Heb ook zeker veel meer nodig hoor.. maar wil hem zowiezo snel verkopen dus moet er ff een APK op. Liever niet veel meer.. maar de verleiding om als techneut het weer goed te maken is zo groot..
Ik doe mee !!Menno schreef:Ja steven, volgens mij hebben wij al een eeuwigheid een probeerseltje met 2 5en in de planning staan. Op Zandvoort doen dan maar?
als de witte het doet kom ikPtrGte schreef:ik ben benieuwd wie er ook ECHT is...
ik heb al zo vaak van RTC'ers gehoord dat ze gaan rijden al enkele circuitdagen, maar ik zie altijd dezelfde, en dat zijn er nooit zoveel
nee een 1400 zonder turbo is ook niet snel heMerijn schreef:Dan rijd je niet hard genoeg.
ik ga dan gewoon opzijPtrGte schreef:heb hier en daar al wel andere kleurige verfvlekken op de clio staan
kijk dat vind ik de mooiste tegenstand...mensen die aan de kant gaan omdat ze geen battle aan durven gaan...DAT bedoel ik dus...dan is het geen racen meer...maar "rondjes" rijden op het circuit...en is de lol er voor mij af...Luco/Alpine-racer schreef:ik ga dan gewoon opzijPtrGte schreef:heb hier en daar al wel andere kleurige verfvlekken op de clio staan
ik heb geen zin in schade
wil nog naar huis en heb geen kooi dus ik rij niet op de grens
of rijden er allemaal boeren mee die niet kunnen rijden?
dan moet je gaan crossen en niet gaan racen
PtrGte schreef:kijk dat vind ik de mooiste tegenstand...mensen die aan de kant gaan omdat ze geen battle aan durven gaan...DAT bedoel ik dus...dan is het geen racen meer...maar "rondjes" rijden op het circuit...en is de lol er voor mij af...Luco/Alpine-racer schreef:ik ga dan gewoon opzijPtrGte schreef:heb hier en daar al wel andere kleurige verfvlekken op de clio staan
ik heb geen zin in schade
wil nog naar huis en heb geen kooi dus ik rij niet op de grens
of rijden er allemaal boeren mee die niet kunnen rijden?
dan moet je gaan crossen en niet gaan racen
dan blij ik liever thuis...
en ja er rijden boeren die niet kunnen rijden, dat wordt iedere keer weer bewezen![]()
maar zijn ook mensen die wel gewoon normaal rijden hoor
dat bedoel ik dus ookPtrGte schreef:nog even "for the record":
ik ben geen DOOD-rijder of zo'n knuppel net als in die cup-races die alleen voorbij kan door iemand een zet te geven...![]()
dan ben je gewoon echt een retard...
volgens mij moeten ze de lui die als mongolen rijden van de baan halen, das geen racenPtrGte schreef:tja no offence, maar dan denk ik toch echt dat je beter kunt komen kijken
was dat die zilvergrijze evo???Merijn schreef:Ik wil nog wel een keer een battle meemaken tussen een gele Clio 16V en een Mercedes 190 Evo!
Uhm... Was ie zilvergrijs, Pat?? Ik weet het niet meer. Ik weet alleen dat ie ons niet voorbij kwam op Zolder.Luco/Alpine-racer schreef:was dat die zilvergrijze evo???Merijn schreef:Ik wil nog wel een keer een battle meemaken tussen een gele Clio 16V en een Mercedes 190 Evo!
met de demodag?
die al vrij vroeg kapot ging?
waren op zandvoort ook met zon evo luchtzakken als krik enz enz enz maar gang ho maarMerijn schreef:Uhm... Was ie zilvergrijs, Pat?? Ik weet het niet meer. Ik weet alleen dat ie ons niet voorbij kwam op Zolder.Luco/Alpine-racer schreef:was dat die zilvergrijze evo???Merijn schreef:Ik wil nog wel een keer een battle meemaken tussen een gele Clio 16V en een Mercedes 190 Evo!
met de demodag?
die al vrij vroeg kapot ging?
ikke?Steven schreef:Jah en dan de hele zaak aan puin rijden omdat je met een gammele bak rijd
APK-vrezer..
Je houd dan praktisch geen deelnemers meer over op dat soort dagenLuco/Alpine-racer schreef:volgens mij moeten ze de lui die als mongolen rijden van de baan halen, das geen racenPtrGte schreef:tja no offence, maar dan denk ik toch echt dat je beter kunt komen kijken
laat ik ff geen opmerking makenPtrGte schreef:dan ben je gewoon echt een retard...