hier zeg ik niks op anders krijg ik un warningOllie schreef:Waar zijn de moderators als je ze nodig hebt

dan hoeven we er eigenlijk dus niet meer iets op toe te voegenMJ schreef:Ollie schreef:Och, ik dank god iedere dag op mijn knietjes dat ik er niet zo uit zie als jij
Wat als je hem aan het blazen bent? Ik kan er ook nix aan doen dat ik vrouwen aantrek![]()
![]()
(ja ik lach er zelf alvast om)
En of ik die heb gelezen! Ik ben ook altijd wel in om iemand af te zeiken (he OllieMJ schreef:IDDvoske schreef:Want zo te zien heb jij ook niks te doen anders had je nieteens wat kunnen typen
btw je moet de laatste pagina's eens lezen![]()
![]()
![]()
Daarom moet je smorgens als je opstaat je neus helemaal leeg halen zodat je overdag het TNM topic kunt bijhoudenRob (R5B) schreef:MJ schreef:voske schreef:Want
En of ik die heb gelezen! Ik ben ook altijd wel in om iemand af te zeiken (he Ollie) maar met dat tempo van jullie kan ik nog niet eens in m'n neus peuteren of er is alweer een pagina bij gekomen. Maar zo blijft wel het TNM topic hoog bij de latest posts
Hij gaat tenminste naar de kapper.. en heeft dus nie un pruik als un struik. zal geen namen noemen...Ollie schreef:Hey man, we hebben je gemist gisteren. Zat je bij de kapper ofzoPatrick L. schreef:Is dit de gay box geworden ofzo?
praat eens normaal man!
Al ik in het vervolg doen, tnx voor de tip.voske schreef: Daarom moet je smorgens als je opstaat je neus helemaal leeg halen zodat je overdag het TNM topic kunt bijhouden
Rob (R5B) schreef:En wel op een 147 1.9 JTD uit 2002
[kvoelmijaangesprokenzwik]voske schreef:Hij gaat tenminste naar de kapper.. en heeft dus nie un pruik als un struik. zal geen namen noemen...
MJ schreef:Rob (R5B) schreef:En wel op een 147 1.9 JTD uit 2002rijd erûg fijn, alleen opletten met drempels uitwat zwak gedempt(d/dt/td) van voren. Voor de rest
wagen
btw zullen we op donderdag een alfa meeting houden op de geusselt?
@michel: btw lees dit topic eens: http://www.renault-tuning.nl/viewtopic.php?t=4760&f=37
Jesper 16v schreef:Is dit niet voor 1 keer leuk??
En dat zat ik eigenlijk te denken om dat ergens bij de Batavieren te doen (Bij de Maas), Daar is een leuk parkeerplaatsje voor het haventje, en daar zou je ongestoord een leuk bijeenkomstje kunnen houden!
Tom schreef:jaaaaaaaaaaa, ik kom uit Den Bosch en zou ook graag wat meer meetingkjes hier in de "buurt" willen. Wat voor iedeeen hadden jullie?
Merijn schreef:Count me in! Maar dat hadden jullie wel kunnen weten!
Is er ook ruimte voor andere merken? Ik heb nogal wat vrienden die ook niet vies zijn van gematigde tuning...
Tom schreef:oja nog twee dingen, Wat is er eigenlijk daar op die parkeerplaats te doen. Ik bedoel, is er een cafetje restaurantje..................... En dan het tweede.
nee... tuurlijk nietArmando schreef:Daar heb je gelijk in... Het word er inderdaad niet gezelliger op als we vanuit onze auto's elkaar een beetje aan zitten te staren...
Jesper 16v schreef:Ook om met z'n allen even lekker te kunnen .. Ik weet alleen niet of dat allemaal zomaar kan
Armando schreef:Als het niet bevalt kunnen we altijd een ander plekje nemen..
Tom schreef:Das waar ik een beetje "bang" voor was
Tja... Foute kant héMoontje schreef:Helaas...
doeiiiiiiiiiiiiii,
Moontje..
kun je ook misschien doen dan ziet wel niemand je haarMJ schreef:[kvoelmijaangesprokenzwik]voske schreef:Hij gaat tenminste naar de kapper.. en heeft dus nie un pruik als un struik. zal geen namen noemen...
Hey, kdraag teminsten geen pet tot over mijn kin. Hé, misschien de volgende keer een vuilniszak dragen, kun je bij MC-Donalds gaan werken.....
....aan de binnenkant van de vuilnisbak. Maarja dan kun je ook thuis blijven[kvoelmijaangesprokenzwik]
[/i]
Ik heb net gezien waarom dave gister geil was. Toch wel lekker die meiden uit het zuidenVospower schreef: dave was zo geil gister
!