Voor de circuit liefhebbers: op 7 April zijn er nog een aantal plaatsen beschikbaar bij de BMW drivers club circuitdag op Zolder in Belgie. Schrijf je snel in ! Sta met mijn Williams al ingeschreven, dus daar kunnen er nog wel een paar bij; lijkt me wel zo gezellig !
Is niet vreemd: het is namelijk een OPEN circuit dag
Zij organiseren meerdere circuitdagen die open zijn voor andere merken ! Maar wel tegen een interessant tarief
inmiddels twee nieuwe stuurkogels en twee nieuwe fusee kogels gemonteerd en uit laten lijnen. Wat rijd dat heerlijk zeg . Vanmiddag ook nog maar effe 4 nieuwe stabi stang rubbers besteld
nou ja, dat soort onderdelen slijten normaal vrij geleidelijk. Als je echter je auto opkrikt en je probeert je wiel horizontaal of verticaal te bewegen dan dien je absoluut geen speling te hebben. Een versleten kogel geeft meestal voelbare speling. Bij mij viel het ook nog wel mee maar ik merk toch goed dat het nu een stuk strakker voelt van voren . En voor 100 euro heb je ze alle vier nieuw (brezan) dus dat valt wel mee vind ik.
Er hebben al wat mensen aan m'n voorwielen lopen sjorren en niemand heeft ooit iets over voelbare speling gezegd. Schrappen we van de "wat veroorzaakt mijn bumpsteer lijst" dan.
als ze nog goed zijn lekker laten zitten. Ik ben er alleen blij om dat ik toch maar effe allemaal heb gedaan want blijkbaar waren ze niet meer zo goed als ik dacht
Hoe kan deze Williams nu uit 1996 zijn en productienummer 464 hebben?
Kenteken
Voertuigsoort Personenauto
Merk RENAULT
Handelsbenaming CLIO WILLIAMS E2
Kleur(en) Blauw
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1998 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Massa ledig voertuig 982 kg
Maximum massa voertuig 1.410 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 495 kg
- geremd 800 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland 20 november 2002
Datum eerste toelating 1 juni 1996
Datum aanvang tenaamstelling 18 december 2002
LotuzClioWilliams schreef:Weet iemand trouwens een bedrijfje waar je autostoelen om kan laten bouwen tot bijvoorbeeld bureaustoelen? [img]http://smile.smilies.nl/1556.gif[/img]
John's Stoffeerderij (zit iets onder Tilburg). (http://www.johnsstoffering.nl)
Topper deze man; kan echt (bijna) alles wat je maar wilt, tegen schappelijke tarieven.
Steven schreef:Hehe zo heb ik ook al tijden een GT stoel staan waar ik het frame van me huidige bureastoel ff onder moet lassen. Maar vergeet dat nog al es
Of er een frame omheen lassen om er een leuke SIM stoel van te maken; voor het betere race werk achter de PC/playstation