Haas schreef:
Vind alle reacties hierboven weer heerlijk getuigen van gefrustreerde mensen van beide kampen. En dan nog zeggen dat de F1 saai is...
Ben niet gefrustreerd, reageer alleen op ietwat zwart witte gedachtes over het lijdend voorwerp MS.
Deze man heeft zoveel bereikt in zijn sport daar mag je best een

voor opsteken, menig coureur kan zich hier aan op trekken of een voorbeeld aan nemen.
Dat van die acties in het verleden, tja is voor sommige gestraft en sommige van vrijgesproken, telkens dit weer naar voren halen is erg makkelijk en goedkoop en doet afbreuk aan zijn loopbaan.
En inderdaad, Alonso en Renault hebben bewezen (onder druk) niet onder te doen voor MS en Ferrari en dat is alleen maar goed voor de sport Formule 1, dus toe te juichen.
Deze sport is in mijn ogen nooit saai, wel misschien als je praat over het inhalen wat weinig gebeurt.
Als nu volgend jaar weer gaat zoals dit jaar en McLaren en HONDA kunnen serieus meestrijden om de titel kan het zeker weer gezellig worden voor de buis en op het circuit.
En voor Alonso en Renault maak ik een diepe

en i heb nog een klein beetje hoop voor MS, maar ben zeker meer blij als mijn 1e favoriete teampje de CT titel pakt, want ik heb meer een zwak voor Ferrari als team dan voor MS waar ik helemaal geen zwak voor heb.