NAAIS!!-Ray- schreef:fapfapfapfapfap op een bekend plekkie![]()
http://www.exclusieveautofotografie.nl/ ... benz-190e-
ACT: Nürburgring
-
dik!!!! zit alleen een gaatje voor in ze kap 

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Kap staat open tuuttuut.tutuur schreef:dik!!!! zit alleen een gaatje voor in ze kap

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Daar wordt je toch wel stil van... 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
wat.. van die evo?
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
De evo ook wel een beetje... 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
das mijn websitetutuur schreef:

http://www.nuerburgring.de/angebote/bus ... ern00.html
Schijnt dat je in de winter met quads de Ring op kan als ik het zo vluchtig lees. Ook wel leuk om wellicht met een groepje te doen?
Schijnt dat je in de winter met quads de Ring op kan als ik het zo vluchtig lees. Ook wel leuk om wellicht met een groepje te doen?

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Met de kerstvakantie.Tim schreef:http://www.nuerburgring.de/angebote/bus ... ern00.html
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Nope leverancier aan de bouw, dus ook 2 weken dichtWouter de Wit schreef:Kerstvakantie? Zit je nog op school dan met je vakantie

Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hier nog 2 rondes. Als de weersverwachting nu nog wat lijkt... 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Nope, wel goed bezigSteven schreef:Ik heb nog 4 rondes op de kaart die opmoeten, beter gaan we gewoon nog eens battlen Timotheus!
Is Martino al klaar?

Met een beetje geluk halverwege volgende week

Maar krijg m'n rondes nu toch niet allemaal op dus wil eigenlijk nog wel met Willy heen, heb alleen wel half versleten semi's dus goed weer is handig...
Zo was kort maar krachtig vandaag 
Ronald + Aanhang in de 330ci, je reed wel heel netjes zeg met dat ding, denk je hoekt em nog wel ff lekker dwars door Brunchen
Zag je later nog geparkeerd staan bij T13, maar ik had een zieke bijrijder, dus toch maar doorgekacheld.
Tim Ass in de Astra, mooi nog even gecarpooled met z'n 4en, was weer ouderwetse pret. Zo'n 1.6 kan nog best hard hehe.
De Xantia toch maar niet over de ring gestuurd, daar ze niet blij zijn met die olielekkage en ik er toch ook nog mee terug naar huis moest
Op het laatst nog even Menno met z'n trekker en Martijn Bakdoos nog tegengekomen met z'n 5je. Nog even lekker mee opgereden, al had de Xantia er wel moeite mee

Ronald + Aanhang in de 330ci, je reed wel heel netjes zeg met dat ding, denk je hoekt em nog wel ff lekker dwars door Brunchen

Zag je later nog geparkeerd staan bij T13, maar ik had een zieke bijrijder, dus toch maar doorgekacheld.
Tim Ass in de Astra, mooi nog even gecarpooled met z'n 4en, was weer ouderwetse pret. Zo'n 1.6 kan nog best hard hehe.
De Xantia toch maar niet over de ring gestuurd, daar ze niet blij zijn met die olielekkage en ik er toch ook nog mee terug naar huis moest

Op het laatst nog even Menno met z'n trekker en Martijn Bakdoos nog tegengekomen met z'n 5je. Nog even lekker mee opgereden, al had de Xantia er wel moeite mee

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ik heb een rustig rondje gedaan inderdaad, het ASC lampje heeft het eerste stukje overuren gedraaid dus had ik maar besloten om rustig aan te doen.. daarbij moest 't gewoon een rustig Touristenfahrtenrondje worden om m'n vriendin de Ring eens te laten zien.
toch nog een nette 15minuten ronde neergezet, veel harder dan 120 heb ik ook niet gereden.
Ding hobbelde wel heel gemakkelijk bij Ex-muhle omhoog, gewoon 60 in de 4, die 6 cilinder gromt een keer en we waren boven.
Ik stond later bij T13 geparkeerd inderdaad, was nog ff met m'n vriendin richting Hatzenbach gelopen.. het werd onderweg alleen kloteweer dus zijn we ook weer terug gelopen. de dag begon zo mooi met een zonnetje.
Was weer een mooi dagje zo !

Ik stond later bij T13 geparkeerd inderdaad, was nog ff met m'n vriendin richting Hatzenbach gelopen.. het werd onderweg alleen kloteweer dus zijn we ook weer terug gelopen. de dag begon zo mooi met een zonnetje.

Was weer een mooi dagje zo !
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het was inderdaad glad.
Ik had nogal lift-off oversteer in Kesselchen, vanwege een ongeval dat na de bocht stond. Een heel eind zijwaarts geschoven en toch net de vangrail geraakt met de neus. Bumper en knipperlicht kapot, valt reuze mee. Met wat duct-tape ook allemaal prima rijdbaar.
Mag zo'n plaatje? Vast wel.
De meeste rommel en sporen zijn van de BMW die er al eerder uitgestuitert was. Wij eindigden keurig op de baan, met de neus in de goede richting.
[img]http://img718.imageshack.us/img718/2397/img0567h.jpg[/img]

Mag zo'n plaatje? Vast wel.

[img]http://img718.imageshack.us/img718/2397/img0567h.jpg[/img]
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik zag eerst het plaatje en las toen de tekst ... Schrok me kapot...
Zonde... maar beter dat je er zonder kleerscheuren vanaf bent gekomen.

Zonde... maar beter dat je er zonder kleerscheuren vanaf bent gekomen.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
Ai das zonde , dit is je eerste schuiver pas toch ? , mooi dat je nog door kon rijdenMartijn schreef:Het was inderdaad glad.Ik had nogal lift-off oversteer in Kesselchen, vanwege een ongeval dat na de bocht stond. Een heel eind zijwaarts geschoven en toch net de vangrail geraakt met de neus. Bumper en knipperlicht kapot, valt reuze mee. Met wat duct-tape ook allemaal prima rijdbaar.

zelfde hier, zag het plaatje met al die bagger en dacht: neeee
maar gelukkig dat je met de boel een beetje vast tapen verder hebt kunnen rijden

maar gelukkig dat je met de boel een beetje vast tapen verder hebt kunnen rijden

-
- Contacteer:
Zag je de baan nog op gaan klonk lekker Martijn
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 40-090.jpg[/img]

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 40-090.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Achter mijn auto zie je de sporen van mij, door de modder van die BMW heen. Ik heb wel met de hele breedte van de bumper de vangrail geraakt....
Eerste schuiver ooit, it's all in the game.
Eerste schuiver ooit, it's all in the game.

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Was niet druk zeker ?? (gezien de parkeerplaats)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
-
- Contacteer:
Nee viel tegen idd terwijjl ik er was vanaf half 10 het 15 grade was met een mooi zonnetje pas vanaf uur of 4 begon het te plenzen heb zelf 20min mogen rijden op het f1 cirquit dat was wel gaaf
Ah jij was die rondrijdende Williams, ik zie Tim's leasert op de achtergrond hehe. Dat is Rasit's exV6 en van wie is die 5 dan?
Ja zuurtjes Martijn, dit is na de knik van Kesselchen aan de linkerkant dus?
Toevallig in AB's avondje nog de tip meegekregen, dat die knik idd verradelijk is, vooral in nat vanwege het onoverzichtelijke.
Met een FWD is het wel mogelijk om gewoon volgas te houden en rechts een stuk gras mee te nemen, maargoed heb je wel wat moed voor nodig en ook kans dat je de vangrail schampt.
Toch netjes gedaan Martijn, je gaat toch zeker niet langzaam op dat stuk daar en die blindheid blijft gewoon tricky. Verder geen vangrail hoeven aftikken toch? Wel stresi erbij gehad neem ik aan.
Ja zuurtjes Martijn, dit is na de knik van Kesselchen aan de linkerkant dus?
Toevallig in AB's avondje nog de tip meegekregen, dat die knik idd verradelijk is, vooral in nat vanwege het onoverzichtelijke.
Met een FWD is het wel mogelijk om gewoon volgas te houden en rechts een stuk gras mee te nemen, maargoed heb je wel wat moed voor nodig en ook kans dat je de vangrail schampt.
Toch netjes gedaan Martijn, je gaat toch zeker niet langzaam op dat stuk daar en die blindheid blijft gewoon tricky. Verder geen vangrail hoeven aftikken toch? Wel stresi erbij gehad neem ik aan.
Aiai, zonde Martijn. Gelukkig valt het mee... Ga je een keer met je 5, krijg je dit. Of was je dit waarschijnlijk met de 21 ook gebeurd?
Succes met opknappen. Hopelijk is er niks echt krom. 5jes zijn nu eenmaal van krantenpapier gemaakt.
Succes met opknappen. Hopelijk is er niks echt krom. 5jes zijn nu eenmaal van krantenpapier gemaakt.

Ah dit kan haast niet krom zijn, omdat je al zelf aangeeft dat ze van krantenpapier zijn, zou dat hele front dan al omstaan 
21, ja beetje mosterd na de maaltijd, maar denk toch dat die stabieler is, mede door die langere wielbasis. Ik vind persoonlijk de wielbasis van een 5je ook te kort voor de hoge snelheden op de ring.
Die knik rijd ik met de Williams ook iets van 170-180, dan is er weinig room for error...

21, ja beetje mosterd na de maaltijd, maar denk toch dat die stabieler is, mede door die langere wielbasis. Ik vind persoonlijk de wielbasis van een 5je ook te kort voor de hoge snelheden op de ring.
Die knik rijd ik met de Williams ook iets van 170-180, dan is er weinig room for error...