evo schreef:Ik net achter een Ford Puma... verlaagd, sportuitlaatje e.d.
We moesten remmen voor een vrachtwagen die de hele weg blokkeerde en een poging tot achteruit rijden deed.
Het duurde dus even, maar toen was de vrachtwagen weg... dus die kerel trapt het gas vol in. Ik liet hem even gaan maar kwam hem wel met behoorlijke snelheid achterop (en ff bumperkleven ), hij rechts af een asfalt weg op... ik ook, hij vol gas... ik rustig erachter aan en lang niet vol in toeren getrapt . Na de eerst volgende drempel gaf hij het maar op, en reed met 'gepaste' snelheid door!
Tja net ff gekeken... Ford Puma 1.7 16V 125PK op ruim 1000 kilo
Puma's zijn echt slooooom idd
Er zijn mensen die een nachtmerrie krijgen van een puma.....
evo schreef:Ik net achter een Ford Puma... verlaagd, sportuitlaatje e.d.
We moesten remmen voor een vrachtwagen die de hele weg blokkeerde en een poging tot achteruit rijden deed.
Het duurde dus even, maar toen was de vrachtwagen weg... dus die kerel trapt het gas vol in. Ik liet hem even gaan maar kwam hem wel met behoorlijke snelheid achterop (en ff bumperkleven ), hij rechts af een asfalt weg op... ik ook, hij vol gas... ik rustig erachter aan en lang niet vol in toeren getrapt . Na de eerst volgende drempel gaf hij het maar op, en reed met 'gepaste' snelheid door!
Tja net ff gekeken... Ford Puma 1.7 16V 125PK op ruim 1000 kilo
Puma's zijn echt slooooom idd
Er zijn mensen die een nachtmerrie krijgen van een puma.....
Of niet rory
Nouhou! maarja ik heb ook 100cc minder, en 15 pk minder en waarschijnlijk ook minder nm's dus das niet helemaal eerlijk he en toch, liep ik maar iets langzamer
Afgelopen zondag kwamen we een Ferrari tegen in haarlem op de Rijksstraatweg.. Erachteraan.. hij stak links af de jan gijzenkade richting het spaarne op. Vervolgens rechts af het spaarne op en op dat kleine stukkie 2 baans begon hij te gassen en gooide hem nog net voor een andere auto. Dus wij zaten achter een andere auto en konden hem niet achterna... Gelijk toen het 2 baans werd vol gas, en ja hoor daar stond hij bij het rode stoplicht. En toen werd het groen. Wij hadden nog gang ( +/- 140) en konden hem dus met gemak voorbij. Hij kwam achter ons aan en wat maakt dat toch een geluid zeg!!
Toen haalde hij ons weer in en reed door naar de amsterdamse poort en daar zo de snelweg op. Toen begon ie echt gas te geven en was weg
Erg vet!
Om heel eeerlijk te zijn vindt ik dit 1 van de mooiere ferrari's maar ach ja smaken verschillen ben alleen niet zo'n fan van de opklappende lampen maar verder
Douwe schreef:Om heel eeerlijk te zijn vindt ik dit 1 van de mooiere ferrari's maar ach ja smaken verschillen ben alleen niet zo'n fan van de opklappende lampen maar verder
zie hier regelmatig ferrari's voorbijkomen. ook compleet in de schade als ze weer eens aan het racen zijn geweest. best leuk af en toe.
hoor je er weer eens een gaan over de snelweg en staat ie 2 km verder weer stil met een probleempje, tis hier bijna een test cirquit
corrado g60 0-100 8.3 sec maar koppel van225nm -4000 rpm
160 pk -5600rpm
1118 kg
das het verschil met de gtt
120pk-5750rpm
165nm-3750rpm
0-100 8.0 sec
848 kg
marcel
oldskool schreef:corrado g60 0-100 8.3 sec maar koppel van225nm -4000 rpm
160 pk -5600rpm
1118 kg
120pk-5750rpm
165nm-3750rpm
0-100 8.0 sec
848 kg
marcel
Ik zag er vanmiddag nog een rijden toen ik net in mn Willi stapte. Ik zou daar weleens tegen willen sporten zeg (behalve tegen een VR6 dan).
160 pk -5600rpm
1118 kg
120pk-5750rpm
165nm-3750rpm
0-100 8.0 sec
848 kg
marcel
Ik zag er vanmiddag nog een rijden toen ik net in mn Willi stapte. Ik zou daar weleens tegen willen sporten zeg (behalve tegen een VR6 dan).
Hoezo nie?!?!?
Bang dat je een keer verliest in je Willy?
Van een VR6 verlies je het geheid, vrees ik. Zeker in een standaard Williams. Die dingen zitten in 6.4 aan de 100, als ik het goed heb. Dikke wagens!
Een G60 is goed bij te houden. Ook met een 5je is dat te doen. Een vriend van me heeft er 1 gehad en heeft 2 jaar geleden tegen Patrick21Turbo gescheurd op de snelweg (terugweg van de meeting in De Meern) en dat ging geheel gelijk op! De Corrado was gechipt en had een andere pully. Verder geheel origineel!
een vr6 is volgens mij echt niet zo snel ... Een goede g60 is risicovoller, een maat van mij heeft een g60 en dat loopt richtig uber (pouli, chip, flowen, nokkenas). Die hou ik net, alleen niet in hoge snelheden. Die gaat beter als een vr6 i.e.g.
VR6 snel de gemiddelde niet is mijn ervaring in mijn vorige auto 205 1.9 GTI hield ik ze goed bij en regelmatig in was wel een getuned blok van +/-200pk en geen achterbank en andere onnodig gewicht
Riël schreef:een vr6 is volgens mij echt niet zo snel ... Een goede g60 is risicovoller, een maat van mij heeft een g60 en dat loopt richtig uber (pouli, chip, flowen, nokkenas). Die hou ik net, alleen niet in hoge snelheden. Die gaat beter als een vr6 i.e.g.
Dat is zo, g60's kun je wat makkelijker opfokken, maar standaard legt de G60 het heel dik af tegen de (fase 2) VR6.
160 pk -5600rpm
1118 kg
120pk-5750rpm
165nm-3750rpm
0-100 8.0 sec
848 kg
marcel
Hoezo nie?!?!?
Bang dat je een keer verliest in je Willy?
Mijn Willi is (nog) bijna helemaal standaard dus ik verlies het al zeker van een VR6. Volgens autoweek.nl zitten die VR6-en in 6,9 sec op de 100
Maar misschien zou ik het dan maar eens eerst moeten proberen Een CRX vtec zou volgens autoweek.nl ook sneller moeten zijn, maar dat valt ook nog wel mee denk ik
Probeer het maar gewoon , het kan best .
Ze zijn wel snel , maar niet snel genoeg voor een 5 je en je moet met de willie toch wel een 5 je kunnen hebben .
Oke bij de 100+ komen ze vaak wel over je hee.
En de meeste kennen niet rijden en schakkelen , daar win je al met je reno ......
Douwe schreef:VR6 snel de gemiddelde niet is mijn ervaring in mijn vorige auto 205 1.9 GTI hield ik ze goed bij en regelmatig in was wel een getuned blok van +/-200pk en geen achterbank en andere onnodig gewicht
Douwe schreef:VR6 snel de gemiddelde niet is mijn ervaring in mijn vorige auto 205 1.9 GTI hield ik ze goed bij en regelmatig in was wel een getuned blok van +/-200pk en geen achterbank en andere onnodig gewicht
En nu heb je een Twingo?
205 was total loss, of alleen het blok naar de knoppen, ik weet het ff neit meer. en ja wij snappen het ook niet altijd.