Paul1916v schreef:Jacco heeft er een laguna-lip onder zitten..die weet wel hoe het werkt
Is een Espace-lip, zoals eerder genoemd werd
De mijne ook overigens, alleen was het niet meer te doen (TE laag), dus met behulp van de dremel maar een Lagunalip van gemaakt
Zo'n lip is redelijk flexibel en daardoor makkelijk aan de vorm van de bumper aan te passen
Alleen is de lip te lang, dus de uiteinden zul je moeten inkorten
*Begin in het midden met bevestigen en werk daarna naar de buitenkanten toe *
Nou heb vandaag de ibiza lip opgehaald en de gaten opgewerkt en op aanraden van Jacco er zwart gaas achter gedaan
Gaas zit vast gekit en ligt nu te drogen.. heb me booskijkers opnieuw gespoten en erop geplakt en heb dat plastic kapje wat over je blok heen zit ook in kleur meegespoten.. van het weekend komen de foto's van het eindresultaat.. Hoop trouwens dat de verf op de kapje blijft zitten met de hitte..
Die lip is trouwens geen Cupra-lip want die zijn niet lost te koop het is een gewone Ibiza lip..
TwingoPurpleMonster schreef:Nou heb vandaag de ibiza lip opgehaald en de gaten opgewerkt en op aanraden van Jacco er zwart gaas achter gedaan
Nou niet mij de schuld geven he
T was maar een idee
TwingoPurpleMonster schreef:Gaas zit vast gekit en ligt nu te drogen.. heb me booskijkers opnieuw gespoten en erop geplakt en heb dat plastic kapje wat over je blok heen zit ook in kleur meegespoten.. van het weekend komen de foto's van het eindresultaat.. Hoop trouwens dat de verf op de kapje blijft zitten met de hitte..
TwingoPurpleMonster schreef:Nou heb vandaag de ibiza lip opgehaald en de gaten opgewerkt en op aanraden van Jacco er zwart gaas achter gedaan
Nou niet mij de schuld geven he
T was maar een idee
TwingoPurpleMonster schreef:Gaas zit vast gekit en ligt nu te drogen.. heb me booskijkers opnieuw gespoten en erop geplakt en heb dat plastic kapje wat over je blok heen zit ook in kleur meegespoten.. van het weekend komen de foto's van het eindresultaat.. Hoop trouwens dat de verf op de kapje blijft zitten met de hitte..
Hittebestendige verf?
De 2 onderste lagen zijn dikke lagen met 600 graden verf en daar overheen de gewone verf en dan blanke lak.. Maar de lip is mooi hor
weet iemand toevallig of de horizontale koplampkapjes ook gedraaid kunnen worden als booskijkers? ik ben vandaag namelijk bij de lokale tuningwinkel geweest en die had alleen een 4-tal verschillende horizontale plastiekjes....
Chris@R5 schreef:dan is de bolling te groot van de koplamp denk ik.
dat vreesde ik ook, maar ik vond het eigenlijk gewoon vreemd dat er enkel platte horizontale te vinden waren op de sites waar hij gekeken heeft (heb niet gelet op de welke) en evenmin een schuine te vinden in de catalogi..
[EDIT]en eigenlijk wil ik gespiegelde booskijkers... zieligkijkers als het ware... maar daar hoop ik niet op.... en ik vermoed dat een schuine makkelijker aan te passen is
Laatst gewijzigd door TheoV op do 12 jan 2006 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
dat vreesde ik ook, maar ik vond het eigenlijk gewoon vreemd dat er enkel platte horizontale te vinden waren op de sites waar hij gekeken heeft (heb niet gelet op de welke) en evenmin een schuine te vinden in de catalogi..
[EDIT]en eigenlijk wil ik gespiegelde booskijkers... zieligkijkers als het ware... maar daar hoop ik niet op.... en ik vermoed dat een schuine makkelijker aan te passen is
Ow ok, volgens mij zijn die normale booskijkers echt bedoelt om ze schuin te zetten, recht zijn ze te groot voor. Ik heb ze nl nog liggen, heb ze eraf gehaald, heb er volgens mij een grote steen op gehad, zit een deuk in .
Ronnie Detmers schreef:Ow ok, volgens mij zijn die normale booskijkers echt bedoelt om ze schuin te zetten, recht zijn ze te groot voor. Ik heb ze nl nog liggen, heb ze eraf gehaald, heb er volgens mij een grote steen op gehad, zit een deuk in .
mja, maar we (verkoper en ik) hebben enkel horizontale gevonden, en niets schuins...
Ow ok, ik las het verkeerd volgens mij, ik heb ze ooit gewoon bij Autostyle gehaald, hebben er een tijdje mooi opgezeten, totdat ie aan een kant los ging zitten, de pasvorm is niet zo heel erg super, dan maar beter booskijkertjes lassen
Ronnie Detmers schreef:dan maar beter booskijkertjes lassen
mja, maar eerlijk gezegd ben ik niet echt van plan om veel geld in de twingo te pompen... echt lang denk ik toch niet dat ie het zal volhouden.. en dan is lassen een beetje duur...
idd en ik ook, maar heb toch wel een idee hoe mijn volgende auto (misschien Twingo) eruit moet komen te zien, tot nu toe kan ik me goed inhouden op deze auto.
Ghhehe we zitten nog even de laatste hand te leggen aan de Twingo.
Wiellagers zijn vervangen, gepoetst, raamrubbers vervangen, wat kleine roestpuntjes bijgewerkt.
En even gespeeld met het interieur
Zelfs een bed kun je in dit ding maken !
Mijn nieuwe 'LoveMobiel'