Maar de preciese ins en outs weet ik ook niet, ben geen gasinstallateur

Dat zeker !Riël schreef:De oliekwaliteit blijft onomstotelijk veel beter met gas, iets wat toch wel waarde heeft in een gtt.
Al is dit voor mij nog niet bewezen. Vergt iets meer onderhoud ?Matthijs schreef:Men bedoelt hiermee dus je kleppen en zittingen. Knap dan weer dat er gezegd wordt dat het beter is terwijl dit eerder defect gaatJoost (DoubleYou) schreef: Dat er iets kapot gaat door op gas te rijden is een fabeltje, en waar die vandaan komt zou ik niet weten.
Hier in Roermond is het momenteel vrijwel bij elk tankstation 1.16,9 euro per liter (Euro 95). Dus dat is idd niet de moeite waard, scheelt net geen 4 cent met Heinsberg e.o. als ik me het goed herhinner.pierre schreef:is goedkoper als over de grens ?The Cabrio Kid schreef:De Tango in Venlo: E.1.16,9
als ik in roermond zit tank ik eigenlijk niet meer in heinsberg, loont niet.
Arjen hier rijdt de 11 turbo op gas dacht ik. Vroeger is het toch regelmatig gedaan, gas inbouw.pierre schreef:ik word nu nieuwsgierig wie er dan met een 5gt turbo op gas rijdt ?
toen ik mijn 5gt nieuw kocht in 1987 werd mij met klem afgeraden gas te gaan stoken.
Een flinke gastank had makkelijk gekund in mijn grijs kenteken en tevens de wegligging verbeterd.
ff omhoog.Jeroen schreef:http://www.boycot.nu/
wij hebben vroeger esso verkocht, dank je.Riël schreef:Ik vind het ook maar bleud. Esso vind ik nog altijd het fijnste tankstation, het netste en een lekkere delifrance erinen het is om de hoek.
Denk dat we dat toch maar laten zitten, neh?-Ray- schreef:jongens even serieus, gaan we nou nog de A2 blokkeren??
lpg lpg lpg pak ik 15 broodjes erbij ben ik nog goedkoper heheSteven schreef:Sja zo tank je natuurlijk nooit goedkoopRiël schreef:....en een lekkere delifrance erinen het is om de hoek.
Riël schreef:lpg lpg lpg pak ik 15 broodjes erbij ben ik nog goedkoper hehe