et is 48 of 51 ofzo dus wel spacers van 12mm ertussen anders steken ze te ver naar binnen, dat ziet er niet uit andersGerald schreef:6.5 of 7 j. hoe dan ook, RS velgen passen onder een 5, martijn brouwer heeft ze er ook onder zitten.tutuur schreef:j#$!s wat is deze pagina snel gevuld zeg![]()
zou je voor mij op kunnen zoeken wat de precieze maten van de velgen zijn adinsx? mijn dank is zeer groot
edit: heb net gekeken en de bandemaat is 185/55/15 net als een clio 16v standaard, wat is de breedte van die velgen? dan vermoed ik dat die hetzelfde is.....
ACT: Clio RS
-
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
et 48,5 was het volgens mij....
@jacco
195/40/16 moet kunnen... wil je extreem kan je 165/40/16 of 165/45/16pakken...
@jacco
195/40/16 moet kunnen... wil je extreem kan je 165/40/16 of 165/45/16pakken...
of verkoop ze aan mij voor 150, ben je er ook van af 

haha grappenmaker 

Wat zijn trouwens de mogelijkheden voor de orginele radio van de RS? Ik heb nu een Pioneer radio met iPod aansluiting. Maar eigenlijk vind ik het zonde om de radio van de RS eruit te halen, want hij past goed in het interieur, frontje hoeft er niet af en hij is gekoppeld aan de boordcomputer..
Wat ik me afvroeg is of er tweaks bestaan om de radio van de RS aan te passen. Heeft dit ding eigenlijk ook ondersteuning voor een subwoofer? Dus RCA uit en HP filter e.d.
Wat ik me afvroeg is of er tweaks bestaan om de radio van de RS aan te passen. Heeft dit ding eigenlijk ook ondersteuning voor een subwoofer? Dus RCA uit en HP filter e.d.
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Hm.. heb een tijd terug de radio er wel even uitgehad om een Parrot aan te sluit en een AudioConnectionBox.
Maar heb eigenlijk geen idee of er een sub-aansturing op zit.
Je hebt denk ik de Tuner-list radio net als ik. Even op google'n en dan is er vast meer te vinden.
Ik kan het je zo 1,2,3 niet vertellen.
Maar heb eigenlijk geen idee of er een sub-aansturing op zit.
Je hebt denk ik de Tuner-list radio net als ik. Even op google'n en dan is er vast meer te vinden.
Ik kan het je zo 1,2,3 niet vertellen.

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
- Adinsx
Het is behoorlijk klussen om de kabels goed weg te krijgen van de parrot.CySt schreef:Thnx voor de naam, Google komt meteen met interessante hits!. Mijn Parrot ga ik ook nog overzetten, maar dat is gewoon een kwestie van kabels trekken en plug & play.
Ik laat de parrot onderin het bakje uitkomen.
Foto's staan op AW-forum.
-
ik ga zo even posten op het aw forum hoe mijn parrot in mijn auto zit, geef ik daar ook aan dat de foto's op het rtc forum staan
lekker handig lol
lekker handig lol
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Ach, zijn AW topic is al zo lang, dan is het wel zo makkelijk om al je projecten bij elkaar te houden.Martijn Kool schreef:ik ga zo even posten op het aw forum hoe mijn parrot in mijn auto zit, geef ik daar ook aan dat de foto's op het rtc forum staan
lekker handig lol

Overigens lees ik op internet dat de Tunerlist geen AUX uit heeft.. Alleen een ISO aansluiting waar de CD wisselaar op zit, die kan je loskoppelen en een speciaal kastje kopen die je iPod ondersteuning biedt. Maar een subwoofer op de originele radio zit er volgens mij niet in.

Daarnaast lees ik ook dat de ingebouwde versterker van de radio best wel prut is. Mensen die een after-market radio hebben ingebouwd schijnen de geluidskwaliteit stukken beter te vinden.. Misschien dat ik dan toch maar mijn Pioneer inbouw, wie weet kan ik hem met een ISO kabeltje alsnog op mijn boordcomputer aansluiten.
- Adinsx
Tja, als ik eerst commentaar krijg dat ik foto's hier plaats, dan maar zo hèMartijn Kool schreef:ik ga zo even posten op het aw forum hoe mijn parrot in mijn auto zit, geef ik daar ook aan dat de foto's op het rtc forum staan
lekker handig lol

Graag of ganie

Hm, toch weer een alternatief gevonden. Dit kastje moet je op je speakerkabels aansluiten en dan wordt het signaal gesplitst naar RCA en speakers. Alleen dan moet je ook nog een kastje kopen voor HP filtering, anders krijgen de speakers onnodige bass te verwerken. En dan nog een iPod kastje a 100 euro. Zou wel een flinke klus worden dit.
. (Om nog maar te zwijgen over de geluidskwaliteit)
[img]http://www.allesvoorindeauto.nl/catalog ... /Lt_3f.jpg[/img]

[img]http://www.allesvoorindeauto.nl/catalog ... /Lt_3f.jpg[/img]
-
- Car: R19.R
Of je koopt een sony/pioneer die goed staat (zijn er wel) in een beetje hogere serie (verkrijgbaar vanaf 150 euro), die RCA uit, Sub uit, usb, ipod ,bluetooth, weet ik het heeft en een uitgang voor display + stuurbediening. Voor dat laatste komt een kastje bij die 100 eu kost.
Deze RS op Marktplaats heeft precies dezelfde Pioneer erin zitten als die ik nu heb. Ik ben er nog niet over uit of ik het mooi vind staan.Maarten-Jan schreef:Of je koopt een sony/pioneer die goed staat (zijn er wel) in een beetje hogere serie (verkrijgbaar vanaf 150 euro), die RCA uit, Sub uit, usb, ipod ,bluetooth, weet ik het heeft en een uitgang voor display + stuurbediening. Voor dat laatste komt een kastje bij die 100 eu kost.

[img]http://www.infiltrate.nl/pioneerRS.jpg[/img]
-
Het is een twijfel gevalletje inderdaad, mooiste zou zijn oranje verlichting en niet die chromen volumeknop 

Ik heb een Pioneer DEH-P4900IB. Ik heb even opgezocht, ik kan een adapter kopen voor 50 euro, dan kan ik mijn originele stuurbediening en display op het dashboard blijven gebruiken.. Best veel geld voor zo'n simpele adapter. Link, PDF Alert!
Edit: net even met John Freriks gebeld in Utrecht. Ik kan hem bestellen voor 79 euro, maar de adapter biedt geen display ondersteuning, alleen voor de stuurbediening. "Want waarom zou je in vredesnaam een dubbel display willen hebben?", was zijn antwoord.
.
Wat ik me dus afvraag, als je de originele radio eruit haalt, wordt dan je gehele display onbruikbaar of valt alleen het radio gedeelte weg en blijven de andere functies beschikbaar?
Edit: net even met John Freriks gebeld in Utrecht. Ik kan hem bestellen voor 79 euro, maar de adapter biedt geen display ondersteuning, alleen voor de stuurbediening. "Want waarom zou je in vredesnaam een dubbel display willen hebben?", was zijn antwoord.

Wat ik me dus afvraag, als je de originele radio eruit haalt, wordt dan je gehele display onbruikbaar of valt alleen het radio gedeelte weg en blijven de andere functies beschikbaar?
-
Haha, er zijn ook kastjes die wel het display doorsturen maar dat moet de radio wel ondersteunen. Als je de radio er af haalt blijft de tijd en temperatuur gewoon staan
(had zelf een sony in mijn Rs, alleen nooit kastje gekocht, iets met te lui
)

(had zelf een sony in mijn Rs, alleen nooit kastje gekocht, iets met te lui

Ah, mooi, dus het display gaat niet dood, alleen wordt het display wat leeg.Maarten-Jan schreef:Haha, er zijn ook kastjes die wel het display doorsturen maar dat moet de radio wel ondersteunen. Als je de radio er af haalt blijft de tijd en temperatuur gewoon staan![]()
(had zelf een sony in mijn Rs, alleen nooit kastje gekocht, iets met te lui)

Ik heb net maar even met Pioneer gebeld. Ik heb de volgende twee opties voor mijn radio:
- Adapter CA-R-PI.182: 50 euro, alleen stuurbediening PDF
- Adapter CA-D-PI.180: 122 euro, stuurbediening + display aansturing PDF
In principe dus compatible met de Tunerlist radio (ook andere Renault modellen) en Pioneer radio's die de comfort adapter ondersteunen.
Laatst gewijzigd door CySt op vr 2 apr 2010 13:00, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Adviesprijzen neem ik aan? Is dus vast wel goedkoper te vinden 

Ik heb al gegoogeld, de adviesprijs van Pioneer komt aardig overeen met de meeste webshops. Alleen John Freriks zat er blijkbaar 30 euro boven.Maarten-Jan schreef:Adviesprijzen neem ik aan? Is dus vast wel goedkoper te vinden

Edit: Hier 109 euro!
Edit 2: Tweedehandsje gevonden, even gevraagd hoeveel hij ervoor wil hebben.
Edit 3: Ik denk dat ik toch mijn Pioneer erin ga zetten. Beter geluid, subwoofer out, HP filter, Ipod aansluiting. Het enige wat ik dan moet kopen is dat kastje en als mijn radio ooit stuk gaat, dan kan ik gewoon een andere Pioneer radio kopen en het kastje houden. Het model maakt niet eens uit, zolang hij maar een IP-Bus (blauwe connector ingang) en Comfort Car socket (zwarte mini-jack ingang) heeft.
voor hoeveel heb jij ze dan?-jacco- schreef:+/- 450% winst, doe ik toch goed dan?
Ik krijg mijn originele radio er niet meer goed in,
De parrot heeft de vorige eigenaar daar ook boven zitten (rooster..)
Nu krijg ik alleen die parrot niet meer los, is er eventueel een mogelijkheid het dash wat verder los te schroeven, vanaf het dashboard kastje oid?
De radio moet er toch echt weer gewoon in!!
De parrot heeft de vorige eigenaar daar ook boven zitten (rooster..)
Nu krijg ik alleen die parrot niet meer los, is er eventueel een mogelijkheid het dash wat verder los te schroeven, vanaf het dashboard kastje oid?
De radio moet er toch echt weer gewoon in!!
Weet iemand het bestelnummer van deze matten:
[img]http://i141.photobucket.com/albums/r43/ ... 007144.jpg[/img]
Schijnen officieel bij de dealer te zijn besteld voor 88 euro. Moeten ook wel in een RS Ph2 passen toch? Zijn dit trouwens die crap-matten waar je na 2 maanden doorheen gaat met je hakken?
[img]http://i141.photobucket.com/albums/r43/ ... 007144.jpg[/img]
Schijnen officieel bij de dealer te zijn besteld voor 88 euro. Moeten ook wel in een RS Ph2 passen toch? Zijn dit trouwens die crap-matten waar je na 2 maanden doorheen gaat met je hakken?
77 11 419 465 - Zijn RS matten met een Renault Sport logo er op geborduurd voor Clio 2 ph2.
[img]http://img41.xooimage.com/files/0/e/3/p ... 6cf996.jpg[/img]
80 eur
ph1 schijnt niet meer leverbaar te zijn.
(info van clioclub btw)
80 eur
ph1 schijnt niet meer leverbaar te zijn.
(info van clioclub btw)
Laatst gewijzigd door alexs op zo 4 apr 2010 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Zijn niet dezelfde Alex, kijk maar naar de rand van de mat.alexs schreef:77 11 419 465 - Zijn RS matten met een Renault Sport logo er op geborduurd voor Clio 2.
80 eur

Laatst gewijzigd door CySt op zo 4 apr 2010 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Je wilt het witte lijntje erbij? :')
Het zal mij verbazen als Stam op de hoogte is van deze matten, laat staan de verschillen laat staan het uiterlijk uberhaupt.
Het zal mij verbazen als Stam op de hoogte is van deze matten, laat staan de verschillen laat staan het uiterlijk uberhaupt.
Ja, dat witte stiksel maakt het wel af.alexs schreef:Je wilt het witte lijntje erbij? :')

En Stam is wel van meer niet op de hoogte, dan bel ik wel een andere dealer. Maar als iemand weet wat het bestelnummer is, dan hoeft Stam niets te weten, alleen te bestellen.

maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Ik bedoel er eigenlijk mee te zeggen dat je waarschijnlijk niet veel te kiezen hebt. Sport matten of Non sport.
Ga je vragen om een wit stiksel.......
Ga je vragen om een wit stiksel.......
Zijn die niet aan de verkeerde kant gestikt?
http://gallery.me.com/nick_pitt/100048/ ... 6072620001
En volgens mij hebben die matten op die andere foto net ook een witte rand, alleen is de foto iets wat donker genomen.
De matten die ik had gepost komen uit een topic van JimmyClioRS en waren volgens hem bij een RenaultSport dealer in Gorinchem besteld (Van Kerkhof & Visscher lijkt me). Maar hij is al een tijdje niet online geweest en ik vraag me af of hij het bestelnummer nog weet.