af met een GTI dan met de R32. Want de R32 is absoluut de snelste op het rechte stuk, maar als het op bochten aankomt dan is de GTI echt de baas. De R32 voelt veel zwaarder aan en dat is hij ook: het scheelt met een GTI gewoon 200 kg. Geef plankgas op de autobahn en de R32 gaat doelbewust op zn doel af.
Prijzen vanaf 46.000 tot 50.000 euro is de verwachting![]()
[img]http://www.autoweek.nl/images/800/13469.jpg[/img]

-
- Contacteer:
Ik denkd at ie meer op de RenaultSport 'handtekening' bedoelde: de dubbele, enigzins centraal geplaatste uitlaten.
-
Maakt niet uit, het blijft een schijtGolf.elmotheelk (Eric) schreef:Ik denkd at ie meer op de RenaultSport 'handtekening' bedoelde: de dubbele, enigzins centraal geplaatste uitlaten.
De enige echte was de oer GTI uit de begintijd, de laatste van nu is ook oke, maar nu weer deze R32 die niet veel sneller is dan dan de GTI en dat voor een vanaf prijs van 46.000 euro.

-
- Contacteer:
Eerlijk gezegd is 17500 euro wel een zeer hoge vraagprijs, ook al is hij het misschien wel waard.
Het hoort trouwens eigenlijk in de RTC markt.
Het hoort trouwens eigenlijk in de RTC markt.
Vind ik ook wel erg hoog idd.. en dat is nog zonder audio installatie..