kool schreef:ding ziet er wel leuk uit, alleen nog ff verlagen, ben benieuwd of t wat is
ja ik ben ook benieuwd of het iets is, het is in drenthe dus 207 km hier vandaan, maar goed, hopelijk kan ik zeggen "dan heb je ook wat" . we zullen morgen zien
Heeft een JC5 bak van een Megane 2.0 16v ook wel eens een groene kap om de 5e versnelling zitten?
Wat is het verschil in versie tussen de groene en zwarte kap?
Volgens mij hoort er een witte kap op. Ik heb ook een jc5 uit een megane 2.0 16V, en daar zit een witte deksel op. En ik meen dat op alle JC5 bakken een witte deksel hoort.
Denk dat reinier het je wel kan vertellen. Zou ff een pm sturen.
ben naar drenthe geweest, die auto was echt een drama, buitekant was nog redelijk netjes, maar binnenkant zag er echt niet uit, sigarettengaten enzo en allerlei hendeltjes waren kapot...
Bart V schreef:Volgens mij hoort er een witte kap op. Ik heb ook een jc5 uit een megane 2.0 16V, en daar zit een witte deksel op. En ik meen dat op alle JC5 bakken een witte deksel hoort.
Denk dat reinier het je wel kan vertellen. Zou ff een pm sturen.
wizzerd schreef:ben naar drenthe geweest, die auto was echt een drama, buitekant was nog redelijk netjes, maar binnenkant zag er echt niet uit, sigarettengaten enzo en allerlei hendeltjes waren kapot...
Het is misschien wat overdreven om het te posten...., maar kan het toch niet laten......
Wij hebben voor de liefhebber een unieke kans (denk ik...)......., als er mensen zijn die overwegen een Renault Megane RS F1-Team aan te schaffen.....
We hebben een nwe staan, kost nog geen 28000,- ipv 34500,-
Als ik me deuren van het slot haal met mijn cv, en ik doe me deur zelf niet open. Dan moet hij toch automatisch weer dichtgaan na een tijdje?
stel dat je het perongeluk indrukt dat ze niet open blijven staan.
Klopt, staat een 15 a 20 seconden voor.
Ik nam altijd aan dat het gewoon 'standaard' was maar misschien heeft de jouwe het gewoon niet, geen idee eigenlijk.
Je ziet (bij die van mij iig) geen knipperlichten als ie automagisch weer op slot gaat, maar je hoort het natuurlijk wel. Knipperlichten doet ie alleen als jij zelf de knop bedient.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
ik heb precies de zelfde megane ( nouja het zelfde 1.6 16V ).. ik heb geen idd waar je die clip kan vinden maar als men mij vertelt waar ik moet kijken.. zal ik is kijken.. misschien heb je er wat aan.