jiggy schreef:is het voorruit van de clio gekit of zit het alleen met rubbers vast?? heb er al weer een flinke jaap in.
Ja lastig als je daar niet voor verzekerd bent
precies zwaar k#t is dat. auto-totaalglas doet het voor 220 euro met raamband. dat is de goedkoopste die ik tot nu toe heb gevonden. en carglass wou er 350 voor hebben
Bij mij vroeg CarGlass er 370,- voor Dan maar laten zitten
nee joy dat kan ook niet. ga het eerst wel eens samen met m'n broer proberen. die heeft het wel eens vaker gedaan.
CG en Autotaalglas zijn ook het duurste (omdat ze aan verzekeraars kortingen tot 60% moeten geven). Geen bij garage X laten doen, die zijn vaak goedkoper dan CG en Autotaalglas.
nou jah ga het eerst wel ff met m'n broer proberen. die heeft het wel eens vaker gedaan zal alleen wat langer duren. we zullen het wel zien
Ik heb op mijn auto ook koplamp verstelling maar dat werkt helemaal niet. Kan iemand me vertellen hoe dat werkt? gewoon met kabeltjes neem ik aan?
De zwarte dingetjes zitten ook niet aan mijn lampen vast en heb ook geen idee hoe ze vast moeten zitten maar ze bewegen zowieso niet eens. Vink eigenlijk beetje zonde van de optie...
APEX set kost bij improve 329, maar daar komen dus dan ook nog eens voor nieuwe lagers bij van 40 euro de stuk?
Of kan ik gewoon met deze ff rustig verder rijden
verlagen kan met originele en andere bumpers. je kan een cupra lip er makkelijk tussen krijgen met 60mm.
een lagersetje is meen ik tussen de 45 en 50 euro per stuk. dat is helemaal compleet met rubber en al. als je nog geen speling erop hebt zitten kun je ze laten zitten.
ik heb zelf ook apex 60mm veren voor, maar je kunt gewoon je originele 16v bumpers erop laten + onderlip. het enige wat miss een keer kan gaan slijten is je wiellager dat heb ik ook al gehad. en aan de achterkant heb via de torsie staaf ofzo 7 cm verlaagt alleen zit er nu compleet geen vering meer in. alleen m'n achterbanden willen wel eens wat gaan slijten omdat ze tegen wielkas aan komen. ik heb rondom 15-195-50 banden.
Laatst gewijzigd door jiggy op di 26 dec 2006 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
ojah ik had trouwens wel een probleem met uitlijnen van de voorbanden. want dat bedrijf kon ze niet 100% meer uitlijnen. dus het kan zijn dat de banden gaan slijten aan de binnenkant. dus let daar wel goed op voor je een klapband krijgt.
dat lijkt me ook het meest voor de hand liggende, omdat je ook altijd wel wat camber verandering hebt na verlagen en dit niet bij alle auto's te verstellen is, kan je wel eens met een verkeerd slijtage patroon uitkomen dan
-PAZ- schreef:dat lijkt me ook het meest voor de hand liggende, omdat je ook altijd wel wat camber verandering hebt na verlagen en dit niet bij alle auto's te verstellen is, kan je wel eens met een verkeerd slijtage patroon uitkomen dan
nou jah het is wel aardig klote want moet om de zoveel tijd wel ff m'n banden checken of ze niet sluiten. dus als iemand oplossing heeft??
-PAZ- schreef:dat lijkt me ook het meest voor de hand liggende, omdat je ook altijd wel wat camber verandering hebt na verlagen en dit niet bij alle auto's te verstellen is, kan je wel eens met een verkeerd slijtage patroon uitkomen dan
nou jah het is wel aardig k*%$e want moet om de zoveel tijd wel ff m'n banden checken of ze niet sluiten. dus als iemand oplossing heeft??
in ieder geval bedankt voor de info
trouwens maakt zo'n radical voorbumper veel uit met de orginele bumper als ik dat ding dan ook nog eens 60mm laat verlagen, of kan ik daarvoor beter 40mm pakken
nou jah het is wel aardig k*%$e want moet om de zoveel tijd wel ff m'n banden checken of ze niet sluiten. dus als iemand oplossing heeft??
ik heb geen bochten :O, heb gewoon een rechte open pijp, die overgaat naar de middendemper, kat en dan doorloopt naar het spruitstuk.. geen rare bochten