Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
A2 staat weer eens vast dus...

as usual.....Robert dB. schreef:A2 staat weer eens vast dus...

Immer wieder die verdammte Holländer
Kijk ik zei: "werken" tot 22:00uChris schreef:Kertmit, na 22:00 zijn we er nog hoor! Dus kom op man! Effe gezellig!!
Daarna wordt nog een pilsje gedronken hiero tot..mwa.. 23:00u en dan heb ik niet echt veel zin meer om naar bodegraven en/of woerden te kachelen. Bovendien ligt dan thuis mijn meissie het bed warm te houden

Renault, créateur de GTT !!!
Zo, ook weer thuis na een heftig ritje in de Evo.
Was best weer druk vanavond.

Was best weer druk vanavond.
Zo, ik ben ook weer terug.
Was inderdaad gezellig druk en het was ook nog eens goed weer!
Ik heb trouwens toen ik weer hier in Den Bosch was eens plankgas gegeven, sodeju wat is m'n wagentje snel geworden zeg!!!
Ik zat gewoon met grote ogen en een dikke glimlach op m'n kop in de auto, morgen nog even ander computer inpluggen en knallen maar! 
Was inderdaad gezellig druk en het was ook nog eens goed weer!

Ik heb trouwens toen ik weer hier in Den Bosch was eens plankgas gegeven, sodeju wat is m'n wagentje snel geworden zeg!!!

Volgende week wel komen heej???Goose schreef:Kijk ik zei: "werken" tot 22:00uChris schreef:Kertmit, na 22:00 zijn we er nog hoor! Dus kom op man! Effe gezellig!!![]()
Daarna wordt nog een pilsje gedronken hiero tot..mwa.. 23:00u en dan heb ik niet echt veel zin meer om naar bodegraven en/of woerden te kachelen. Bovendien ligt dan thuis mijn meissie het bed warm te houden

Anders kan ik die velgen niet meenemen.
No problem dude, i'll be there..Marinus16V schreef:Volgende week wel komen heej???Goose schreef:Kijk ik zei: "werken" tot 22:00uChris schreef:Kertmit, na 22:00 zijn we er nog hoor! Dus kom op man! Effe gezellig!!![]()
Daarna wordt nog een pilsje gedronken hiero tot..mwa.. 23:00u en dan heb ik niet echt veel zin meer om naar bodegraven en/of woerden te kachelen. Bovendien ligt dan thuis mijn meissie het bed warm te houden![]()
Anders kan ik die velgen niet meenemen.

Renault, créateur de GTT !!!
jawohl ich auch 
trouwens thijs jij praat veel met contaminatie hoor ik net

Rudo schreef:Owh, was zij er ook? Niet gezien...Ray (Zonnebril) schreef: trouwens thijs jij praat veel met contaminatie hoor ik net

(en ik ook maar ene dan

Dat onderwerp bespreken we wel via MSN ofzoRay (Zonnebril) schreef:jawohl ich auch

Eej wazzut gezellie in Woerden?
Jullie waren zo rap weg, kon geen afscheid meer nemen.
Jullie waren zo rap weg, kon geen afscheid meer nemen.
sorrie.... ineens waren we weg ja. waarom was je niet mee dan? cd'tje okee? 

Ik was nogal brak, dus ik dacht laat ik het maar niet nog later maken. Vervolgens lig ik dus de hele tijd te draaien in m'n bed en te prakeziren welke kleur ik de gtt ga geven.Ray (Zonnebril) schreef:sorrie.... ineens waren we weg ja. waarom was je niet mee dan? cd'tje okee?

Dus slapen komt er nie van, maar weer het net op gedoken....

zolang ie niet mijn kleur wordt is alles okee.... maarre... ik ga wel afnokken, moet morgen om 0800 me moeder naar kampen brengen, argh grumble wakMarinus16V schreef:Ik was nogal brak, dus ik dacht laat ik het maar niet nog later maken. Vervolgens lig ik dus de hele tijd te draaien in m'n bed en te prakeziren welke kleur ik de gtt ga geven.Ray (Zonnebril) schreef:sorrie.... ineens waren we weg ja. waarom was je niet mee dan? cd'tje okee?![]()
Dus slapen komt er nie van, maar weer het net op gedoken....
truste!

Ik ben er min of meer uit.
Zelfde kleur als mijn vorige volvo....
Welterusten!!!
Zelfde kleur als mijn vorige volvo....
Welterusten!!!
-
ON TOPIC:
Was wel gezellie gisteren. Bij aankomst stond ineens Roy bij me. "Die klonk warm zegt tie, gaan we ff een rondje." Ik zeg nee ik niet maar ga jij maar ff. Na een tijdje twijfelen is die toch maar ff gegaan!
Maar Roy, paste maar net geloof ik, toen ik later in m'n auto stapte kon ik nieteens meer bij het stuur!
FF OFF TOPIC:
(omdat deze nu natuurlijk flink gelezen word)
Ik had na terugkomst van Bodegraven ff Maus die foto's van die Maasmechelen meeting op z'n werk gemaild. Want hij heeft een beetje PC-problemen thuis en heeft heel dat topic dus nog niet kunnen bekijken. En hij was er erg blij mee!
Dus Ray, namens Maus BEDANKT!
Was wel gezellie gisteren. Bij aankomst stond ineens Roy bij me. "Die klonk warm zegt tie, gaan we ff een rondje." Ik zeg nee ik niet maar ga jij maar ff. Na een tijdje twijfelen is die toch maar ff gegaan!

Maar Roy, paste maar net geloof ik, toen ik later in m'n auto stapte kon ik nieteens meer bij het stuur!

FF OFF TOPIC:
(omdat deze nu natuurlijk flink gelezen word)
Ik had na terugkomst van Bodegraven ff Maus die foto's van die Maasmechelen meeting op z'n werk gemaild. Want hij heeft een beetje PC-problemen thuis en heeft heel dat topic dus nog niet kunnen bekijken. En hij was er erg blij mee!
Dus Ray, namens Maus BEDANKT!
Ja Alex nog bedankt voor het ritje
Als die andere pijp eronder zit en hij echt aan het goede vermogen zit nog een rondje?
En ook Robert bedankt. Ik had ook nog nooit met een Willams meegereden. Gaat ook serieus hard. Helemaal in vergelijking met een een "gewone" 16v.

Als die andere pijp eronder zit en hij echt aan het goede vermogen zit nog een rondje?

En ook Robert bedankt. Ik had ook nog nooit met een Willams meegereden. Gaat ook serieus hard. Helemaal in vergelijking met een een "gewone" 16v.
5 GT Turbo '88 GT5
-
Alex, je auto rijdt errrrug vlotjes (is was zo vrij geweest om ff naast Roy in te stappen
)!
Apart geluid ook: lekker racie.

Apart geluid ook: lekker racie.
Maarre Roy, een Peugeot 306 Cabrio blijft toch wel dè shit of nie?Roy (Signaalkabel) schreef:Ja Alex nog bedankt voor het ritje![]()
Als die andere pijp eronder zit en hij echt aan het goede vermogen zit nog een rondje?![]()
![]()
![]()

kon je volgen man????????Roy (Signaalkabel) schreef:Terugweg reed ik in mijn Quadra en dat is de echte shit![]()
Vooral toen die dikke Soeb met grote vleugel ff zijn vermogen teste tegenover mijn 21![]()
Het was wel weer lachen, Ik had een collega-gummer meegenomen (die nog wel eens komt), die het ook wel tof vond.
Ach, met mijn vervangend vervoer (Astma) valt best te leven, for the time being.
Ach, met mijn vervangend vervoer (Astma) valt best te leven, for the time being.
-
Graag gedaan hoor Roy!Roy (Signaalkabel) schreef:Ja Alex nog bedankt voor het ritje![]()
Als die andere pijp eronder zit en hij echt aan het goede vermogen zit nog een rondje?![]()
![]()
![]()

En ja als die andere uitlaat er onder hangt mag je ook weer een rondje hoor!
-
Wat voor uitlaat gaat het worden Alex?
-
- Contacteer:
Roy (Signaalkabel) schreef:Ja Alex nog bedankt voor het ritje![]()
![]()
![]()
eeeeh sorry help me ff wat is dit voor monster???
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
Groep A (63.5mm), met Jap-Style RVS demper. Is een beetje gewaagd een Jap-einddemper onder een Corsa, maarja daar rijdt teminste niet iedereen al mee.Robert dB. schreef:Wat voor uitlaat gaat het worden Alex?
Ik word er gek van dat iedereen ineens de zelfde uitlaat is gaan kopen als ik nu heb. Zag hem vrijdag zelfs onder die nieuwe Soeb zitten.

En voor Sven: Corsa B 2.0 16V!
-
- Contacteer:
En voor Sven: Corsa B 2.0 16V![/quote]
sorry mate maarik ben helemaal klaar met die opel tr**p
maar succes met je project en evengoede vrienden
sorry mate maarik ben helemaal klaar met die opel tr**p
maar succes met je project en evengoede vrienden
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
Ajoh, dit kan d'r ook nog wel bij.
En je blijft toch bezig hé, zit voorlopig nog zat aan te komen. (andere motorkap bijvoorbeeld, deze word echt slecht. Kan de hitte niet echt aan!)
Dus die GTT moet nog maar ff op zich laten wachten denk ik. (heeft geen haast) Eerst deze ff klaar maken, en dan gaan we weer kijken voor een 5 voor erbij.

En je blijft toch bezig hé, zit voorlopig nog zat aan te komen. (andere motorkap bijvoorbeeld, deze word echt slecht. Kan de hitte niet echt aan!)
Dus die GTT moet nog maar ff op zich laten wachten denk ik. (heeft geen haast) Eerst deze ff klaar maken, en dan gaan we weer kijken voor een 5 voor erbij.